سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال شامل چه قطعاتی می‌شود؟

سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال شامل چه قطعاتی می‌شود؟

سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال شامل چه قطعاتی می‌شود؟ البته سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال شامل قطعات متنوعی است که هر یک کاربرد مشخصی دارند. برای اینکه بانوی منزل بتواند از تعدادی مهمان به راحتی پذیرایی کند، می‌تواند انواع این سرویس‌ها را بخرد. این سرویس‌ها در طرح‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شوند. تعداد پارچه‌های هر یک متفاوت بوده و همین باعث تفاوت قیمت آن‌ها شده است. اگر می‌خواهید درباره انواع سرویس‌های دوازده نفره اطلاعات زیادی کسب کنید با ما همراه باشید‌.

سرویس قاشق چنگال ۱۲ نفره ناب استیل طرح فلورانس طلایی

این سرویس ۱۲ نفره یکی از زیباترین سرویس‌ها و پرفروش‌ترین سرویس‌ قاشق و چنگال ۱۲ نفره است. علاوه بر قطعاتی که در این سرویس وجود دارد یک کنسول چوبی نیز در هنگام خرید به شما تحویل داده می‌شود.  کیفیت و دوام این سرویس بسیار بالا بوده و از بهترین مواد اولیه برای تولید آن استفاده شده است.

انواع فولاد ضد زنگ با استفاده از بهترین فناوری در تولید این سرویس مورد استفاده قرار گرفته است. قطعات این سرویس شامل ۱۲ قاشق و چنگال غذاخوری، ۱۲ کارد غذا، ۱۲ کارد و چنگال میوه، ۱۲مربا، ۱۲چای‌خوری، ۱۲ شربت و ۱۲ بستنی‌خوری است. در این سرویس دو عدد کفگیر و دو ملاقه بزرگ وجود دارند. یک عدد قاشق سالاد، یک ملاقه کوچک، یک چنگال سالاد، کارد بره، انبر قند و دو حلزون نیز در این سرویس هستند. از محتویات دیگر آن می‌توان به یک صدف و یک کیک اشاره کرد.

سرویس ۱۲ نفره ناب استیل طرح امپریال طلایی ۵۷ پارچه

این سرویس ۱۲ نفره کیفیت خوبی داشته و برای تولید آن از استیل ضدزنگ استفاده شده است. این سرویس را می‌توانید به‌راحتی با ماشین ظرفشویی بشویید و مطمئن باشید که آسیبی به آن وارد نمی‌شود. از مشخصات اصلی این سرویس ۱۲ نفره می‌توان به حلوه لوکس و طراحی مدرن آن اشاره کرد. این سرویس با استفاده از طلای ۲۴ عیار آبکاری می شود.

این سرویس زیبا در سایت هوم دیش با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد. از محتویات این سرویس می‌توان به ۱۲ قاشق و چنگال غذاخوری اشاره کرد. ۶ کارد میوه و ۶ چمنگال میوه نیز در این سرویس وجود دارند. از محتویات دیگر آن می‌توان به ۶ عدد قاشق مرباخوری، ۶ قاشق چایخوری و شش قاشق شربت‌خوری اشاره کرد. دو کفگیر و یک عدد ملاقه بزرگ نیز در این سرویس وجود دارند.

سرویس قاشق چنگال ۱۲ نفره ناب استیل طرح پالرمو دور طلایی

یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های ۱۲ نفره قاشق چنگال که توسط سایت هوم دیش در اختیار شما قرار می‌گیرد، این سرویس است. این سرویس ۱۲ نفره شامل قطعات بسیار با کیفیتی می‌شود. در طراحی آن‌ها از ایده‌های بسیار جالب استفاده می شود. این سرویس شامل ۵۷ پارچه بوده که هر یک از آن‌ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

از محتویات این سرویس می‌توان به ۱۲ قاشق و چنگال غذاخوری، ۶کارد و ۶ چنگال میوه، ۶ قاشق مرباخوری و شربت خوری، ۶ قاشق چای خوری اشاره کرد.‌ در این سرویس دو عدد کفگیر و یک ملاقه بزرگ هم وجود دارد.‌ یکپارچگی این ظروف روی میز پذیرایی شما اهمیت زیادی دارد. این سرویس می‌تواند جلوه سفره پذیرایی شما را چند برابر کرده و به آن نظم ببخشد. برای خرید این سرویس سهم می‌توانید به سایت هوم دیش مراجعه نمایید.‌ این سرویس در سایت ما با قیمت بسیار به صرفه‌ای به فروش می‌رسد.

سرویس ۱۲ نفره ناب استیل طرح فلورانس دور طلایی

سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال با استفاده از کنسول چوبی، زیبایی و جذابیت بسیار خاصی دارد. اگر قصد خرید سرویس زیبا با طراحی فوق العاده را دارید، این سرویس ۱۲ نفر گزینه مناسبی است. در این سرویس محتویات فراوانی یافت می‌شود. هر یک از این قطعات وظیفه خاصی داشته و برای سرو نوعی خوراکی مناسب است. اگر می‌خواهید میز پذیرایی شما جلوه خاصی داشته باشد حتما این سرویس ۱۲ نفره را خریداری کنید.

از محتویات این سرویس می‌توان به ۱۲ قاشق و چنگال غذاخوری، ۱۲ کارد و چنگال میوه، ۱۲ کارد میوه ۱۲ قاشق مرباخوری، بستنی‌خوری، چایخوری و شربت خوری اشاره کرد. دو عدد کفگیر و ملاقه بزرگ دو سرو خورش و یک ملاقه کوچک هم در این سرویس وجود دارند. از محتویات دیگر این سرویس می‌توان به یک قاشق و چنگال سالاد، کارد بره و چنگال بره، انبر قند، یک صدف و دو حلزون اشاره کرد.

سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال ناب استیل طرح فلورانس طلایی ۵۷ پارچه

سرویس‌های ۱۲ نفره قاشق و چنگال به دلیل تفاوت در تعداد محتویات آنها قیمت‌های متفاوتی دارند. این سرویس ۱۲ نفره قابلیت بالایی داشته و می‌توان آن را در ماشین ظرفشویی بشویید. برند ناب استیل یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده انواع ست قاشق و چنگال ۱۲ نفره است. اگر این مدل را خریداری کنید بهتر است آن را به صورت مرطوب نگه ندارید. شما باید پس از هر بار شستشو، این سرویس را به طور کامل خشک نمایید.

از محتویات این سرویس می‌توان ۱۲ قاشق چنگال غذاخوری، ۶ عدد کارد و چنگال میوه، ۶ عدد قاشق مربا،چای‌خوری،  شربت خوری اشاره کرد. در این سرویس دو عدد کفگیر و یک ملاقه بزرگ هم وجود دارند. این سرویس یک سرویس به صرفه با محتویات مناسب برای شماست. برای خرید این سرویس می‌توانید هم اکنون به سایت هوم دیش مراجعه نمایید.

چرا از سایت هوم دیش خرید کنیم؟

یکی از دلایل مهم برای خرید از سایت هوم دیش، کیفیت کالاهای قابل فروش توسط این سایت است. زمانی که شما به سایت ما مراجعه کنید، می‌توانید تمامی محصولات را با ذکر جزئیات و تصاویر آنها مشاهده نمایید. این محصولات با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید از طریق فروشگاه ما خریدی به صرفه و با سرعت بالا را تجربه کنید. سایت ما تنوع بسیار بالایی داشته و انواع طرح‌های ست ۱۲ نفره قاشق چنگال را با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، برای خرید از طریق سایت ما اقدام کنید. سایت ‌هوم دیش یکی از سایت‌های معتبر و باتجربه در زمینه فروش انواع ظروف آشپزخانه است.

یکی دیگر از دلایل خرید از سایت هوم دیش ارسال رایگان محصولات است. شما می‌توانید خرید بالای ۸۰۰ هزار تومان را به صورت رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید. خدمات پس از فروش ما و مشاوره رایگان می‌تواند کمک بسیار زیادی برای خرید بهتر و صحیح به شما باشد. شما می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره‌های لازم را برای خرید به شما بدهند.

سایت ما به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دارد. ‌انواع طرح و رنگ‌ها و سرویس‌هایی با تعداد پارچه‌های متنوع توسط سایت ما به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای خرید حضوری هم به فروشگاه ما مراجعه نمایید. با مراجعه به فروشگاه ما می‌توانید از انواع ظروف دیگر نیز بازدید کنید. ‌خریدی به صرفه و راحت را با استفاده از شرکت ما تجربه کنید. هوم دیش آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان است.

سرویس ۱۲ نفره قاشق چنگال از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم یکی از مهم‌ترین ظروف پذیرایی در منزل استفاده از سرویس قاشق و چنگال است. سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال می‌تواند کمک بسیار زیادی برای نظم دهی و یکپارچگی میز پذیرایی شما باشد. شما می‌توانید با استفاده از محتویات متنوع سرویس‌ها انواع خوراکی‌ها را برای مهمان خود حاضر کنید. برند ناب استیل یکی از بهترین برندها در تولید انواع سرویس‌های ۱۲ نفره قاشق و چنگال است. برای خرید این سرویس‌ها می‌توانید به سایت هوم دیش مراجعه کنید. منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. در ادامه مقاله انواع بشقاب هتلی چینی زرین زا مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا