سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟

معرفی کامل سرویس های قاشق چنگال

سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟

فهرست مطالب

سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است: کارد و چنگال شامل هر وسیله دستی برای خوردن یا سرو غذا است. البته سرویس قاشق و چنگال  شامل انواع قاشق، چنگال، چاقو و انبر می‌باشد که به آن ظروف نقره یا ظروف تخت نیز می­ گویند. کارد و چنگال از فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ استیل نقره و … ساخته می‌شود تا استحکام بالایی داشته باشند‌.

سرویس قاشق و چنگال  یکی از تجهیزات مهم  آشپزخانه می­باشد. این سرویس نقش مکمل و هماهنگ کننده سایر ظروف پذیرایی را دارد. با توجه به این که سرویس قاشق و چنگال از آن دسته لوازمی است که سال­ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، امروزه قیمت آن افزایش یافته است و باید در خرید آن نهایت دقت را داشته باشید.

اهمیت خرید سرویس قاشق و چنگال

به طور کلی برای تمام وعده­ های غذایی و همچنین برای پذیرایی از میهمانان از قاشق و چنگال استفاده می‌کنیم. ما اغلب ترجیح می‌دهیم لوازم مورد استفاده ساده یا فانتزی با کیفیت معمولی را برای استفاده روزانه استفاده کنیم،  تا متحمل هزینه زیادی نشویم. اما اغلب خانواده­ ها ترجیح می­دهند در میهمانی‌ها یا میزهای بیش از 12 نفر یا بیشتر، از ست قاشق، چنگال و چاقو استفاده کنند تا پذیرایی بی­نظیری داشته باشند، بنابراین باید سرویس کامل قاشق و چنگال را خریداری کنند.

نکاتی برای خرید سرویس قاشق و چنگال

قبل از خرید تعیین کنید که به یک سرویس چند تایی نیاز دارید به عنوان مثال انتخاب سرویس 30 تایی 24 تایی یا 6 تایی و اینکه چقدر می‌خواهید هزینه کنید اولین قدم برای خرید سرویس قاشق چنگال است.

مورد دوم در انتخاب تعیین جنس سرویس قاشق چنگال است. در گذشته بیشتر سرویس­های قاشق و چنگال از نقره ساخته می ­شدند، اما با گذشت زمان و افزایش قیمت نقره این قاشق و چنگال­ ها جای خود را به فولاد ضد زنگ دادند. البته اگر قصد هزینه بالا و خرید یک سرویس تجملاتی و خاص را دارید، می­توانید سرویس نقره را خریداری کنید البته که سرویس فولاد نیز مزیت­های خود را دارد.

امروزه اکثر خانواده‌‌ها از ظروف  فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند، و سرویس­های فولادی دو نوع دارند که یکی ارزان­تر و دیگری گران­تر و با کیفیت­تر است. مزیت در این است که فولاد ضد زنگ کدر نمی‌شود، بنابراین نیازی به پولیش ندارد. برخی از افراد که بیشتر به دنبال جنبه زیبایی قاشق و چنگال هستند و سرویس را برای مناسبت‌های خاص می­خواهند، سرویس نقره‌ای  برای آن­ها مناسب است.

سرویس ­های قاشق و چنگال چوبی نیز موجود هستند، که اگر چه ظاهر زیبا و مدرنی دارند، اما احتمال شکستن و خش افتادن روی آن­ها است و نمی­توانید آنها را در ماشین ظرف شویی بشویید. البته برای شستن سرویس­ های فلزی در ماشین ظرفشویی نیز باید نوع ضد خش آن را تهیه کنید.

انواع سرویس قاشق و چنگال و اقلام آن

 اقلام یک سرویس قاشق چنگال بستگی به این دارد که شما از چه برندی خرید کنید و سرویس چند نفره را انتخاب کنید. امروزه رقابت زیادی در میان شرکت‌های تولیدی وجود دارد، که این رقابت به نفع مشتری تمام شده و موجب رفع کمبود‌ها در این سرویس‌ها شده است. به طوری که امروزه سرویس‌های قاشق و چنگال ایرانی با سرویس‌های اروپایی برابری می‌کنند.

همچنین، قبل از خرید می‌توانید کاتالوگ سرویس را بررسی کنید تا از محتویات داخل آن کاملا آگاه شوید. بیشتر سرویس‌های قاشق چنگال در ست‌های 6، 24 و 30 تایی خریداری می‌شوند، که معمولا  انواع وسایل یک سرویس قاشق و چنگال شامل:

سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟ سرویس 6 نفره:

  • قاشق غذاخوری 6 عدد
  • چنگال غذاخوری 6 عدد
  • قاشق سوپ خوری 6 عدد
  • کارد غذاخوری 6 عدد
  • قاشق چای خوری 6 عدد
  • چنگال میوه خوری 6 عدد
  • قاشق مربا خوری 6 عدد
  • کارد میوه خوری 6 عدد
  • قاشق شربت 6 عدد
  • ملاقه 1 عدد
  • کفگیر 1 عدد
  • انبر سالاد 1 عدد
  • قاشق بزرگ 1 عدد

سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟ سرویس 24 نفره:

  • قاشق غذا خوری 24 عدد
  • چنگال غذا خوری 24 عدد
  • کارد میوه خوری 12 عدد
  • چنگال میوه خوری 12 عدد
  • قاشق چای خوری 12 عدد
  • ملاقه 2 عدد
  • کفگیر 2 عدد
  • انبر سالاد 1 عدد

سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟ سرویس 30 نفره:

  • قاشق غذاخوری 30 عدد
  • چنگال غذاخوری 30 عدد
  • کارد میوه خوری 18 عدد
  • قاشق چای خوری 12 عدد
  • چنگال میوه خوری 12 عدد
  • قاشق مربا خوری 12 عدد
  • قاشق شربت خوری 12 عدد
  • چاقوی کیک خوری 6 عدد
  • قاشق بستنی خوری 6 عدد
  • کفگیر 4 عدد
  • ملاقه 2 عدد
  • قاشق عسل خوری 2 عدد
  • انبر یخ 1 عدد
  • قاشق بزرگ سرو خورشت 2 عدد
  • قاشق ادویه 2 عدد
  • ملاقه کوچک 1 عدد
  • چاقو سرو 1 عدد
  • چنگال سرو 1 عدد
  • کفگیر سرو کیک  1 عدد

بهترین برند‌های سرویس قاشق و چنگال

انتخاب سرویس قاشق و چنگال می­تواند برای افراد مشکل باشد. علاوه بر این انتخاب بین انواع طرح‌های ظروف و انواع فلزهای موجود در بازار، شما باید با در نظر گرفتن بودجه سرویس مورد نظر خود را  انتخاب کنید. برای این کار بهتر است بهترین برندهای سرویس قاشق و چنگال را بشناسید تا بتوانید یک انتخاب مقرون به صرفه با‌ کیفیت مناسب داشته باشید.

بهترین برند‌های سرویس قاشق و چنگال ایران شامل:

تعادل و وزن سرویس قاشق و چنگال

ظروف سرویس قاشق و چنگال باید هنگام نگه ‌داشتن احساس راحتی و متعادلی داشته باشند. هرچه کارد و چنگال سنگین ­تر باشد، گران­تر به نظر می­‌رسد و باید دوام بیشتری داشته باشد. ظروف سرویس قاشق و چنگال به سبک رسمی معمولاً بزرگ‌­تر و سنگین­تر از قطعات معمولی هستند و بنابراین گران‌تر هستند و به صورت متداول در رستوران‌های با قیمت بالا استفاده می‌شوند. اگر می‌خواهید انتخابی مقرون به صرفه­تر داشته باشید، اقلام با وزن متوسط مقرون به صرفه­ تر خواهند بود اگرچه کمی سست‌تر از جایگزین­ های وزن سنگین­ تر است.

سخن پایانی: سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟

در پایان به سوال سرویس قاشق و چنگال شامل چه چیزهایی است؟ باید گفت: یک ست خوب سرویس قاشق و چنگال می‌تواند میز شما را در هر وعده غذایی، چه یک شام یا ناهار معمولی باشد، یا یک مناسبت خاص، زیباتر کند. پس از صرف ساعت‌های بی‌شماری برای تحقیق در مورد ارائه دهنده بهترین سرویس قاشق و چنگال، هوم دیش از جمله سایت‌های پر بازدید و معتبر است. این سایت تا به حال برای اکثریت مردم بهترین بوده است و به دلیل ارائه  سرویس‌های با کیفیت و بهترین خدمات، از رقبا متمایز می­ باشد. در ادامه مقاله کدام سرویس قاشق چنگال برای جهیزیه مناسب‌تر است؟ را نیز بخوانید.

سرویس ۲۴ نفره قاشق چنگال شامل چه قطعاتی است؟

سرویس قاشق چنگال ۲۴ نفره یکی از ظروف ضروری برای هر منزل است. ‌برای اینکه بتوان از تعداد ۲۴ مهمان به راحتی پذیرایی کرد باید یک سرویس قاشق چنگال مناسب تهیه کرد. ‌این سرویس شامل قطعاتی می‌شود که هر یک برای سرو نوعی خوراکی و غذا مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم قطعات مختلف یک سرویس ۲۴ نفره قاشق چنگال را برای شما شرح دهیم. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قطعات قاشق چنگال ۲۴ نفره

سرویس قاشق و چنگال غذاخوری اهمیت بسیار زیادی برای پوشش‌دهی ۲۴ نفر مهمان را دارد. این سرویس دارای ۲۴ قاشق چنگال غذاخوری است. کیفیت این ظروف بستگی به سرویسی است که خریداری می کنید. در این مجموعه یک ست ۲۴ تایی قاشق سوپ‌خوری نیز وجود دارد. این قاشق‌ها نسبت به قاشق‌های غذاخوری کمی کوچکتر هستند. این قاشق‌ها کاملا گود بوده و برای مصرف غذاهای آبکی مناسب هستند. قاشق‌های بلند و باریکی نیز روی این سرویس برای مصرف بستنی و شربت وجود دارند. ‌از دیگر قطعات این سرویس‌ها می‌توان به قاشق چای یا قهوه‌خوری اشاره کرد.

چنگال دسر و چنگال سالاد نیز در این سرویس‌ها وجود دارند. چنگال سرو ماهی که ضخامت نازکی داشته و اندازه چنگال غذاخوری است از دیگر محتویات این سرویس است. کارد سرو ماهی هم که دارای نوک مخصوصی برای جدا کردن پوست ماهی بوده و اندازه‌ای مشابه با کارد معمولی دارد‌ کارد استیک و کارد مخصوص کره و پنیر نیز از دیگر محتویات این سرویس محسوب می‌شوند.

کفگیر، ملاقه، قاشق‌ و چنگال‌های متنوع دیگر نیز در سرویس‌های ۲۴ نفره وجود دارند. تنوع این ظروف باعث شده که با خرید یک سرویس قاشق و چنگال کاملا بی نیاز از انواع آن شوید. هر یک از این قطعات اهمیت بسیار زیادی دارند و نبودن هر یک باعث ناقص شدن سرویس می‌شود. با خرید یک سرویس ۲۴ نفره می‌توانید خیالتان را از بابت تکمیل بودن انواع قاشق چنگال و کارد در منزل خودتان مطمئن باشید‌. تنوع این ظروف باعث سرو راحت انواع مواد غذایی می‌شود.

انواع سرویس ‌های قاشق و چنگال

سرویس‌های ۲۴ نفره قاشق چنگال شامل برندهای مختلفی هستند.‌ هر یک از این سرویس‌ها با کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. طرح و ظاهر آن‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و می‌توان مدل‌های گوناگون آن‌ها را خریداری کرد. از نمونه‌های متنوع این سرویس‌ها می‌توان به برند ناب استیل اشاره نمود. این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و در مدل‌های متنوع به فروش می‌رسد.

انواع مدل‌ها و طرح‌های برند ناب استیل توسط فروشگاه هوم‌ دیش به فروش می‌رسند. این سرویس‌ها هر یک دارای مشخصه‌های متفاوتی هستند. فلزات استفاده شده برای تولید همگی سرویس‌ها مرغوب است و باعث کیفیت بالای این سرویس‌ها هست. تمامی محتویات سرویس‌های ۲۴ نفره شامل قاشق و چنگال و کاردهای متنوع از بهترین متریال تولید می‌شوند.

سرویس ۲۴ نفره قاشق چنگال ناب استیل مدل فلورانس طلایی

یکی از طرح‌های بی‌نظیر قاشق چنگال برند ناب استیل مدل فلورانس طلایی است. این مدل بسیار زیبا بوده و رنگ طلایی آن موجب شده که زیبایی سفره پذیرایی چندین برابر شود. تولید این ظروف با استفاده از بهترین نوع فولاد ضد زنگ انجام می‌شود. یکی از بهترین ویژگی‌های مثبتی سرویس،گارانتی آن است. محتویات این سرویس به هیچ وجه دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نمی‌شوند. طراحی فوق العاده این سرویس ۲۴ واحد نفره باعث شده از فروش خوبی بهره‌مند شود.

سرویس ۲۴ نفره ناب استیل طرح فلورانس استیل براق

یکی از مدل‌های لوکس و بسیار زیبا در انواع سرویس‌های ۲۴ نفره قاشق و چنگال، سرویس طرح فلورانس استیل براق است. این سرویس طراحی بسیار زیبایی داشته و برای پذیرایی مناسب است. از ویژگی‌های مثبت سرویس می‌توان به استفاده از بهترین متریال برای تولید آن اشاره کرد. برای تولید این سرویس از بهترین نوع فولاد ضد زنگ استفاده شده است.

این سرویس با گارانتی به فروش می‌رسد و مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. سرویس ۲۴ نفره طرح فلورانس استیل به هیچ وجه دچار زنگ‌زدگی و خوردگین می‌شود. شما می‌توانید با تضمین که از آن استفاده کنید و تا چندین سال با ظاهر زیبای اولیه باقی می‌ماند.

ست قاشق چنگال ۲۴ نفره ناب استیل طرح پالرمو

یکی دیگر از تولیدات شرکت ناب استیل، ست قاشق چنگال طرح پالرمو است. این سرویس دارای خطوط ظریف و بسیار زیبایی است. طراحی ساده این سرویس موجب شده افراد ساده‌پسند این سرویس را خریداری کنند. ‌این طرح از مدل‌های پرفروش ست قاشق چنگال ۲۴ نفره است. این سرویس با بهترین مواد اولیه و استانداردهای روز دنیا تولید شده است.

قیمت انواع سرویس قاشق چنگال ۲۴ نفره

قیمت سرویس قاشق و چنگال بستگی به نوع سرویس و طرح و مدل آن متفاوت است. طراحی‌های جزئی موجب افزایش قیمت سرویس قاشق و چنگال استفاده شود. هر چه این طراحی‌ها ساده‌تر باشند زمان کمتری برای تولید آن‌ها نیاز است.‌ این کار باعث می‌شود که کمتر از دستگاه‌ها استفاده شود و تولید با هزینه کمتری انجام می‌گیرد. زمانی که هزینه تولید کم شود مسلما هزینه فروش نیز پایین است. مدل‌هایی که در آن‌ها از فلزات گران‌قیمت استفاده می‌شود قیمت بالاتری دارند.

سخن پایانی

همانطور که در بالا توضیح دادیم در سرویس ۲۴ نقره قاشق و چنگال محتویات متنوعی وجود دارد. انواع سرویس‌ها با برند و مدل‌های متنوع توسط شرکت هوم دیش به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت خریدتان را انجام دهید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره انواع محتویات سرویس‌ها به دست آورید، می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید در این صفحه نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سرویس قاشق چنگال ۶ نفره شامل چه قطعاتی است؟

سرویس قاشق چنگال ۶ نفره یکی از تجهیزات ضروری برای هر بانوی خانواده است. این سرویس می‌تواند کمک بسیاری برای نظم‌دهی به میز پذیرایی باشد. قطعات مختلفی که در این سرویس وجود دارند باعث می‌شود که بتوان با استفاده از آن‌ها انواع خوراکی‌ها را میل کنید. شما می‌توانید این سرویس را در مدل‌های مختلف برند ناب استیل خریداری نمایید. اگر می‌خواهید با قطعات سرویس قاشق چنگال ۶ نفره آشنا شوید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

انواع ست قاشق چنگال ۶ نفره ناب استیل

یکی از برندهای معروف برای خرید ست شش نفره قاشق چنگال، برند ناب استیل است. این تولیدکننده به دلیل کیفیت بالای سرویس‌های خود مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. شرکت ناب استیل با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب، انواع سرویس‌های شش نفره قاشق چنگال را تولید کرده و عرضه می‌کند. تعداد قطعات و اجزای هر یک از سرویس‌ها تا حدودی با یکدیگر یکسان است.

این شرکت انواع سرویس‌ها را با دو سال ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای خرید سرویس ۶ نفره قاشق چنگال برند ناب استیل هستید، می‌توانید به سایت هوم دیش مراجعه نمایید. فروشگاه هوم دیش انواع مدل و طرح‌های این سرویس‌ها را با قیمت مناسبی به فروش می رساند. امکان خرید غیرحضوری و حضوری از این فروشگاه برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است.

نحوه تشخیص سرویس ۶ نفره قاشق چنگال اصل

برای اینکه از اصل بودن سرویس ۶ نفره قاشق چنگال مطمئن شوید باید یک شرکت معتبر را برای خرید خود انتخاب نمایید. تشخیص اصل بودن سرویس‌ها کار دشواری است؛ بنابراین شما باید یک برند مناسب را برای خرید‌تان انتخاب کنید. یک برند مرغوب با استفاده از مواد اولیه مناسبی محصولات خود را تولید می‌کند. قاشق چنگال‌ها توسط این‌گونه تولید‌کننده‌ها تغییر رنگ نداده و کدر نمی‌شوند.

جنسی که برای تولید قاشق چنگال اصل استفاده می‌شود فولاد ضد زنگ بوده و دوام بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید به ظاهر قاشق و چنگال‌ها توجه کنید که باید براق و بسیار صیقلی باشند. وزن قاشق چنگالی که استاندارد تولید شود سنگین نیست و زیادی هم نباید سبک باشد. شما می‌توانید با خرید از فروشگاه هوم دیش به راحتی این سرویس‌های اصل را خریداری کنید.

قاشق چنگال ۶ نفره سی پارچه ناب استیل طرح فلورانس استیل براق

یکی از انواع سرویس‌های ۶ نفره قاشق چنگال برند ناب استیل با طرح فلورانس سیل براق تولید می‌شود. این سرویس شامل ۶ قاشق و چنگال غذاخوری است. از محتویات دیگر آن می‌توان به ۶ چنگال میوه خوری، ۶ کارد میوه و شش قاشق چای‌خوری اشاره کرد. روی این سرویس یک جعبه کادویی نیز وجود دارد که با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این سرویس را به راحتی با ماشین ظرفشویی بشویید. شرکت ناب استیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سرویس‌های قاشق و چنگال با کیفیت است.

برای پذیرایی از مهمانان خود از انواع ست‌های قاشق چنگال ۶ نفره استفاده نمایید. این شرکت کالاهای خود را با تضمین کیفیت و مقاومت آنها در طولانی مدت در اختیار شما قرار می‌دهد.

ست قاشق چنگال سی پارچه برند ناب استیل طرح پالرمو استیل براق

سرویس قاشق و چنگال ۶ نفره ناب استیل مدل پالرمو در فهرست سرویس‌های پر‌فروش است. این سرویس قاشق و چنگال ظاهر زیبایی داشته و به دلیل کیفیت بالای خود از بازار فروش خوبی بهره‌مند شده است. برای تولید این سرویس فولاد ضد زنگ و طراحی مدرن به کار گرفته شده و بسته‌بندی بسیار شیکی دارد. شما می‌توانید این سرویس را به عنوان هدیه نیز برای دوستان و آشنایان خود خریداری نمایید. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوام و مقاومت عالی آن در طولانی مدت اشاره کرد. این سرویس ۶ نفره شامل ۶ عدد قاشق غذا خوری، ۶ عدد چنگال غذاخوری، ۶ عدد کارد میوه خوری، ۶ عدد چنگال میوه خوری و۶ عدد قاشق چای خوری اشاره کرد.

ست قاشق چنگال شش نفره ناب استیل طرح برلین استیل براق

یکی دیگر از انواع سرویس‌های ۶ نفره برند ناب استیل در طرح برلین استیل براق ساخته شده است. وزن سرویس ۶ نفره یک کیلو و ۴۸۰ گرم است. این سرویس را در ماشین ظرفشویی بشویید و به راحتی استفاده کنید. کیفیت قابل قبول این سرویس باعث شده که از جمله سرویس‌های پرفروش باشد. این سرویس توسط شرکت ناب استیل دارای ضمانت ۲۵ ساله است.

ست قاشق چنگال شش نفره طرح ونیز استیل براق

یکی دیگر از سرویس‌های ۳۰ پارچه، سرویس طرح ونیز استیل براق است. این سرویس شامل ۶ عدد قاشق و چنگال غذاخوری و قطعات متنوع دیگر است. با استفاده از این سرویس می‌توانید میز پذیرایی خود را یکپارچه و زیبا کنید. اگرچه این سرویس‌ها در بازار سنتی نیز به فروش می‌رسند، اما خرید از سایت هوم‌دیش به صرفه‌تر است.

چگونه از سایت هوم دیش خرید کنیم؟

برای خرید انواع سرویس‌های ۶ نفره قاشق و چنگال می‌توانید ابتدا به سایت هوم دیش مراجعه کنید. پس از ورود به صفحه اصلی سایت، شما می‌توانید در بخش فروش قاشق و چنگال‌ها، انواع این سرویس‌ها را مشاهده نمایید. سرویس‌های ۶ نفره قاشق و چنگال با مدل‌ها و طرح‌های متنوع برای شما قابل مشاهده هستند. شما با توجه به بودجه و طرح مورد نظرتان می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش شما، همکاران ما بسته مورد نظر شما را آماده ارسال می‌کنند. شما می‌توانید پس از چند روز سفارشتان را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

سخن پایانی

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید سرویس ۶ نفره قاشق چنگال یکی از تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه برای هر منزل است. این سرویس کمک زیادی برای میل کردن انواع غذاها و خوراکی‌های خوشمزه را به شما می‌دهد. شما می‌توانید این سرویس را به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق همین سایت خریداری کنید.

انواع سرویس‌ها با قیمت بسیار مناسبی توسط این فروشگاه به فروش می رسند پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این صفحه با ما به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های فروشگاه ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا