سرویس ۱۸ نفره ۱۰۲ پارچه چینی زرین

در مورد سرویس ۱۸ نفره ۱۰۲ پارچه چینی زرین چه می دانید؟

معرفی سرویس ۱۸ نفره ۱۰۲ پارچه چینی زرین

سرویس ۱۰۲ پارچه چینی زرین یکی از بهترین سرویس‌های چینی برای پذیرایی است. این سرویس را می‌توان جزو سرویس‌های بسیار کارامد برای پذیرایی چندین مهمان در نظر گرفت. اگر شما بخواهید یک میز پذیرایی منظم و یکپارچه داشته باشید، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. تعداد محتویات متنوع این سرویس باعث شده که شما بتوانید انواع غذا و خوراکی را به‌راحتی میل نمایید. برای اینکه بتوانیم به معرفی بیشتر درباره سرویس ۱۸ نفره ۱۰۲ پارچه چینی زرین با ما همراه باشید.

شرکت چینی زرین

یکی از شرکت‌های بسیار معروف و پرطرفدار در کشور ما که انواع سرویس چینی را تولید می‌کند، شرکت زرین است. این شرکت انواع سرویس‌های چینی را در پارچه‌های متفاوت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این سرویس‌های چینی با بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند. در تولید این ظروف از ماشین‌آلات و تجهیزات بروز و استانداردهای لازم استفاده می‌شود. محصولات زرین علاوه بر فروش در کشور خودمان به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صادر می‌شوند.

کیفیت بالای این ظروف و طراحی متنوع و دقیق آن‌ها باعث شده که از بازار فروش خوبی بهره‌مند شوند. قیمت هر یک از سرویس‌ها با توجه به تعداد پارچه‌ها و کیفیت چینی متفاوت است. این شرکت ظروف ‌چینی را با درجه‌بندی‌های متفاوت یک، دو و سه تولید می‌کند. هر مشتری باتوجه به نیاز و بودجه خود می‌تواند انواع ظروف چینی را خریداری کند. برای خرید سرویس ۱۰۲ زرین می‌توانید به سایت فروشگاه هوم دیش مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید.

ویژگی‌ های سرویس ۱۸ نفره ۱۰۲ پارچه چینی زرین

سرویس‌های ۱۸ نفره چینی زرین دارای تعداد پارچه متفاوتی هستند. یکی از انواع آن‌ها ۱۰۲ پارچه دارد. این سرویس انواع ظروف را برای پذیرایی از مهمان یا استفاده شما در منزل را داراست. از ویژگی‌های مهم این سرویس که موردتوجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است، می‌توان به استحکام و دوام بالای آن اشاره کرد. این استحکام به دلیل استفاده از متریالی است که در شرکت زرین برای تولید انتخاب می‌شود. این شرکت تمام سرویس‌های چینی را با تست و تایید به بازار می‌فرستد. این سرویس دچار خط‌‌ وخش نمی‌شود و به‌راحتی می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی بشویید.

 کیفیت بالای این ظروف باعث شده که به مرور زمان دچار لکه نشوند. این سرویس پس از هر بار شستشو دچار هیچ آسیبی نشده و لکه‌های چربی به‌راحتی از روی آن پاک می‌شوند. از ویژگی‌های دیگر سرویس ۱۰۲ زرین می‌توان به تنوع در طرح و رنگ آن اشاره کرد. این سرویس‌های متنوع با انواع سلیقه‌ها سازگار بوده و هر کس می‌تواند نمونه‌ای از آن را خریداری نماید. از طرح‌های سرویس چینی زرین می‌توان به شهرزاد، وینچی، استرو و نئوکلاسیک اشاره کرد.

 هر یک از این طرح‌ها با رنگ و اشکال خاصی وجود دارند. انواع طرح‌ها و رنگ‌های این سرویس‌ها با توجه به سلیقه متفاوت مشتریان در نظر گرفته شده است. سرویس ۱۰۲ پارچه زرین از بهترین مواد اولیه تولید شده و برای گرم‌ نگه‌داشتن غذا هم مناسب است. طرح و نقشی که روی سرویس ۱۰۲ زرین وجود دارند در برابر حرارت مقاوم بوده و دچار آسیب نمی‌شوند. شما می‌توانید با خیال راحت انواع خوراکی و غذاهای داغ را در این ظروف میل نمایید. سرویس ۱۰۲ پارچه چینی زرین محتویاتی دارد که می‌توان انواع خوراکی و غذاها را با تجهیزات کامل توسط آن‌ها میل نمود.

اقلام سرویس ۱۸ نفره ۱۰۲ پارچه چینی زرین

سرویس ۱۰۲ پارچه زرین شامل محتویات متنوعی می‌شود. این سرویس ۱۸ عدد بشقاب پلوخوری، ۱۲ عدد بشقاب خورش خوری، ۱۸ عدد بشقاب میوه خوری و ۱۲ پیاله سالاد خوری کوچک دارد. در این سرویس می‌توانیداز یک دیس بزرگ، دو دیس متوسط، یک عدد سوپ‌خوری و یک کاسه بزرگ سالاد استفاده نمایید. ‌از محتویات دیگر این سرویس می‌توان به شش عدد نمکپاش، یک قوری، یک قندان، دو عدد سس خوری، ۱۲ فنجان و ۱۲ نعلبکی اشاره کرد. این محتویات باعث شده شما بتوانید علاوه بر غذا، چای و دم‌نوش را هم توسط این سرویس سرو کنید. شما می‌توانید از هر یک از دیس‌های بزرگ این سرویس برای سرو مرغ کامل، پلو، کباب، ماهیچه گوسفند و… استفاده نمایید.

سوپ خوری این سرویس دارای یک درب مقاوم است. این درب از خروج حرارت سوپ جلوگیری کرده و آن را گرم نگه می‌دارد. برای اینکه بهترین استفاده را از این ظروف داشته باشید بهتر است با نحوه استفاده آن‌ها آشنایی داشته باشید. این محتویات متنوع در این سرویس با کیفیت بسیار بالایی وجود دارند. ‌به راحتی می‌توانید آن‌ها را درون یکدیگر قرار داده و جابجایی آسانی دارند. می‌توانید از سرویس ۱۰۲ پارچه زرین برای پذیرایی ۱۸ مهمان استفاده نمایید. با استفاده از این سرویس میز پذیرایی شما بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. اگر به سرویس چینی علاقه دارید می‌توانید انواع سرویس ۱۰۲ زرین را از طریق فروشگاه هومدیش خریداری کنید.

سرویس 102 پارچه

فروشگاه هوم دیش با سابقه چندین ساله انواع ظروف زرین را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند‌. فروش این ظروف به صورت مستقیم و بدون واسطه و با سرعت بالا در این فروشگاه انجام می‌شود. اگر می‌خواهید خریدی به صرفه را تجربه کنید، می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کرده و از بین چندین مدل متنوع سرویس ۱۰۲ پارچه، مدل دلخواهتان را بخرید. اگر زمان کافی برای خرید حضوری ندارید می‌توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید. این فروشگاه برای شما بهترین شرایط خرید غیرحضوری را فراهم کرده است. خرید بالای ۸۰۰ تومن توسط این فروشگاه به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. در این فروشگاه قیمت‌های بسیار متنوعی برای ظروف وجود دارند.

 تنوع باعث می شود شما بتوانید با توجه به بودجه خودتان، خرید مناسبی انجام دهید. اگر می‌خواهید کالایی را که خریداری کردید با ضمانت تحویل بگیرید این فروشگاه بهترین گزینه برای خرید است. فروشگاه ما بهترین ظروف چینی زرین و سرویس‌های ۱۰۲ پارچه را با زیباترین طرح‌ها به فروش می‌رساند. از جمله مدل‌های قابل فروش توسط سایت ما مدل‌های فلورانس، هدیه طلایی، آران، یاس بنفش، سفید و… هستند. پس از اینکه شما وارد سایت شدید، می‌توانید طرح و مدل خود را انتخاب کنید و وارد قسمت خرید آن شوید. شما عکس و سایر مشخصات سرویس را به طور واضح مشاهده خواهید کرد.

‌پس از اینکه شما هزینه مربوط به خرید را پرداختید سفارش شما ثبت می‌شود. پس از ثبت سفارش شما، همکاران ما سفارشتان را به آدرس شما ارسال می‌کنند. این ظروف شکستنی در بسته‌بندی‌های بسیار مقاوم به دست شما می‌رسند. هیچ‌گونه آسیبی در طی مسیر ندیده و می‌توانید از سلامت آن‌ها مطمئن باشید. برای خرید انواع سرویس ۱۰۲ پارچه زرین می‌توانید هم اکنون به سایت فروشگاه هوم دیش مراجعه نمایید.

سرویس 102 زرین

همانطور که در بالا ذکر کردیم یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده ظروف چینی در ایران، شرکت زرین است. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا توانست انواع سرویس‌های چینی را تولید کند. یکی از این سرویس‌ها، سرویس چینی ۱۰۲ پارچه است و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. این سرویس برای هر منزل مناسب بوده و می‌توانید برای پذیرایی از مهمان از آن استفاده کنید. انواع مدل‌ها و طرح‌های متنوع این سرویس توسط سایت هوم دیش به فروش می‌رسند. شما با مراجعه به سایت هوم دیش می‌توانید به راحتی خریدتان را انجام دهید. انواع این سرویس‌های ۱۰۲ پارچه توسط فروشگاه هوم دیش با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های فروشگاه ما تماس بگیرید. در ادامه مقاله سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال شامل چه قطعاتی می‌شود؟ را بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا