قیمت سوفله خوری تک استیل چقدر است؟

قیمت سوفله خوری تک استیل را بدانیم

قیمت سوفله خوری تک استیل چقدر است؟

قیمت سوفله خوری تک استیل چقدر است؟ سوفله خوری تک استیل در انواع و اندازه‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. امروزه این ظروف مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و از سایت‌های مختلف قابل خریداری هستند. نکته مهم قبل از خرید این ظروف توجه به قیمت و کیفیت آن‌هاست. برند تک استیل کیفیت بسیار بالایی داشته و در سایت ما با قیمت عالی به فروش می‌رسد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چرا برند تک استیل را برای خرید انتخاب کنیم؟

شرکت تک استیل اولین و بهترین تولیدکننده ظروف پذیرایی استیل در ایران است. این ظروف توسط شرکت تک استیل از استنلس استیل تولید می‌شوند و دوام زیادی دارند. این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده و روز به روز تولیدات بهتری را عرضه می‌کند. تمامی مراحل تولید ظروف در این شرکت با دقت و استانداردهای لازم انجام می‌گیرد.

شرکت تک استیل یکی از شرکت‌های بسیار پیشرفته برای تولید ظروف پذیرایی مانند سوفله‌خوری است. این شرکت خدمات بسیار زیادی برای مشتریان ارائه می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به ضمانت پنج ساله تعویض و خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. شرکت تک استیل ظروف خود را تا بیست سال برای شما تضمین می‌کند. شما می‌توانید انواع سوفله‌خوری را با برند تک استیل خریداری نمایید.

سوفله خوری تک استیل

یکی از ظروفی که برای سرو و گرم نگهداشتن غذا و انواع سوپ‌ها استفاده می‌شود، سوفله‌خوری است. این ظرف در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و برای سرو سالاد هم مناسب است. گرم نگهداشتن غذا در این ظروف توسط یک وارمر انجام می‌شود. با استفاده از این ظروف می‌توان غذا را مدت زیادی گرم نگه داشت. در طراحی این ظروف از یک پایه استیل استفاده شده و جنس آن بسیار مقاوم است. ظروف سوفله‌خوری تک استیل دارای یک روکش قوی برای جلوگیری از ضربه و خط‌وخش است.

مراقبت از سوفله ‌خوری تک استیل

شما باید از ظروف استیل خود نگهداری کنید تا طول عمر آن‌ها افزایش یابد. برای نگهداری بهتر از این ظروف باید از برخورد اشیا تیز به آن‌ها جلوگیری نمایید. برای اینکه ظروف شما دوام و طول عمر بیشتری داشته باشند، بهتر است با یک اسکاج نرم شسته شوند. پس از هربار شستشو آن‌ها را با یک دستمال نرم خشک کنید. خشک کردن این ظروف باعث می‌شود که آب اضافی داخل استیل نمانده و آسیبی به آن وارد نشود. سوفله‌خوری تک استیل کیفیت بسیار بالایی دارد. اگر شما از آن ‌نگهداری و مراقبت خوبی داشته باشید، می‌توانید چندین سال با ظاهری زیبا از آن استفاده نمایید.

ویژگی محصولات تک استیل

محصولات تک استیل به دلیل استفاده از فلز استنلس استیل برای تولید ظروف بسیار معروف هستند. این فلز می‌تواند موجب تولید ظروف بسیار باکیفیت و مرغوب شود. دسته‌های این ظروف از پلیمر ABS  تولید شده و دارای روکش‌ هستند. روکش دسته‌ها از جنس کروم و نیکل است که به مقاومت دسته‌ها می‌افزاید‌. از ویژگی‌های دیگر محصولات تک استیل می‌توان به مقاومت بلورها تا دمای ۳۰ درجه اشاره کرد. این ظروف را می‌توانید در دمای زیر سی درجه درون فر قرار دهید.

این ظروف به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی‌دهند و دسته‌های آن‌ها دارای پنج سال ضمانت هستند. محصولات تک استیل در کشور ما از ضمانت کافی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارند. هر کس که بخواهد یک سوفله‌خوری مناسب را خریداری کند، می‌تواند این برند را انتخاب نماید. سوفله‌خوری تک استیل یکی از ظروفی است که استفاده زیادی دارد. این ظرف را می‌توانید در ابعاد مختلف از سایت هوم دیش بخرید‌.

مشخصات محصولات تک استیل

محصولات تک استیل دارای مشخصاتی هستند که این محصولات را از دیگر برندها متمایز می‌کند.‌ اگرچه ممکن است ماندن غذا در برخی از ظروف برای سلامتی انسان خطر داشته باشد، اما ظروف تک استیل این گونه نیستند. این ظروف آلومینیوم نداشته و برای سلامتی مفید هستند. نگهداری طولانی مدت غذا در این ظروف هیچ آسیبی به سلامت شما وارد نمی‌کند. از مشخصات دیگر این محصولات می‌توان به سهولت استفاده اشاره کرد. این ظروف وزن کمی داشته و به‌راحتی قابل جابجایی هستند. شستشوی آن‌ها بسیار راحت انجام می‌گیرد و می‌توانید این ظروف را به‌راحتی نگهداری کنید.

از مشخصات دیگر این ظروف می‌توان به خاصیت قابل بازیافت بودن آن اشاره کرد. این ظروف پس از ایراد و خراب شدن قابل تعمیر بوده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. ظروف تک استیل با توجه به متریال اولیه برای تولید و کیفیت بالا قیمت مناسبی دارند. اگر چه این ظروف در برخی شرکت‌ها با قیمت بالا به فروش می‌رسند، اما با سایت هوم دیش می‌توانید از قیمت مناسب آن‌ها برخوردار شوید‌.

انواع سوفله خوری تک استیل

با مراجعه به سایت هوم دیش می‌توانید انواع سوفله‌خوری را مشاهده نمایید. این ظروف در مدل‌های متفاوت وجود دارند که هر یک با قیمت مشخصی به فروش می‌رسند. برخی از سوفله‌خوری‌ها برای سالاد مناسب هستند و روی آن‌ها قاشق مخصوص سرو نیز قرار دارد. انواع سوفله‌خوری‌ها در ابعاد و شکل ظاهری متفاوتی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها گرد و برخی دیگر مستطیل یا بیضی هستند. اینکه شما کدام مدل را برای خرید انتخاب کنید، کاملا سلیقه‌ای است. کیفیت تمامی این ظروف با ظاهرهای متفاوت یکی است.

انواع سوفله‌خوری تک استیل دارای مقاومت بالایی هستند. یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سوفله‌خوری مدل لوپ است. این مدل بسیار زیبا و پرطرفدار بوده و در سایت هوم دیش با ذکر قیمت و جزئیات قرار دارد. شما می‌توانید عکس انواع سوفله‌خوری را در سایت مشاهده نمایید. سوفله‌خوری‌های تک استیل یکی از ظروف مهم برای پذیرایی شما هستند. زمانی که شما بخواهید کیفیت غذای خود را حفظ کرده و مجدد آن را گرم نکنید، این ظروف به کمک شما می‌آیند.

قیمت سوفله خوری

در هوم دیش انواع سوفله‌خوری با ذکر قیمت و جزئیات قرار دارند. این ظروف را می‌توانید با قیمتی بسیار به صرفه نسبت به بازار خریداری و استفاده کنید. اگر از افراد بسیار وسواسی برای خرید هستید، توصیه می‌کنیم با خیال راحت این کار را انجام دهید. ما ظروف را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رسانیم. شما می‌توانید از خدمات پس از فروش ما نیز بهره‌مند شده و خریدی مطلوب را تجربه کنید. قیمت این محصولات با توجه به مدل و ابعادی که دارند متفاوت است؛ بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابت را اعلام کرد

قیمت سوفله خوری تک استیل

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید، برند تک استیل یکی از برندهای بسیار مطلوب است. این برند تولیدات خود را با استانداردهای لازم و کیفیت بالا در بازار عرضه می‌کند. فروش محصولات تک استیل توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌شود اما نکته مهم خریدی به صرفه و با اعتماد است. هوم‌دیش برای شما مشتریان عزیز امکاناتی را فراهم کرده تا بتوانید این ظروف را با قیمت مناسب خریداری کنید. شما می‌توانید با صرفه‌جویی در وقت و هزینه خودتان به سایت ما مراجعه کرده و انواع سوفله‌خوری را سفارش دهید‌. همکاران ما بسته شما را آماده و برای شما ارسال خواهند کرد. اگر تجربه استفاده از ظروف تک استیل را دارید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های سایت تماس حاصل نمایید. در ادامه مقاله قابلمه تیتانیوم کاندید را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا