آموزش طرز تهیه ناگت مرغ

نکات کلیدی برای درست کردن ناگت مرغ

آموزش طرز تهیه ناگت مرغ

طرز تهیه:
آموزش طرز تهیه ناگت مرغ: برای تهیه ناگت مرغ خانگی ابتدا سینه های مرغ را با چرخ گوشت دو بار چرخ می کنیم سپس زرده های تخم مرغ را به گوشت مرغ اضافه می کنیم و نصف پودر کنتاکی، آویشن، فلفل، نمک و کره را به مواد می افزاییم و با هم خوب مخلوط می کنیم تا کاملا طعم دار شوند.
در صورت تمایل می توانید به این مواد برای کشدار شدن ناگت از انواع پنیر ها مانند پنیر گودا یا پنیر پیتزا نیز اضافه کنید. سپس در قابلمه ای کوچک و گود روغن سرخ کردنی به مقداری که کاملا ناگت ها در آن بتوانند شناور باشند می ریزیم.
و قابلمه را روی حرارت کم قرار می دهیم تا به مرور زمان داغ شود. بعد باقی پودر کنتاکی را روی سطح صافی مانند تخته آشپزخانه پخش می ریزیم و مواد را روی آن قرار می دهیم و با وردنه به اندازه قطر ۱ سانتی متر مواد را پهن می کنیم.
و کمی از پودر کنتاکی یا کنجد را نیز روی مواد می پاشیم و با قالب های دلخواه روی مواد را قالب می زنیم. ناگت هایی که قالب زدیم را کم کم در روغن داغ قرار می دهیم تا سرخ شوند و بعد آن ها را بر می گردانیم تا هر دو طرف آن ها کاملا سرخ شوند. راستی قلیه کدو نیز غذای خوشمزه ای است.

ناگت مرغ

پس از اینکه ناگ ها را از روغن خارج کردید روی دستمال حوله ای قرار دهید تا روغن اضافی شان گرفته شود. در آخر ناگت های سرخ شده را در سینی می کشیم و با سس گوجه فرنگی روی آن ها را تزئین می کنیم و با خیارشور و گوجه فرنگی به صورت ساندویچی نوش جان کنید.

مواد لازم برای ۴ نفر:
سینه مرغ ۱ عدد
زرده تخم مرغ ۲ عدد
پودر کنتاکی نصف لیوان
کره ۲ قاشق غذاخوری
روغن مایع به اندازه کافی
سس گوجه فرنگی به اندازه کافی
نمک ، فلفل قرمز و آویشن به اندازه کافی

آموزش طرز تهیه ناگت مرغ
تهیه ناگت مرغ

پیشنهاد میکنیم ناگت مرغ را در ظروف چینی زرین ایران سرو و بدین وسیله پذیرایی لوکس و جذابی داشته و مهمانی زیبایی رقم بزنید.
سرویس پیشنهادی ما برای سرو این غذا: سرویس چینی زرین ۱۲ نفره کامل مون بلان (۱۰۲ پارچه)

منبع: پارسی دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا