جدیدترین مدل های سرویس قابلمه

با جدیدترین های سرویس قابلمه آشنا شویم

جدیدترین مدل های سرویس قابلمه

جدیدترین مدل های سرویس قابلمه: سرویس قابلمه با تنوع جنس و برندهای گوناگون غوغا به پا کرده است. کیفیت مهم‌ترین معیار برای خرید یک سرویس مناسب قابلمه است. برخی از مشتریان به دنبال قیمت ارزان هستند، قیمت پایین قطعاً در کوتاه‌مدت به دلیل عدم کیفیت در تولید نمی‌تواند انتخابی معقولانه و مقرون‌به‌صرفه باشد. به جز کیفیت باید به تطابق سرویس انتخابی قابلمه خود با آشپزی هم دقت  کنید. همیشه روکش قابلمه نیز یکی از ویژگی‌های اساسی به شمار می‌آید، به این دلیل که کیفیت آشپزی به نوع روکش بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

قابلمه گرانیتی اصل

قابلمه گرانیتی امروزه بسیار پرطرفدار است و  در این میان، هوم دیش به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر عرضه‌کننده قابلمه‌های گرانیتی اصل با برند کاندید است. سرویس قابلمه کاندید با جنس روکش گرانیتی یک انتخاب هوشمندانه در طولانی‌ مدت است. گرانیت با ادغام سرامیک و تفلون یک پوشش منحصربه‌فرد و اقتصادی به شمار می‌آید. در مقایسه با سرامیک ماندگاری بسیار بالاتری دارد. در مقایسه با تفلون نیز ضد سایش بسیار قوی‌تری است. البته از لحاظ بهداشتی نیز نسبت به تفلون حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.

کیفیت بالا و قیمت مناسب را می‌توانید جزء مزایای اصلی سرویس قابلمه با روکش گرانیتی در نظر گرفت. متأسفانه با ورود جنس‌های تقلبی به بازار، برخی از روکش گرانیت آنچه را که انتظار دارند، مشاهده نمی‌کنند. قطعا همین امر نمی‌تواند قابلیت و ویژگی‌های اصلی گرانیت را ثابت کند. قیمت قابلمه گرانیتی اصلی طبیعتاً نسبت به نوع تقلبی آن بسیار بیشتر است، پس در هنگام خرید به قیمت بی‌توجه نباشید، هوم دیش همیشه قیمت‌هایی مناسب را پیشنهاد می‌دهد. گرانیت اصل نسبت به تقلبی وزن کمتر، شستشوی راحت‌تر، دوام و عمر بالاتر، پوشش نچسب قوی‌تر و کاملا ًضدخش است. سرویس قابلمه با برند کاندید در این فروشگاه با جنس روکش اصل گرانیت، شما را از انتخاب خود پشیمان نخواهد کرد.

وزن بسیار پایین، کیفیت بالا و استحکام مثال‌زدنی همگی جزء ویژگی‌های جنس دایکاست آلومینیوم به شمار می‌آیند. نسبت به روش تزریق پلاستیک نیز دایکاست بسیار مقاوم‌تر است، البته یکپارچگی بسیار بالا را می‌توان از جمله مزایای مهم دیگر به‌حساب آورد. ازجمله انواع سرویس قابلمه که با این جنس تولید می‌شوند و در هوم دیش فروش خوبی را تجربه می‌کنند، شامل:

  • سرویس قابلمه گرانیتی کاندید مدل اوشن
  • سرویس قابلمه بایوگرانیتی کاندید مدل اسکار
  • سرویس قابلمه گرانیتی کاندید مدل ورونا
  • سرویس قابلمه تیتانیوم کاندید مدل سزار
  • سرویس قابلمه گرانیتی کاندید مدل کاپری لاین

انواع دسته سرویس قابلمه

تشابه قابلمه و ماهیتابه سبب شده است برخی در هنگام خرید کمی سردرگم شوند که در این میان کیفیت حرف اول را می‌زند. دسته‌های قابلمه و ماهیتابه باید کاملاً خوش‌دست باشد. علاوه بر خوش‌دست بودن، دسته باید کاملاً ضد حرارت باشد. دسته‌های پلاستیکی و البته چوبی شاید ضد حرارت باشند، اما شما این اختیار را ندارید که درون فر از این دسته‌ها استفاده کنید، پس در هنگام انتخاب سرویس قابلمه به این نکته نیز دقت کنید. توصیه ما به شما این است که سعی کنید دسته‌های فلزی را برای استفاده انتخاب کنید. انواع سرویس‌های متنوع قابلمه در سایت هوم دیش با دسته‌های فلزی باکیفیت به فروش می‌رسند.

اهمیت درپوش سرویس قابلمه

درپوش‌های شیشه‌ای سرویس قابلمه کاندید به بررسی و ارزیابی آسان پخت‌وپز کمک می‌کنند. اگر درپوش به‌درستی جا بیفتد، قطعاً باکیفیت سرویس موردنظر را انتخاب کرده‌اید. همین امر می‌تواند رطوبت درون قابلمه را نیز به‌درستی حفظ کند. برای کاهش عملیات جوش قطعاً شیشه‌های سکوریت بهترین گزینه به شمار می‌آیند.

تعداد پارچه های سرویس قابلمه

انواع سرویس قابلمه به‌صورت ۹ پارچه، ۱۰ پارچه، ۸ پارچه، ۳۰ پارچه، ۱۱ پارچه، ۸.۵ پارچه، ۴ پارچه،  پارچه، ۱۴ پارچه، ۳پارچه، ۲۳ پارچه و ۱۲ پارچه در فروشگاه اینترنتی هوم دیش به فروش می‌رسند. درپوش در محاسبه تعداد پارچه محاسبه می‌شود و باید بدانید که تعداد پارچه سرویس باید با آشپزی شما کاملاً مطابقت داشته باشد. تنوع در تعداد پارچه باعث می‌شود که خریدار بتواند با توجه به نیاز خود سرویس موردنظر را در این فروشگاه اینترنتی انتخاب کند.

قیمت سرویس قابلمه

سرویس قابلمه تنها زمانی قیمت ارزانی دارد که بخواهید به خرید جنس تقلبی بپردازید. جنس اصلی به هیچ عنوان با قیمت پایین به فروش نمی‌رسد. شما چنانچه به صورت آنلاین بخواهید قیمت محصول این‌چنینی را برآورد کنید، قطعاً با توجه به سابقه و اعتبار سایت مورد نظر اینترنتی و جزئیات محصول همچون جنس و تعداد پارچه می‌توانید به این‌ موضوع پی ببرید که آیا قیمت با جزئیات محصول همخوانی دارد یا خیر و حتی می‌توانید قیمت انواع سرویس را به‌راحتی با یکدیگر مقایسه کنید.

برخی از افراد آنچنان که باید و شاید به کیفیت توجهی نمی‌کنند.کیفیت همیشه می‌تواند خرید را مقرون به‌صرفه نشان دهد؛ چراکه خرید با قیمت ارزان باعث می‌شود که شما در کوتاه مدت به خرید مجدد سرویس بیندیشید. به این دلیل که خرید قبلی انتظار شما را برآورد نکرده است و این چنین خرید شما نمی‌تواند مقرون به صرفه باشد. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که با پیشرفت صفحات وب دیگر لازم نیست هزینه‌ای بابت دلال در نظر بگیرید که این امر خود شما را با قیمت واقعی روبرو خواهد کرد.

نحوه نگهداری ا سرویس قابلمه زگرانیتی

برای اینکه بتوانید سرویس قابلمه کاندید را در طولانی‌مدت نگهداری کنید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. بعد از استفاده از قابلمه یا ماهیتابه گرانیتی لطفاً آن را به‌خوبی شستشو دهید، باقیمانده مواد غذایی باعث از بین رفتن روکش در طولانی‌مدت می‌شود که برخی به این موضوع توجهی نشان نمی‌دهند. این‌گونه است که نمی‌توان انتظار چسبندگی بالایی را از این سرویس داشته باشید. شعله کم و متوسط گاز به خاصیت ضدچسبندگی این محصول بیشتر کمک می‌کند.

برای هم زدن بهتر است از وسایل پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید و استفاده از وسایل فلزی را کنار بگذارید. معمولاً استفاده از اسفنج و به‌صورت شستشوی دستی، می‌تواند در کنار عدم استفاده از ماشین ظرف‌شویی به طول عمر اصلی قابلمه گرانیتی کمک کند. به خاطر داشته باشید که استفاده از سیم ظرف‌شویی به‌هیچ‌عنوان به صلاح نیست. برخی برای نگهداری از سرویس آن را درون یکدیگر قرار می‌دهند، این کار توصیه نمی‌شود، تمامی نکات گفته شده به نگهداری آسان‌تر و افزایش طول عمر سرویس‌های قابلمه‌ای گرانیتی اصل کمک می‌کنند.

خرید سرویس قابلمه

هوم دیش یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه برای خرید جدیدترین مدل‌های سرویس‌های متنوع قابلمه به‌صورت آنلاین و اینترنتی است. شما با خرید آنلاین از خرید بدون واسطه می‌توانید بهره‌مند شوید که این یک امتیاز ویژه برای این نوع خرید به‌شمار می‌آید. در سایت هوم دیش شما با بخش‌های گوناگونی روبرو می‌شوید که این بخش‌ها شامل پرفروش‌ترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها، گرانترین‌ها، جدیدترین‌ها و ارزانترین‌ها می‌شود و همین امر می‌تواند به این موضوع اشاره واضحی داشته باشد که مشتری بدون محدودیت می‌تواند خریدی مقرون‌به‌صرفه را تجربه کند.

خرید جدیدترین مدل های سرویس قابلمه

امروزه خرید سرویس قابلمه بسیار مورد توجه قرار است. خصوصاً نوعروسان عزیز برای خرید این محصول ذوق بسیاری از خود نشان می‌دهند. کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب همگی جزء شاخصه‌های اصلی در هنگام خرید  به حساب می‌آیند. برای خرید بدون واسطه، خرید از فروشگاه اینترنتی هوم دیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ چرا که تعداد پارچه و جنس های مرغوب باعث خواهد شد، یک خرید مطابق با سلیقه و نیاز خود را تجربه کنید. مدل‌های گوناگون همچون اوشن، ورونا، آروشا، اسکار و… هرکدام طرح و کیفیت خاص خود را به نمایش می‌گذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای یک خرید آگاهانه با پشتیبانی فروشگاه به‌صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید. بدین‌ترتیب از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. در ادامه مقاله کدام مدل های سرویس چینی زرین قابل استفاده در ماشین ظرفشویی هست؟ را نیز مصالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا