کدام سرویس قاشق چنگال برای جهیزیه مناسب‌تر است؟

تهیه جهیزیه مناسب با قاشق و چنگال ناب استیل

کدام سرویس قاشق چنگال برای جهیزیه مناسب‌تر است؟

فهرست مطالب

سرویس قاشق چنگال مناسب جهیزیه: یک سرویس کامل قاشق و چنگال که دارای اجزای کامل سرو باشد از نیازهای اولیه و ضروری یک آشپزخانه به شمار می‌رود. سرویس‌های قاشق و چنگال معمولاً یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام خرید جهیزیه است که اغلب مردم وقت زیادی صرف انتخاب کردن آن می‌کنند. به علت وجود تنوع زیاد در برند و جنس سرویس قاشق و چنگال انتخاب یک سرویس قاشق و چنگال مناسب کمی سخت و دشوار است.

اما با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توان یک انتخاب مناسب داشت. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انتخاب سرویس قاشق و چنگال مناسب برای جهیزیه و همچنین معرفی سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل بپردازیم.

چرا قاشق و چنگال بخریم؟

اغلب اوقات در خانه برای استفاده روزانه از قاشق و چنگال‌های دم‌دستی استفاده می‌کنیم که می‌تواند طراحی گوناگونی داشته باشد. اما به طور معمول برای ۱۲ نفر مهمان یا بیشتر قاشق و چنگال‌هایی را سر سفره می‌گذاریم که از کیفیت و طراحی بهتری برخوردار باشد و جلوه زیبایی به سفره پذیرایی بدهد.

یکدست بودن تمام سرویس‌های غذاخوری نیز باعث تمیزی و یکپارچگی سفره می‌شود؛ بنابراین به‌جای آنکه اجزای غذاخوری را به‌صورت جداگانه خریداری کنیم از سرویس‌های قاشق و چنگال استفاده می‌کنیم.

سرویس‌های قاشق و چنگال علاوه بر کیفیت بالا باید ظاهر و طراحی منحصربه‌فردی نیز داشته باشد. یکی از این سرویس‌ها سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل است. این محصول باکیفیت بالا و طراحی زیبا و شیک یک انتخاب مناسب برای تازه‌عروس‌ها در هنگام خرید جهیزیه به شمار می‌رود.

زیرا طراحی ساده و شیک آن هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه شیک و خاص باقی می‌ماند. در ادامه با این برند بیشتر آشنا می‌شویم.

ست قاشق و چنگال

همان‌طور که گفته شد زمانی که از خرید سرویس قاشق و چنگال حرف می‌زنیم منظور این است که به‌طورکلی تمام اجزای سرویس قاشق و چنگال برای پذیرایی خریداری کنید. انواع مختلفی از سرویس‌های قاشق و چنگال با قیمت‌ها و بسته‌بندی‌های متفاوت در بازار وجود دارد. می‌توانید با احتساب بودجه و مواردی که نیاز دارید سرویس دلخواه خودتان را خریداری کنید.

سرویس قاشق و چنگال شامل چه مواردی است؟

در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که تعداد موارد و نوع قاشق و چنگال بستگی به برند و چند پارچه بودن آن دارد. به‌طورکلی سرویس‌های قاشق چنگال به‌صورت ۶، ۸، ۱۲ و ۲۴ نفره در بازار وجود دارد. یک سرویس کامل ۲۴ نفره شامل موارد زیر است:

  • قاشق غذاخوری ۱۲ عدد
  • و قاشق چای‌خوری ۱۲ عدد
  • قاشق بستنی‌خوری ۱۲ عدد
  • همچنین قاشق شربت‌خوری ۱۲ عدد
  • قاشق خورشت خوری ۱۲ عدد
  • البته قاشق عسل خوری ۱ عدد
  • کارد میوه‌خوری ۱۲ عدد
  • چنگال میوه‌خوری ۱۲ عدد
  • چنگال غذاخوری ۱۲ عدد
  • ملاقه ۲ عدد
  • کفگیر ۲ عدد

اغلب سرویس‌های قاشق و چنگال شامل این موارد هستند. اما سرویس‌هایی وجود دارد که مواردی نظیر قاشق سالادخوری، کارد غذاخوری و … هم داشته باشند. شما می‌توانید قبل از خرید سرویس قاشق و چنگال از اجزای داخل آن آگاه شوید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

مشخصات کلی یک ست قاشق و چنگال مناسب

در هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال برای جهیزیه لازم است بدانید که یک سرویس قاشق چنگال خوب شامل چه ویژگی‌هایی است. سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل یک گزینه مناسب برای خرید جهیزیه است. زیرا دارای کیفیت بالا و طراحی زیبا و شیکی است که به سفره جلوه زیبایی خواهد بخشید. در ادامه این بخش به بررسی ویژگی‌های یک سرویس قاشق و چنگال خوب می‌پردازیم.

  • یک سرویس قاشق و چنگال مناسب به‌راحتی و به‌سرعت روی آن خش نمی‌افتد.
  • یک سرویس قاشق و چنگال خوب باید اقلامی که موردنظرتان است را داشته باشد.
  • بسته‌بندی شیک و مناسب نیز از ویژگی‌های دیگر یک سرویس مناسب و خوب است.
  • همچنین طراحی و ظاهر زیبا نیز یکی از معیارهای انتخاب قاشق و چنگال به شمار می‌رود.
  • یک سرویس قاشق و چنگال خوب نباید پس از چند بار استفاده رنگ اصلی خود را از دست بدهد.
  • همچنین از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرویس قاشق و چنگال خوب این است که پس از شستشو مداوم کدر و مات نشود‌.

راهنمای خرید قاشق و چنگال

در این بخش از مقاله به شرح نکات مهم در هنگام خرید و انتخاب سرویس قاشق و چنگال مناسب برای جهیزیه می‌پردازیم.

مشخص‌کردن میزان بودجه

قبل از هر اقدامی ابتدا بودجه موردنظرتان را برای خرید سرویس قاشق و چنگال تعیین کنید و سپس باتوجه‌به آن به دنبال بهترین گزینه در بین انواع مختلف و متنوع موجود در بازار باشید.

به‌طورکلی سرویس‌های قاشق و چنگال دارای تنوع زیادی در جنس و قیمت دارند و نمی‌توان قیمت واحدی روی آن‌ها گذاشت‌. بنابراین بهتر است قبل از خرید حتماً بودجه خود را مشخص کنید تا در وقت صرفه‌جویی شود.

توجه به جنس و رنگ قاشق و چنگال

نکته ای که خیلی مهم و اساسی است این است که به جنس و رنگ سرویس قاشق و چنگال حتماً توجه کنید. درگذشته جنس قاشق و چنگال‌ها از طلا و نقره بود‌. امروزه نیز سرویس‌های قاشق و چنگال با جنس طلا و نقره یافت می‌شود اما از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

امروزه به‌طورکلی قاشق و چنگال‌های موجود در بازار از جنس تیتانیوم، نیکل، کروم و استیل است. البته برای تزئین قاشق و جنگال‌ها گاهی اوقات از سرامیک یا چوب و… استفاده می‌کنند. همچنین قاشق و چنگال‌‌های استیل به رنگ طلایی نیز در بازار وجود دارد. یکی از این سرویس‌های استیل پرکاربرد، سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل است.

توجه به تعداد قاشق و چنگال موردنظر

سرویس قاشق و چنگال در انواع مختلفی از بسته‎بندی‌ها وجود دارد و شما می‌توانید به‌صورت جعبه‌ای یا کنسولی و حتی می‌توانید به‌صورت جداگانه هرکدام را انتخاب کنید‌.

برای مثال یک سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل شامل اقلامی نظیر قاشق غذاخوری، قاشق مرباخوری، چنگال غذاخوری، کفگیر، کارد میوه‌خوری و… است‌. شما می‌توانید به‌صورت سرویس یا جداگانه و در تعداد موردنیازتان خریداری کنید.

توجه به مقاومت و دوام ست قاشق و چنگال

در برخی از موارد سرویس‌های قاشق و چنگال از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و مدتی پس از استفاده کدر می‌شوند و شفافیت خود را از دست می‌دهند. حتی در برخی موارد تغییر رنگ می‌دهند و رنگ آن‌ها رو به سیاهی می‌رود.

همچنین گاهی اوقات می‌بینیم که رد آب بر روی قاشق و چنگال می‌ماند و این موارد باعث می‌شود تا قاشق و چنگال‌ها ظاهر مناسبی نداشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که در هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال برای جهیزیه به دنبال سرویس‌هایی باشید که دارای ضمانت و گارانتی هستند.

توجه به نوع بسته‌بندی

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم سرویس‌های قاشق و چنگال با بسته‌بندی‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. بسته‌بندی کنسولی و چمدانی دارای ابعاد بزرگی هستند و شما می‌بایست حتماً فضای کافی برای نگهداری آن داشته باشید.

اما بسته‌بندی‌های جعبه‌ای و سامسونتی در اندازه‌های کوچک‌تری تولید می‌شوند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. در نمونه‌های فله‌ای نیازی به فضای کافی نیست و به‌طورکلی فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

توجه به وزن قاشق و چنگال

ممکن است برایتان سؤال باشد که سرویس قاشق و چنگال سبک بخرید یا سنگین در پاسخ به این سؤال باید گفت که سبکی و سنگینی از اهمیت بالایی برخوردار است. توصیه می‌شود قبل از خرید حتماً قاشق و چنگال موردنظرتان را دست بگیرید تا متوجه وزن و خوش‌دست بودن آن شوید. مدل‌هایی در بازار وجود دارد که دارای وزن بالایی هستند و ممکن است افراد پیر و یا کودکان را اذیت کند.

توجه به درخشندگی ظاهر سرویس قاشق و چنگال

برخی از افراد در زمان خرید سرویس قاشق و چنگال به شفافیت و درخشندگی آن توجه می‌کنند. زیرا سرویس قاشق و چنگال پذیرایی مسلماً باید دارای ظاهری زیبا و براق باشد تا جلوه زیبایی به پذیرایی بدهند‌.

ست قاشق و چنگال مات یا براق

انتخاب بین سرویس‌های مات یا براق کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. از هر دو نوع مات و براق در مدل‌های بسیار متنوعی وجود دارد. اما اگر برایتان مهم است که سرویس قاشق و چنگالتان همیشه بدرخشد و حس تمیزی بدهد حتماً نوع براق و درخشنده آن را خریداری کنید.

تشخیص قاشق و چنگال خوب

پس از بررسی نکات مهم در هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال حال نوبت آن است که بتوانید خوب آن را تشخیص دهید. سرویس‌های قاشق و چنگال در جنس‌های متنوعی ساخته شده است. برخی از جنس‌های معمول در بازار عبارت‌اند از: مس، برنج، برنز، استیل، نقره و… .

در کشور ایران محبوب‌ترین جنس سرویس قاشق و چنگال جنس استیل است. در بین انواع مختلف استیل، استیل عدد ۱۸/۱۰ از کیفیت بیشتری برخوردار است. این عدد نشان‌دهنده آن است که در آلیاژ آن سرویس ۱۰٪ نیکل و ۱۸٪ کروم به‌کاررفته است. سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن یک سرویس استیل باکیفیت است که از استیل درجه یک و ضدزنگ ساخته شده است.

نکاتی مهم در نگهداری سرویس قاشق و چنگال جهیزیه

  • به‌طورکلی سرویس‌های استیل مقاومت بالایی در برابر خش، لکه و زدگی دارند. بااین‌وجود ممکن است برخی از مواد غذایی نظیر سرکه، مواد شوینده شیمایی و… به آن آسیب بزند. جهت افزایش طول عمر و مقاومت سرویس قاشق و چنگال بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:
  • قبل از اولین استفاده بهتر است اجزای سرویس را با آب ولرم شستشو دهید و با یک‌پارچه تمیز و نرم خشک کنید.
  • سرویس قاشق و چنگال را بلافاصله پس از استفاده بشویید.
  • ترکیبات غذا ممکن است به سرویس آسیب بزند؛ بنابراین به مدت طولانی آن را درون غذا نگذارید.
  • قبل از شست‌وشوی آن‌ها از حل شدن مایع یا پودر ظرف‌شویی در آب اطمینان حاصل کنید.
  • همیشه پس از شستن سرویس قاشق و چنگال آن‌ها را با یک‌پارچه نرم و تمیز خشک کنید.
  • برای مدت‌زمان طولانی آن‌ها را درون آب قرار ندهید.
  • از مواد شوینده قوی و سفیدکننده برای شست‌وشوی آن‌ها استفاده نکنید.
  • هرگز از سیم ظرف‌شویی جهت شست‌وشوی آن‌ها استفاده نکنید.
  • سرویس قاشق و چنگال را هرگز بر روی شعله و حرارت مستقیم قرار ندهید.

سرویس قاشق و چنگال مناسب برای جهیزیه

یک سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل شامل ۱۲ عدد قاشق و چنگال غذاخوری، کارد غذاخوری، قاشق چای‌خوری، قاشق مرباخوری، قاشق بستنی‌خوری، قاشق شربت‌خوری، قاشق سوپ‌خوری و کارد میوه‌خوری است.

علاوه بر این موارد شامل اجزای دیگری نظیر قاشق سرو خورشت، کارد ماهی، کارد استیک، کارد سرو کیک، کفگیر، ملاقه، انبر سالاد، قاشق عسل و قاشق شکر نیز است.

قاشق و جنگال‌های مدل تشریفاتی ناب استیل اغلب در رستوران‌ها و هتل‌های لوکس با سبک اروپایی استفاده می‌شود.

این محصول برای افراد خوش سلیقه‌ای که به دنبال خرید سرویس قاشق و چنگال لوکس برای خانه خود هستند نیز پیشنهاد می‌شود.

نحوه شستشو سرویس‌های استیل

پس از شستشوی سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل حتماً آن را با پارچه‌ای نرم خشک کنید.

  • از مواد شوینده باکیفیت استفاده کنید و به موارد ذکر شده روی بسته‌بندی آن توجه کنید.
  • اگر از ماشین ظرف‌شویی استفاده می‌کنید قبل از شست‌وشوی ظرف‌ها یک‌بار بانمک ماشین ظرف‌شویی به‌صورت خالی شست‌وشو را انجام دهد.
  • هنگام جابه‌جایی و شست‌وشو سرویس از برخورد کردن آن‌ها با یکدیگر ممانعت کنید، زیرا با برخورد قاشق و چنگال به یکدیگر ممکن است روی سطح آن‌ها خش بیفتد.

چه نوع سرویس قاشق و چنگالی بهتر است؟

اگر قصد خرید سرویس قاشق و چنگال برای جهیزیه خود را دارید با توجه و مطالعه نکاتی که در هنگام خرید در بالا ذکر شده است می‌توانید یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید. نکته مهم این است که فرقی نمی‌کند محصول ایرانی بخرید یا خارجی یا از کدام برند. مهم این است که کیفیت بالایی داشته باشد و ظاهر آن از طراحی خوبی برخوردار باشد.

سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل دارای کیفیت و طراحی زیبایی است که می‌تواند یک انتخاب مناسب برای پذیرایی شما باشد.

اگر قصد خرید سرویس قاشق و چنگال برای جهیزیه خود را دارید با توجه و مطالعه نکاتی که در هنگام خرید نیاز است می‌توانید یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید. نکته مهم این است که فرقی نمی‌کند محصول ایرانی بخرید یا خارجی یا از کدام برند. مهم این است که کیفیت بالایی داشته باشد و ظاهر آن از طراحی خوبی برخوردار باشد.

سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل دارای کیفیت و طراحی زیبایی است که می‌تواند یک انتخاب مناسب برای پذیرایی شما باشد.

راهنمای تشخیص سرویس قاشق و چنگال اصل

به‌طورکلی غالباً قاشق و چنگال‌ها از جنس استیل هستند. استیل از مقاومت خوبی برخوردار است و در مقابل خوردگی و حرارت مقاومت نسبتاً خوبی از خود نشان می‌دهد. استیل در واقع دارای ۱۰٪ کروم و مقدار بسیار کمی نیکل است.

نکته مهم این است که هرچقدر مقدار کروم در استیل بیشتر باشید مقاومت و دوام آن نیز بالاتر می‌رود. البته ناگفته نماند که مقاومت آن بیشتر در مقابل زنگ‌زدگی و لکه شدن مؤثر است. نیکل موجود در استیل باعث درخشندگی و روشن‌تر شدن فلز می‌شود‌.

قاشق و چنگال‌های جعلی دارای فلزی هستند که در دمای بالا ذوب می‌شوند و با فشار دست تغییر شکل می‌دهند. سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل در ایران یک محصول پرطرف‌دار است که از استیل درجه یک و مرغوب در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

بهترین برند سرویس قاشق و چنگال

همان‌طور که گفته شد امروزه برندهای زیادی در بازار به تولید سرویس‌های قاشق و چنگال در طرح‌ها و جنس‌های متنوع می‌پردازند. یکی از این برندهای مطرح در زمینه تولید سرویس قاشق و چنگال برند ناب استیل است که در سال ۱۳۶۲ تأسیس شد.

این برند یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است که محصولات آن در عین داشتن قیمت مناسب از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محصولات این برند شامل سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل، سرویس ۱۸ نفره قاشق و چنگال ناب استیل، سرویس ۲۴ نفره قاشق و چنگال ناب استیل است. این برند با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.

سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل می‌تواند نیاز هر آشپزخانه‌ای را برطرف کند. اگر به دنبال یک سرویس باکیفیت ایرانی می‌گردید برند ناب استیل می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

سرویس قاشق و چنگال ناب استیل

همان‌طور که گفته شد این برند پس از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید سرویس قاشق و چنگال و همچنین لوازم آشپزخانه به یکی از برندهای معتبر دنیا شناخته می‌شود. این برند تنوع زیادی در طراحی سرویس قاشق و چنگال دارد و برخی از سرویس‌های آن همراه با طلای ۲۴ عیار تزیین شده است که طرف‌داران خاص خود را دارد.

این برند نزدیک به ۹۰ درصد از نیازهای رستوران‌ها و هتل‌های بزرگ را به‌خوبی برطرف می‌کنند و حتی محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. در بین محصولاتش سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل از پرطرف‌دارترین آن‌‎ها در بین بانوان ایرانی به شمار می‌رود.

سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل مدل ونیز

سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل مدل ونیز به‌صورت یک سرویس کامل ۵۷ پارچه در رنگ‌های ساده، دور طلایی، طلایی و برنز تولید می‌شود. از این ست می‌توانید در مهمانی‌های ۱۲ نفره از آن استفاده کنید و به سفره خود جلوه زیبایی دهید.

رنگ‌بندی سرویس قاشق و چنگال ونیز

استیل ساده: این نوع از قاشق و چنگال از طراحی ساده برخوردار است و جهت ست کردن با سرویس‌هایی که طراحی پلاتینی یا طلایی دارند مناسب است.

برنز: در این رنگ‌بندی سرویس قاشق و چنگال کاملاً از روکش برنز پوشیده شده است که به آن رز گلد نیز می‌گویند.

دور طلایی: جنس این محصول استیل براق درجه یک است که در دسته تمام اجزای آن حاشیه طلایی‌رنگ وجود دارد و جلوه خاص و شیکی به آن می دهد.

ویژگی سرویس قاشق و چنگال ونیز

سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل مدل ونیز از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. مدل ونیز در تعداد ۱۲، ۲۴، ۵۷، ۸۶، ۹۸، ۱۱۶ و ۱۲۸ پارچه تولید می‌شود. مدل ونیز دارای انواع مختلفی از طراحی نظیر براق، مات و دور طلایی است.

سرویس‌هایی که تعداد اجزای آن بیشتر است در کنسول‌های زیبایی قرار دارد که برای جهیزیه عروس بسیار گزینه مناسبی است. جنس این سرویس از فولاد ضدزنگ است و با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

سرویس ۱۸ نفره قاشق و چنگال ناب استیل مدل فلورانس

شرکت معتبر و محبوب ناب استیل با به‌کارگیری ماشین‌آلات آلمانی و بر پایه و اساس تکنولوژی شرکت آلمانی زولینگن محصولات خود را تولید می‌کند.

سرویس ۱۸ نفره قاشق و چنگال ناب استیل مدل فلورانس از کامل‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های این برند است که شامل ۱۸ عدد قاشق و چنگال غذاخوری، ۱۲ عدد قاشق چای‌خوری، ۱۲ عدد قاشق قهوه‌خوری، ۱۲ عدد قاشق بستنی‌خوری، ۱۲ عدد چنگال میوه‌خوری، ۱۲ عدد قاشق شربت‌خوری، ۱۲ عدد کارد میوه‌خوری، ۲ عدد کفگیر، ۲ عدد ملاقه، ۲ عدد قاشق سرو خورشت و یک عدد قاشق سالاد است. این قاشق و چنگال در سه رنگ نقره‌ای، استیل و براق تولید می‌شود.

سرویس ۲۴ نفره قاشق و چنگال ناب استیل مدل فلورانس

سرویس ۲۴ نفره قاشق و چنگال ناب استیل مدل فلورانس یکی از پرکاربردترین و زیباترین محصولات شرکت ناب استیل است. از این سرویس به علت طراحی عالی و کارایی بالا آن می‌توانید از این سرویس برای مدت طولانی استفاده کنید.

این سرویس شامل ۲۴ عدد قاشق و چنگال غذاخوری، قاشق بستنی‌خوری یا قاشق شربت، قاشق چای‌خوری یا قهوه‌خوری، چنگال دسرخوری، چنگال سالادخوری، کارد غذاخوری، کارد سرو ماهی، کارد استیک، کارد پنیر یا کره از مهم‌ترین مواردی است که در سرویس ۲۴ نفره قاشق و چنگال ناب استیل وجود دارد.

همچنین این سرویس دارای موارد دیگری نظیر کفگیر، ملاقه سرو سوپ، قاشق و چنگال بزرگ برای سرو سایر غذاها است‌. این سرویس در رنگ‌های طلایی، دور طلایی، استیل براق و برنزی تولید می‌شود.

شست‌وشوی سرویس قاشق و چنگال ناب استیل

جهت شستشوی سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل به نکات زیر دقت کنید:

  • به‌هیچ‌عنوان از مواد شوینده قوی نظیر مواد سفیدکننده برای شستشوی این سرویس استفاده نکنید.
  • جهت شستشوی سرویس قاشق چنگال ناب استیل از مواد خوب و مناسب و یک اسفنج مخصوص نرم استفاده کنید تا از خش افتادن و آسیب‌دیدن آن جلوگیری شود.
  • شستشوی رنگ‌بندی استیل و دور طلایی را می‌توانید هم به‌صورت دستی و هم در ماشین ظرف‌شویی بشویید.
  • اما شستشوی رنگ برنز و طلایی این محصول بهتر است به‌صورت دستی انجام شود.

نکات مهم در نگهداری سرویس‌های قاشق و چنگال استیل

در این بخش از مقاله به بررسی نکات مهم در هنگام شست‌وشوی سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل می‌پردازیم.

  • سعی کنید حتی برای مدت کوتاه هم قاشق و چنگال‌ها را خیس و مرطوب رها نکنید و حتماً آن‌ها را با پارچه مناسب خشک کنید.
  • تمام سرویس‌های قاشق و چنگال ناب استیل قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند.
  • در هنگام قراردادن قاشق و چنگال‌ها در ماشین ظرف‌شویی آن‌ها را طوری بچینید که دسته آن‌ها در پایین قرار بگیرد.
  • بهتر است کاردها و قاشق‌ها و چنگال‌ها را جدا از یکدیگر قرار دهید تا از افتادن خط‌وخش بر روی آن‌ها ممانعت شود.

نوع بسته‌بندی سرویس‌های قاشق و چنگال

به‌طورکلی سرویس‌های قاشق و چنگال به دو نوع چمدانی یا سامسونتی و نوع کنسولی که مانند میز است و پایه دارد تولید می‌شود.

تفاوت این دو نوع در آن است که نوع کنسولی در یک مکان ثابت قرار می‌گیرد و استفاده از آن راحت‌تر است. اما فضای بیشتری را نسبت به نوع چمدانی یا سامسونتی اشغال می‌کند. برای انتخاب بهتر مقاله چگونه کیفیت ظروف چینی را تشخیص دهیم؟ را نیز مطالعه کنید.

خرید از برند‌های معتبر

بهتر است در هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال از برند‌های معتبر خرید کنید‌. زیرا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و همچنین با داشتن گارانتی و ضمانت محصولات خود می‌توانید به کیفیت آن راحت‌تر اطمینان کنید‌.

با خرید یک سرویس قلابی غیر اصل نه‌تنها پولتان به هدر می‌رود بلکه یک سرویس نامرغوب نصیبتان می‌شود که از مقاومت پایینی برخوردار است.

سرویس قاشق چنگال مناسب جهیزیه کدامند؟

سرویس‌های قاشق و چنگال از مهم‌ترین ارکان آشپزخانه و سرویس‌های غذاخوری به شمار می‌آیند. در واقع یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین لوازم غذاخوری و پذیرایی در منزل داشتن یک سرویس قاشق و چنگال کامل باکیفیت بالا و طراحی زیبا است.

یکی از گزینه‌های انتخابی مناسب جهت داشتن یک ست کامل، پرکاربرد و درعین‌حال زیبا سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل است. این برند ایرانی از محبوبیت زیادی در بین بانوان ایرانی برخوردار است؛ زیرا در کنار تنوع بالای محصولات آن کیفیت بسیار خوب آن در ذهن مشتریان مانده است.

برند ناب استیل همواره تلاش کرده است تا رضایت مشتریان را جلب کرده و از بهترین و جدیدترین تکنولوژی جهت تولید محصولات خود استفاده کند.

قاشق چنگال مناسب برای هورکا

قاشق چنگال مناسب برای هورکا باید کیفیت بالایی داشته باشد. علاوه بر کیفیت دارا بودن ظاهری مناسب هم می‌تواند موجب افزایش مشتریان هورکا شود‌. واژه هورکا به محیط‌های هتل، رستوران و کافه اطلاق می‌شود. این محیط‌ها نیاز به تجهیزات مناسبی دارند. یکی از مهمترین لوازم برای هورکا قاشق چنگال است. قاشق چنگال‌های برند ناب استیل به دلیل کیفیت بالای خود می‌توانند گزینه مناسبی برای این مکان‌ها باشند. با ما همراه باشید.

قاشق چنگال ناب استیل

شرکت ناب استیل یکی از بهترین برندهای تولیدکننده قاشق چنگال داخلی است. این شرکت انواع قاشق چنگال را با کیفیت و دوام عالی به صورت متنوع تولید می‌کند. این شرکت با کمک تخصص‌های پیشرفته و سی سال تجربه در تولید و ساخت انواع محصولات توانسته موردتوجه بسیاری از مشتریان باشد‌. به دلیل وجود مشتریان زیاد در هورکا استفاده از قاشق چنگال در این مکان‌ها ضرورت دارد. برند ناب استیل با طرح‌های متنوع خود توانسته لوازم مورد نیاز این مکان‌ها را تولید کند. انواع مواد غذایی و خوراکی‌ها توسط قاشق چنگال‌های ناب استیل در هورکا قابل سرو هستند.

ویژگی‌ های قاشق چنگال ناب استیل

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محصولات استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید است. ناب استیل از فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل برای تولید انواع قاشق چنگال استفاده می‌کند. این کار باعث خواهد شد دوام و ماندگاری این محصولات بسیار بالا باشد. در مدل‌های طلایی برند ناب استیل طرح طلا، از طلای ۲۴ عیار استفاده می‌شود

از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به پوشش آینه‌ای و ظاهر مناسب آن‌ها اشاره کرد. آزمایشاتی که برای کنترل کیفی این محصولات در زمان تولید روی آن‌ها انجام می‌شود نیز اهمیت زیادی دارند. تنوع در طرح و رنگ قاشق چنگال‌ها باعث شده که افراد با سلیقه‌های گوناگون بتوانند این محصولات را با سلیقه خودشان خریداری کنند. در هورکا می‌توان برای راحتی از قاشق چنگال‌های ناب استیل استفاده کرد. این ظروف دارای ضمانت ۲۵ ساله هستند و جلوه زیبایی به میز پذیرایی می‌بخشند. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به شستشوی آسان این ظروف اشاره کرد. پس از شستشو ظاهر مناسبی دارند و دچار لکه نمی‌شوند.

چرا برند ناب استیل مناسب هورکا است؟

از آنجایی که در هورکا از قاشق چنگال‌ها به طور مجدد استفاده می‌شود، باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشند. باید بتوان قاشق چنگال‌ها را به طور مرتب شست و هیچ آسیبی نبینند. دلیل دیگر استحکام این قاشق چنگال‌ها است. استحکام بالای آن‌ها موجب شده تغییر شکل ندهند و ظاهر خود را حفظ کنند.

به دلیل شستشوی زیاد دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نمی‌شوند. برند ناب استیل محصولات خود را به صورت تضمینی به دست مشتری می‌رساند و همین امر سبب شده مدیران هورکا خیالشان از بابت خرید راحت باشد. برای اینکه در هورکا بتوان مواد غذایی را با یک قاشق چنگال زیبا و مناسب میل کرد، برند ناب استیل انتخاب خوبی است.

انواع مدل‌ های قاشق چنگال ناب استیل

قاشق چنگال‌های ناب استیل تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند. انواع مدل‌های این برند در فروشگاه‌های زیادی به فروش می‌رسند. از آنجایی که محصولات فیک این روزها بسیار زیاد شده‌اند باید یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کرد. فروشگاه ناب استیل انواع مدل‌های قاشق چنگال ناب استیل را به فروش می‌رساند. از انواع این مدل‌ها می‌توان به طرح‌های مات و روشن اشاره کرد.

برخی مدل‌ها دارای طرح طلایی و برخی دیگر فقط به شکل استیل هستند. یکی از مدل‌ها شامل قاشق چنگال فلورانس هست که از یک لایه تیتانیوم برای روکش آن استفاده شده و بسیار با کیفیت است. از مدل‌های دیگر می‌توان به طرح پالرمو، امپریال، برلین، ونیز، واریان و… اشاره کرد. این مدل‌ها با قیمت‌های مختلفی در این فروشگاه به فروش می‌رسند. مدیران هورکا می‌توانند انواع این مدل‌ها را برای خود انتخاب و خریداری کنند. قاشق چنگال کافه در طرح و مدل‌های زیادی توسط این شرکت تولید شده‌اند.

چگونه قاشق چنگال ناب استیل را بخریم؟

برای خرید انواع مدل‌های قاشق چنگال ناب استیل می‌توانید به سایت هوم دیش مراجعه نمایید. پس از مراجعه به این سایت می‌توانید در قسمت فروش قاشق چنگال‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. شما باید هزینه کالای انتخاب شده خود را پرداخت نمایید تا خرید شما ثبت شود. پس از ثبت، سفارش شما در بسته‌بندی‌های مناسب قرار گرفته و آماده ارسال می‌شود. شما می‌توانید در هر مکانی سفارش خود را تحویل بگیرید.

سخن پایانی

همانطور که بیان کردیم یکی از تجهیزات مناسب هورکا، قاشق چنگال با کیفیت است. برند ناب استیل یکی از تولیدکنندگان مناسب این حرفه هست و محصولات متنوعی دارد. کیفیت بالای محصولات آن باعث شده برای هورکا مناسب باشند. این محصولات قیمت مناسبی دارند و توسط سایت هوم دیش به فروش می‌رسند. برای خرید محصولات و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید‌.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا