آموزش طرز تهیه سالاد قارچ

سالاد قارچ یکی از خوشمزه ترین هاست

آموزش طرز تهیه سالاد قارچ

طرز تهیه:
آموزش طرز تهیه سالاد قارچ: برای تهیه سالاد قارچ مجلسی ابتدا کره را از یخچال بیرون می آوریم تا با دمای محیط هم دما و در نتیجه نرم شود. در مرحله بعدی سیب زمینی ها را در قابلمه ای می گذاریم و روی آنها چند لیوان آب می ریزیم و روی حرارت زیاد می گذاریم تا آبپز شوند.
دقت خیلی نباید پخته شوند که زمان خرد کردن له شوند. آنگاه قارچ ها را با یک دستمال نمدار تمیز می کنیم و سریع آبکش می کنیم و روی تخته آشپزخانه خرد می کنیم دقت کنید خیلی ریز نکنید که در سالاد مشخص نباشند.
کره را در تابه ای قرار می دهیم و روی حرارت خیلی ملایم می گذاریم تا ذوب شود و قارچ ها را داخل کره می ریزیم و تفت می دهیم و حرارت را بیشتر می کنیم تا آب قارچ ها تبخیر شود و تابه را از روی حرارت برمی داریم.
خیار شورها را به صورت نگینی خرد می کنیم و در کاسه ای بزرگ می ریزیم و قارچ ها را نیز به آن می افزاییم. سیب زمینی ها را پوست می گیریم و به صورت مربع های متوسط خرد می کنیم و به مواد سالاد اضافه می کنیم.

سالاد قارچ

سپس در کاسه ای سس مایونز را می ریزیم و روغن زیتون، فلفل سیاه، نمک را به آن می افزاییم و لیمو را از وسط نصف می کنیم و هسته های داخل آن را بیرون می آوریم و با دست آب را محکم می گیریم و روی مواد سس می ریزیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا سس یکدست شود و روی مواد خرد شده می ریزیم و مواد را مخلوط می کنیم تا سس کاملا بخورد مواد سالاد برود و روی سالاد را با سلفون می پوشانیم و به مدت ۱ ساعت سالاد را در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود. شما می توانید آموزش سالاد دریایی را هم بخوانید.

مواد لازم برای ۴ نفر:
کره ۵۰ گرم
خیار شور ۴ عدد
قارچ مجلسی ۸ عدد
لیمو ترش تازه ۱ عدد
سیب زمینی آب پز ۲ عدد
روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری
سس مایونز ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی

"<yoastmark

پیشنهاد میکنیم سالاد قارچ را در ظروف چینی زرین ایران سرو و بدین وسیله پذیرایی لوکس و جذابی داشته و مهمانی زیبایی رقم بزنید.
سرویس پیشنهادی ما برای سرو این غذا: سرویس چینی زرین ۱۲ نفره کامل سلنا صورتی (۹۸ پارچه)

منبع: پارسی دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا