کدام برند قاشق چنگال برای جهیزیه مناسب‌تر است

برای جهیزیه چه قاشق و چنگالی بخریم؟

ست قاشق چنگال

یکی از الزاماتی که در خرید جهیزیه با آن سروکار دارید خرید سرویس قاشق چنگال است. باتوجه‌به تنوع جنس و طرح‌های موجود در بازار انتخاب ست قاشق چنگال مناسب کار سختی است. بهتر است ستی را انتخاب کنید که تا سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید و مشکلی در کیفیت آن ایجاد نشود. ما به شما برند ناب استیل را پیشنهاد می‌کنیم. چرا ناب استیل برای خرید ست قاشق و چنگال انتخاب مناسبی است؟ برای پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید.

ویژگی‌های قاشق و چنگال خوب برای خرید جهیزیه

جنس قاشق و چنگال

در خرید ست قاشق و چنگال باید به کیفیت جنس به‌کاررفته در تهیه قاشق و چنگال توجه کنید. بهترین جنس برای قاشق و چنگال استیل است که طول عمر مناسبی دارد و ضد خش است. همین‌طور در طول زمان زنگ نمی‌زند و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. پس سرویس ۱۸ نفره قاشق و چنگال ناب استیل را انتخاب کنید.

توجه به ارقام نوشته شده روی بسته‌بندی یا بدنه قاشق‌چنگال‌ها نیز مهم است. کیفیت استیل به‌کاررفته در قاشق‌چنگال‌ها تحت‌تأثیر موادی مانند نسبت کروم به نیکل است. کروم از استیل در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی محافظت می‌کند. نیکل در میزان ضدزنگ بودن محصول تأثیر دارد و باعث افزایش درخشندگی و جلای آن می‌شود. یکی از انواع باکیفیت قاشق و چنگال برند ناب استیل است.

چطور در هنگام خرید از وجود نیکل در ست انتخابی مطمئن شویم؟ با استفاده از یک آهنربا می‌توانید وجود نیکل را چک کنید. زیرا نیکل جذب آهنربا نمی‌شود. هنگام خرید سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل در این زمینه مطمئن باشد.

وزن و ظاهر قاشق و چنگال

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب ست قاشق و چنگال وزن ست انتخابی شما است. بهتر است قاشق و چنگالی که انتخاب می‌کنید خیلی سنگین نباشد. قاشق‌چنگال‌های خیلی سبک هم انتخاب مناسبی نیستند. چون به‌راحتی خم می‌شوند. قاشق چنگال ناب استیل در تولید محصولات خود به این مسئله بسیار توجه کرده است و وزن قاشق چنگال تولیدی آن بسیار مطلوب است.

اندازه دهانه قاشق هم نکته مهم بعدی است که باید به آن توجه کنید. اگر دهانه قاشق بیش از اندازه بزرگ باشد در غذا خوردن دچار مشکل می‌شوید که اصلاً اتفاق خوشایندی نیست.

رنگ قاشق و چنگال

رنگ در انتخاب ست مناسب بسیار تأثیرگذار است. بهتر است رنگ سرویس غذاخوری خود را هم در نظر داشته باشید تا هماهنگی مناسبی بین ظروف غذاخوری و ست قاشق چنگال وجود داشته باشد. امروزه ست‌ها در رنگ‌های هفت‌رنگ، طلایی، سیلور، مسی و برنجی و… موجود است. مسئله مهم در انتخاب ست مناسب علاوه بر رنگ موردعلاقه شما ثبات رنگ قاشق و چنگال است. ثبات رنگ ارتباط مستقیمی باکیفیت جنس دارد. پس در انتخاب خود دقت کنید.

باید از پایداری و ثبات رنگ هنگام شستشو و قرارگرفتن در ماشین ظرف‌شویی اطمینان حاصل کنید. چون تغییر رنگ و یا رنگ‌پریدگی قاشق و چنگال زیبایی آن را از بین می‌برد و مجبور به تعویض ست و خرید مجدد می‌شوید. در ناب استیل از استیل باکیفیت و طلای ۲۴ عیار استفاده شده است که نشان از ثبات رنگ و کیفیت بسیار بالای قاشق‌چنگال‌های تولید شده دارد.

گارانتی ست قاشق چنگال

اگر قصد خرید محصول باکیفیتی را دارید حتماً از فروشنده در مورد گارانتی محصول سؤال کنید. محصولاتی که دارای کیفیت خوب هستند و ثبات رنگ دارند دارای گارانتی هستند. در ناب استیل هنگام خرید ست قاشق و چنگال گارانتی مادام‌العمر و یا طولانی‌مدت دریافت می‌کنید که نشان‌دهنده کیفیت بسیار بالای محصولات آن است.

ست قاشق و چنگال چند پارچه بخریم

در انتخاب ست قاشق و چنگال باید این نکته را در نظر بگیرید که سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل برای شما مناسب‌تر است یا سرویس ۱۸ نفره قاشق و چنگال ناب استیل. در سرویس‌ها علاوه بر قاشق و چنگال اقلام دیگری مانند کارد و چنگال میوه‌خوری، قاشق عسل خوری، قاشق چایی‌خوری، کفگیر، ملاقه، انبر، قاشق سوپ‌خوری و… وجود دارد. در ناب استیل طرح‌های مختلفی مانند فلورانس طلایی، فلورانس برنزی، امپریال طلایی، امپریال استیل براق، فلورانس استیل و… در تعداد پارچه متفاوت در انواع ست‌های ۱۲ و ۱۸ نفره موجود است. شما می‌توانید به سلیقه خود و با اطمینان کامل از کیفیت محصول ارائه شده ست موردنظر خود را خریداری نمایید.

قاشق‌چنگال‌های کنسول‌دار

در هنگام خرید قاشق و چنگال برای جهیزیه عروس این ست‌ها را با باکس یا کنسول می‌توانید تهیه کنید. باکس‌ها و کنسول‌ها معمولاً چوبی هستند. باکس‌ها بدون پایه و کنسول‌ها پایه‌دار هستند که بسته به بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید. اگر در فضا و بودجه محدودیت ندارید انتخاب کنسول پایه‌دار انتخاب مناسبی است زیرا زیبایی بیشتری دارد و می‌توانید آن را در فضای منزل خود قرار دهید.

اگر فضای کوچکی دارید و یا نمی‌خواهید برای خرید ست قاشق و چنگال هزینه قابل‌توجهی پرداخت کنید انتخاب باکس مناسب است. باکس‌ها را به‌راحتی روی کابینت یا داخل کمد و کابینت می‌توانید قرار دهید و از آن‌ها استفاده کنید. در ناب استیل انواع سرویس‌های قاشق و چنگال به‌صورت باکس و کنسول موجود است که شما می‌توانید از بین آن‌ها به‌راحتی انتخاب کنید.

طرح قاشق و چنگال

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در انتخاب شما نقش مهمی دارد طرح دسته قاشق و چنگال است. مدل‌های مختلفی در بازار موجود است مانند دسته چوبی، دسته سرامیکی و… البته در بعضی ست‌ها نیز دسته همجنس با بدنه است و روکش اضافی ندارد. این مدل‌ها که معمولاً از جنس استیل هستند طرف‌داران بیشتری دارند. برای اینکه در طی سال‌ها ست قاشق چنگال شما از مد نیفتد و همیشه قابل‌استفاده باشد از دسته‌های بدون روکش اضافی استفاده کنید. ناب استیل ارائه‌دهنده انواع سرویس قاشق چنگال بدون روکش اضافی است.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای افزایش طول عمر سرویس قاشق و چنگال خود انجام دهید خرید یک ست دم‌دستی است. این کار باعث می‌شود ست اصلی قاشق چنگال که برای جهیزیه خریده‌اید طول عمر بیشتری داشته باشد.

نگهداری از قاشق و چنگال

ست قاشق چنگال: یکی از نکات مهم در افزایش طول عمر سرویس قاشق چنگال عروس نحوه نگهداری از آن است. قاشق‌چنگال‌های ناب استیل ضد خش هستند و ثبات رنگ و درخشندگی دارند. اما بااین‌حال نحوه نگهداری در میزان ماندگاری آن‌ها نقش دارد.

قبل از اولین استفاده سرویس قاشق چنگال خود را با آب ولرم و مایع ظرف‌شویی بشویید. سپس با یک‌پارچه نرم به‌خوبی همه قاشق‌چنگال‌ها را خشک کنید. طرز شستشوی صحیح ست انتخابی شما معمولاً روی بسته‌بندی ذکر شده است.

بلافاصله بعد از استفاده سرویس قاشق چنگال خود را بشویید. ماندن غذا به مدت طولانی بر روی قاشق و چنگال باعث آسیب به رنگ آن می‌شود. وقتی که قاشق و چنگال‌ها را می‌شویید مطمئن شوید که مایع ظرف‌شویی یا پودر کاملاً در آب حل می شود. از قراردادن طولانی‌مدت قاشق و چنگال در آب خودداری کنید و بعد از شستشو حتماً آنها را با پارچه نرم کاملاً خشک کنید تا لک نشوند. برای شستشوی آن‌ها از سیم ظرف‌شویی یا اسکاچ زبر استفاده نکنید. هرگز قاشق و چنگال را روی شعله مستقیم قرار ندهید. برای تمیزکردن هرگز از سفیدکننده‌ها استفاده نکنید. سرویس ۱۸ نفره قاشق و چنگال ناب استیل یکی از بهترین هاست.

ست قاشق چنگال استیل یا طلایی

ست‌های استیل و طلایی بیشترین محبوبیت را در بین ست‌های قاشق و چنگال موجود در بازار به خود اختصاص داده‌اند. در هنگام خرید قاشق و چنگال برای جهیزیه توجه به رنگ ظروف غذاخوری بسیار مهم است. مثلاً اگر شما بشقاب‌هایی با حاشیه طلایی دارید انتخاب سرویس قاشق چنگال طلایی بسیار مناسب است و اگر در سرویس شما از طرح‌ها و یا رنگ‌های نقره‌ای استفاده می شود رنگ استیل برای خرید ست قاشق و چنگال انتخاب بهتری است.

در ناب استیل شما می‌توانید انواع ست‌های استیل و طلایی را انتخاب کنید که درعین‌حال که تنوع بسیار خوبی دارند از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار هستند. برای ساخت آن‌ها از استیل بسیار مرغوب و طلای ۲۴ عیار استفاده می شود که نشانه کیفیت بالا و لوکس بودن محصول تولیدی است. در خوردن کباب سینه مرغ میتوانید از این ست استفاده کنید.

خرید سرویس قاشق چنگال با قیمت مناسب

برای خرید سرویس قاشق چنگال با قیمت مناسب به شما پیشنهاد می‌کنیم از ناب استیل دیدن کنید و از خرید محصولات این شرکت و استفاده از تخفیف‌های آن بهره‌مند شوید. در ناب استیل در مقابل کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید مبلغ مناسبی پرداخت می‌کنید.

سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال ناب استیل

در خرید جهیزیه انتخاب ست قاشق چنگال زیبا و باکیفیت کار مشکلی است. ناب استیل به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت سرویس قاشق چنگال خود را تهیه کنید و علاوه بر انتخاب محصولات زیبا و باکیفیت گارانتی مادام‌العمر و یا طولانی‌مدت روی محصولت دریافت کنید که نشان‌دهنده تضمین کیفیت محصولات تولیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا