جدیدترین مدل قاشق چنگال ناب استیل کدام است؟

معرفی جدیدترین های ناب استیل

جدیدترین مدل قاشق چنگال ناب استیل کدام است؟

جدیدترین مدل قاشق چنگال ناب استیل: یکی از مزایای قاشق چنگال سری واریان ناب استیل نسبت به دیگر مدل‌ها زیبایی خیره‌کننده آن‌ها است. قاشق چنگال یک عنصر مهم و تعیین‌کننده هنگام غذاخوردن است. ناب استیل یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید قاشق چنگال است که تولیدات چشم هر بیننده‌ای را جلب می‌کنند. اگر می‌خواهید هنگام پذیرایی از مهمانان خود احساس خوبی داشته باشید، باید سری واریان را به آشپزخانه خود بیاورید.

اهمیت سرویس قاشق چنگال در آشپزخانه

سرویس قاشق چنگال اصلی‌ترین جزء آشپزخانه شما خواهد بود. شما همیشه از قاشق‌چنگال‌هایتان استفاده می‌کنید و محدود به زمان مهمانی یا پذیرایی نیست. در نتیجه باید برای خریدن یک سرویس خوب قاشق چنگال وقت بگذارید. سرویس قاشق چنگال در جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارد. اما بهترین جنسی که می‌توانید برای خود تهیه کنید، استیل است. قاشق چنگال استیل تا سال‌ها عمر می‌کنند و قابل‌استفاده هستند. یکی از زیباترین سرویس‌های قاشق‌چنگالی که می‌توانید بخرید، سری واریان ناب استیل است. این سری از استیل ضدزنگ ساخته شده است. در ادامه با ویژگی‌های این مجموعه بیشتر آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های قاشق چنگال ناب استیل

جدیدترین مدل قاشق چنگال ناب استیل: می‌توان گفت پرکاربردترین جزء آشپزخانه قاشق چنگال است. در نتیجه انتخاب یک قاشق چنگال با جنس خوب مهم است. برخی مجموعه‌های قاشق چنگال در برابر پولی که می‌پردازید بسیار بی‌کیفیت هستند و تنها با چند بار استفاده زنگ می‌زنند. به همین علت بهتر است به یک برند آشنا و باتجربه برای خرید قاشق چنگال اعتماد کنید.

ناب استیل یکی از برندهای قدیمی ایرانی در عرصه تولید قاشق چنگال و کارد پذیرایی استیل است. از جدیدترین تولیدات ناب استیل می‌توان سری واریان را نام برد که در عین سادگی، زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. امروز با گسترش طرح‌های مینیمال و پرطرف‌دار بودن آن‌ها انتخاب این مجموعه قاشق چنگال از ناب استیل انتخابی هوشمندانه است.

سری واریان ناب استیل منقش به طرح‌های نامنظمی است که تاریخ انقضا ندارند. این مجموعه می‌تواند سال‌های طولانی برای پذیرایی از مهمانان شما را همراهی کند. حتی پس از گذشت چند سال، بازهم این مجموعه زیبا است و هیچ‌گاه قدیمی نخواهد شد. البته نکته مهم دیگر کیفیت بالای این مجموعه است. تولیدات این برند از استیل باکیفیت ساخته می‌شوند. می‌توانید آن‌ها را ماشین ظرف‌شویی یا با دست بشویید.

سری واریان، درخشان مثل برلیان

ناب استیل در یکی از جدیدترین طراحی‌ها و تولیدات از این مدل رونمایی کرده است. یک سری جذاب، درخشان و درعین‌حال ساده که مهمانی‌های شما را درخشان‌تر می‌کند. این سری دارای نقوشی نامنظم است که زیبایی سفره‌های شما را چندین برابر بیشتر خواهد کرد. سری واریان ناب استیل را می‌توانید در سرویس‌های مختلف ۱۲ پارچه غذاخوری، ۱۲ پارچه میوه‌خوری و انواع دیگر تهیه کنید. حتی این طراحی ناب استیل می‌تواند بهترین هدیه برای تازه‌عروسان باشد.

نکات مهم دررابطه‌با استفاده از سری واریان ناب استیل

قاشق چنگال و دیگر موجودات این سری تولیدات ناب استیل، از جنس استیل ۱۸-۱۰ ضدزنگ است. می‌توانید با خیال آسوده اجزای این مجموعه را در ماشین ظرف‌شویی بشویید. ضخامت استیل به‌کاررفته در این مجموعه ۵/۴ میلی‌متر است. نکته مهم درباره این مجموعه غیرقابل‌استفاده بودن آن در ماکروویو است. برای شستن قاشق چنگال واریان تنها به یک ابر و مقداری مایع ظرف‌شویی نیاز دارید. تنها با این دو قلم می‌توانید قاشق چنگال خود را مثل روز اول برق بیندازید. همچنین پس از شستن آن‌ها بهتر است با یک‌پارچه نرم آب اضافی را خشک کنید تا هیچ لکی روی آن‌ها ایجاد نشود.

چه نکاتی را هنگام خرید سرویس قاشق چنگال باید در نظر گرفت؟

قاشق چنگال عضو اساسی آشپزخانه شما است. در نتیجه هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج دهید. البته با اعتماد به برندهای معتبری مثل ناب استیل و خرید مجموعه‌های مختلف این برند نیز می‌توانید خرید مطمئنی داشته باشید. بااین‌حال بهتر است هنگام خرید سرویس قاشق چنگال نکات زیر را به‌خاطر داشته باشید:

  • هنگام خرید سرویس قاشق چنگال به نیازتان توجه کنید. ممکن است در ابتدا فکر کنید به تمام اجزای سرویس نیاز نخواهید داشت. اما باید بدانید که خرید یک مجموعه مثل سری واریان ۸۶ پارچه به نفع شماست. البته بهتر است تعداد قاشق چنگال را بیشتر بردارید.
  • هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. عموماً برندهای بی‌کیفیت‌تری هستند که تعداد بیشتری قاشق چنگال را با قیمت کمتری در اختیار شما می‌گذارند. اما باید بدانید که این کیفیت است که می‌ماند. تمامی تولیدات ناب استیل ضدزنگ هستند و می‌توانید آن‌ها را با خیال راحت در ماشین ظرف‌شویی بشویید.
  • سعی کنید قاشق‌چنگالی را بخرید که تاریخ انقضا نداشته باشد. اگر طرف‌دار سبک مینیمالیسم هستید می‌دانید که طرح‌های مینیمال هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند. این طرح‌ها همیشه تازگی خود را دارند. در طراحی سری واریان ناب استیل نیز سعی شده از طراحی مینیمال استفاده شود.
  • توجه کنید که سرویس قاشق‌چنگالی که می‌خرید ضمانت‌نامه داشته باشد.
  • اندازه و وزن قاشق چنگال را درست انتخاب کنید. برخی چون مخالف وزن سنگین قاشق چنگال هستند، سرویسی می‌خرند که نازک است. این نکته را در نظر بگیرید که قاشق‌چنگال‌های نازک به‌راحتی خم یا شکسته می‌شوند. پس باید سرویسی را بخرید که اندازه متعارف داشته باشد.

جدیدترین مدل قاشق چنگال ناب استیل

با درنظرگرفتن نکات بالا می‌توانید بهترین مدل قاشق چنگال را برای آشپزخانه خود بخرید. سعی کنید هوشمندانه خرید کنید. ممکن است الان برای خرید برندهای معتبر هزینه زیادی کنید. اما با خرید از یک برند معتبر تا چند سال یا حتی تا آخر عمر دیگر نیاز به تعویض سرویس قاشق چنگال خود نخواهید داشت.

ناب استیل یکی از برندهایی است که می‌توانید به‌راحتی به تولیدات آن اعتماد کنید. تولیدات این برند ضدخش بوده و در مقابل زنگ زدن مقاوم هستند. همچنین می‌توانید قاشق‌چنگال‌های ناب استیل را با خیال راحت در ماشین ظرف‌شویی بشویید. قاشق‌چنگال‌های سری واریان ناب استیل، پس از هر بار شستشو و خشک‌کردن درست مثل روز اول می‌شوند. مجموعه واریان ناب استیل مانند الماسی در آشپزخانه شما می‌درخشد. همچنین در هنگام مهمانی زیبایی سفره شما را چندین برابر خواهند کرد. شما می توانید با ظروف مارک و عالی غذاهای خوب مانند کلم پلو درست کنید.

جمع‌بندی جدیدترین مدل قاشق چنگال ناب استیل

اگر می‌خواهید غذا را با لذت بخورید، قاشق چنگال خود را ناب استیل کنید. تولیدات ناب استیل با زیبایی خیره‌کننده خود لذت غذا را چندین برابر می‌کنند. سری واریان ناب استیل در مهمانی‌های شما مانند الماسی خواهد درخشید. درخشش قاشق چنگال واریان هیچ‌گاه کم نمی‌شود، حتی پس از شستشو بیشتر هم خواهد شد. قاشق چنگال این سری از تولیدات ناب استیل ضدزنگ و ضدخش است و نیازی نیست نگران شستشو آن‌ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا