کدام سرویس چینی برای جهیزیه مناسب است؟

بهترین جهیزیه با سرویس چینی

تعریفی از سرویس چینی مناسب برای جهیزیه

فهرست مطالب

سرویس چینی مناسب برای جهیزیه: سرویس چینی عروس، یکی از مهم‌ترین اقلام جهیزیه در ایران است که باید آن را تهیه کرد. البته سرویس چینی عروس به دلیل دارا بودن اقلام زیاد، با طرح و اشکال بسیار زیبا، نمود زیادی در خرید جهیزیه عروس و همچنین در دکوراسیون آشپزخانه دارد. همانطور که می‌دانید سرویس چینی، از آن دسته اقلامی است که پس از خرید، سال‌های سال برای شما کار خواهد کرد. به شرطی که هنگام خرید به نکات لازم دقت کنید، و سرویس چینی باکیفیت را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با سرویس چینی عروس و نکات لازم برای خرید جهیزیه آشنا بسازیم.

سرویس چینی عروس

سرویس چینی که تقریباً در هر خانه‌ای وجود دارد دارای انواع مختلفی است. معمولاً همه عروس‌های ایرانی برای خرید جهیزیه خود، یک سرویس چینی را تهیه می‌کنند. سرویس چینی با کیفیت، یک عمر همراه شما خواهد بود. به طور کلی سرویس چینی عروس به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارتند از

  • سرویس چینی عروس جهت پذیرایی و مهمانی
  • و سرویس چینی برای استفاده روزانه و دم دستی

سرویس چینی مناسب برای جهیزیه چگونه است؟

سرویس چینی که قرار است برای پذیرایی مهمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرید، باید طرح و رنگ بسیار شیک و جذابی داشته باشد. به همین دلیل خانم‌ها هنگام انتخاب سرویس چینی دچار شک و تردید می‌شوند. سرویس چینی برای پذیرایی مهمان، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • تعداد افراد و تعداد قطعات سرویس برای مهمان‌های پرجمعیت
  • مناسب بودن رنگ‌بندی و طرح‌های سرویس چینی، با سایر لوازم آشپزخانه مانند قاشق، ظروف و…
  • طرح و نقش ماندگار و زیبا
  • امکان شستشو در ماشین ظرفشویی
  • وزن مناسب برای پذیرایی مهمانان

سرویس چینی مناسب برای جهیزیه و مهمانی

سرویس چینی عروس معمولاً دارای تعداد مشخصی ظرف است. تعداد ظروف داخل سرویس چینی ۱۲ نفره، برای پذیرایی از ۱۲ نفر مناسب می‌باشد. همانطور که می‌دانید تعداد ظروف سرویس چینی عروس، ضریبی از ۶ است و اگر بخواهید می‌توانید تعداد آن را به صورت ضریبی از ۶ افزایش بدهید.

به طور کلی بهتر است هنگام خرید سرویس چینی، تا حدالامکان تعداد ظروف را زیاد بگیرید تا در آینده مجبور به خرید تکی ظروف نشوید. چرا که ظروف تکی ممکن است طرح و شکلی متفاوت با ست ظروف شما نداشته باشد که این موضوع برای خانم‌های خوش سلیقه ایرانی، قابل قبول نخواهد بود.

رنگ‌آمیزی و ست شدن با دیگر وسایل پذیرایی

طرح، رنگبندی و نقش و‌نگار سرویس چینی که انتخاب می‌کنید، باید با وسایل منزل‌تان متناسب باشد. تناسب رنگ و طرح ظروف، خود را هنگام پذیرایی از مهمانان نشان می‌دهد. برای برگزاری یک مهمانی باشکوه، نیازی به تغییر دادن وسایل آشپزخانه نیست. بلکه بهتر است هنگام انتخاب وسایل، به همه چیز دقت کنید و همه موارد را مد نظر قرار دهید.

قبل از خرید سرویس چینی عروس و چینش آن‌ها، از طرح و کیفیت آن مطمئن شوید تا بعد‌ها مجبور به خرید مجدد ظروف چینی نشوید. سرویس چینی باید با برخی از لوازم آشپزخانه متناسب باشد که عبارتند از

  • طرح قاشق و چنگال
  • ظروف سوفله
  • صندلی و میز پذیرایی
  • پرده آشپزخانه
  • و…

طرح و نقش سرویس چینی مناسب برای جهیزیه

سرویس چینی عروس باکیفیت، معمولاً دارای طراحی و قالب‌های زیبایی است که پس از سال‌ها از بین نخواهند رفت. برخی از ظروف چینی تقلبی هستند که طرح و نقش آن‌ها پس از مدتی پاک می‌شوند. همچنین برخی از طرح‌ها با گذشت زمان از مد خواهند افتاد. همانطور که می‌دانید سرویس چینی پذیرایی، قیمت بالاتری نسبت به ظروف دیگر دارد و امکان تعویض آن‌ها پس از مدت کوتاهی وجود نخواهد داشت.

 پس توصیه می‌کنیم که هنگام خرید سرویس چینی، طرحی را انتخاب کنید که تا سالیان سال برایتان جذاب بماند و با اعتماد به نفس کامل از آن‌ها در مهمانی استفاده کنید. اگر توانایی مالی خرید و تعویض هر ساله سرویس چینی را ندارید، از خرید طرح‌های مد سال، جدا خودداری کنید. چرا که طرح‌های مد سال، عمر کوتاهی دارند و انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. در زمان خرید سرویس چینی به سراغ طرح‌های با اصالت، ساده یا پرکار، جذاب و بدون تاریخ انقضا بروید که مورد پسند مهمانان هم باشد.

وزن مناسب جهت استفاده مهمان

ظروف چینی که قرار است برای پذیرایی مهمانی استفاده شود، بهتر است دارای وزن بسیار کم باشد. سبک یا سنگین بودن سرویس چینی، با در دست گرفتن ظروف، به آسانی قابل تشخیص است. برای این کار می‌توانید سرویس چینی برند‌های معتبر را با یکدیگر مقایسه کنید. برای خرید سرویس چینی سبک و باکیفیت دقت کنید که سفید‌ترین، سبک‌ترین، شفاف‌ترین و سخت‌ترین بدنه چینی را انتخاب کنید.

سرویس چینی جهت استفاده روزانه و دم دستی

نوع دیگر سرویس ظروف چینی، سرویس‌های دم دستی هستند که حتماً باید یک دست از آن را تهیه کنید. معمولاً سرویس‌های دم دستی به دلیل مصرف روزانه دچار شکستی، لب پر شدن و… می‌ شوند. همچنین به دلیل استفاده بیش از حد از آن‌ها ممکن است از طرح آن‌ها خسته شوید. به همین دلیل بهتر است تا حدالامکان هزینه زیادی برای آن پرداخت نکنید تا بتوانید به راحتی آن‌ها کنار بگذارید.

نکات لازم خرید سرویس چینی دم دستی عبارتند از

  • خودداری از پرداخت هزینه بالا برای سرویس دم دستی
  • انتخاب طرح‌های زیبا و شاد
  • امکان شستشو در ماشین ظرفشویی

قابلیت استفاده روزانه در ماشین ظرفشویی

معمولاً ظروف دم دستی در طول روز چندین بار استفاده می‌شوند. همچنین نیاز است که آن‌ها چندین بار شستشو دهید. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که برای شستشو سرویس چینی از دست استفاده کند. برای خرید سرویس چینی دم دستی دقت کنید، سرویسی را انتخاب کنید که در برابر شستشو در ماشین ظرفشویی مقاوم باشد و کیفیت خود را از دست ندهد.

اجزای سرویس کامل چینی

بشقاب خورش خوری

بشقاب خورش خوری، همیشه نقش مهمی در سرویس چینی جهیزیه داشته است. معمولاً در کنار بشقاب غذاخوری، یک بشقاب خورش خوری وجود دارد. تعداد بقشاب‌های خورش خوری باید با تعداد بشقاب غذا خوری، یکسان باشد تا تناسب بین آن‌ها رعایت شود. تفاوت بشقاب خوری با غذاخوری، گودی آن است که آن را طوری طراحی کرده‌اند که برداشتن خورش آن آسان باشد و برای برداشتن خورش، نیازی به کج کردن ظرف نباشد.

سرویس چینی جهیزیه: پیش دستی

پیش دستی، یکی از قطعات مهم سرویس چینی عروس است که نبود آن در سرویس، امکان‌پذیرنمی‌باشد. تمام سرویس‌های ظروف چینی علاوه بر سایر قطعات، شامل تعدادی پیش دستی برای صرف میوه و آجیل هم می‌باشند. سایز پیش دستی کوچکتر از بشقاب‌های غذا خوری است و برای میوه و آجیل استفاده می‌شود.

نمک پاش و فلفل پاش

به صورت متداول نمک پاش و فلفل پاش، تکمیل‌کننده سرویس غذاخوری چینی عروس می‌باشد. نمک پاش و فلفل پاش‌ها، کوچکترین و قشنگترین اجزای چینی جهیزیه به حساب می‌آیند که تعداد آن‌ها در هر سرویس چینی، ۶ عدد می‌باشد. ظرفیت نمک پاش‌ها معمولاً ۵۵ سی سی است.

ظروف چای خوری سرویس چینی شامل چه قطعاتی است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، سرویس چینی جهیزیه، به دو دسته ظروف غذا خوری و ظرف‌های چایخوری، تقسیم می‌شود. جزئیات ظروف غذا خوری را در بالا معرفی کردیم و در ادامه به معرفی ظروف چای خوری چینی جهیزیه عروس خواهم پرداخت.

قوری چای خوری

در یک مهمانی یا دورهمی، پس از صرف شام باید به سراغ نوشیدن چای یا قهوه برویم. سرویس چینی علاوه بر ظروف غذا خوری، ظروف چای خوری بسیار زیبایی را هم در نظر گرفته است. یکی از قطعات چای خوری سرویس چینی، قوری چایخوری است که می‌توانید برای پذیرایی مهمانان از آن استفاده کنید. ظرفیت معمولی قوری چای خوری سرویس چینی جهیزیه، حدود ۱۱۰۰ سی سی می‌باشد.

سرویس فنجان و نعلبکی

بدون شک نوشیدن چای علاوه بر قوری، به فنجان و نعلبکی چینی نیزا دارد که طعم چای را دلنشین‌تر خواهند کرد. معمولاً در سرویس‌های چینی حدود ۱۲ الی ۱۸ فنجان و نعلبکی وجود دارد که برای پذیرایی مهمانان مناسب خواهد بود. فنجان‌های چینی در کنار قوری ست خود، بسیار زیبا و شبک به نظر خواهند رسید.

سرویس چینی جهیزیه: قندان چینی

قندان چینی، هم از قطعات ضروری چینی جهیزیه به حساب می‌آید. گنجایش قندان‌های داخل سرویس چینی، ۳۳۰ سی سی است که در کنار قوری و فنجان‌های هم طرح بسیار زیبا جلوه می‌کند. قندان‌های چینی دارای درب‌های محکمی هستند که از ورود حشرات به داخل قندان جلوگیری می‌کنند.

شکرریز

شکر ریز، معمولاً برای صبحانه در کنار قوری چینی استفاده می‌شود. گنجایش شکر ریز‌های چینی حدوداً ۳۰۰ سی سی است که می‌توانید از آن برای شیرین کردن چای و قهوه استفاده کنید.

سرویس چینی مناسب برای جهیزیه کدام است؟

سرویس چینی مناسب برای جهیزیه: از مهمترین اقلام جهیزیه عروس در کشورمان سرویس چینی است. در واقع سرویس چینی با داشتن قطعات فراوان، نمود زیادی در خرید جهیزیه و پس از آن در زمان نمایش و چینش برای مراسم‎‌های عروسی دارد. از منظر دیگر، سرویس چینی جزو کالاهایی است که با یک بار خرید میتوان بارها از آن استفاده کرد و اگر در خرید و انتخاب آن دقت لازم داشته باشیم تا سالها احتیاج به خرید مجدد یا تعویض آن نیست. سرویس چینی خوب برای یک عمر ماندگاری دارد.

همچنین سرویس چینی مناسب برای جهیزیه به دو دسته کلی تقسیم میشود:

در ادامه این مقاله اطلاعات لازم برای خرید هر دو سرویس را به شما توضیح خواهیم داد.


سرویس مناسب برای جهیزیه
سرویس پذیرایی چینی زرین ایران

سرویس چینی جهت پذیرایی و مهمانی

می دانید که سرویس چینی مناسب پذیرایی و مهمانی باید چند ویژگی مهم داشته باشد:

  • تعداد نفرات و قطعات مناسب برای مهمانی های پرجمعیت
  • رنگ آمیزی و ست شدن با دیگر وسائل پذیرایی مثل قاشق و چنگال، ظروف سوفله و بطور کلی میز غذاخوری
  • طرح و نقش همیشگی، ماندگار و چشم نواز
  • قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی
  • وزن مناسب جهت استفاده مهمان

تعداد نفرات و قطعات مناسب برای مهمانی های پرجمعیت

البته تعداد نفرات سرویس چینی اصلی جهیزیه که برای مهمانی ها استفاده می شود باید حداقل ۱۸ نفر باشد.  همچنین تعداد نفرات سرویس های موجود در بازار ایران همگی ضریبی از ۶ هستند و گاه ممکن است مهمان‌های شما ۱۳ یا ۱۴ نفر باشند پس بهتر است بجای خرید سرویس ۱۲ نفره کامل، سرویس ۱۸ نفره تهیه نمایید.

تمام سرویس های چینی موجود در بازار ایران قابلیت افزایش نفرات بصورت ضریبی از ۶ را دارند. در نتیجه به شما توصیه میکنیم که در زمان خرید به این نکته توجه نمایید تا پس از گذشت مدتی پشیمان از خرید تعداد کم ظروف، به دنبال افزایش تعداد قطعات سرویس چینی خود نگردید که البته در طول زمان و با گذشت مدتی کمیاب شده و در صورت موجود بودن، خرید آن با قیمت اولیه امکان پذیر نیست.

از این جهت و اگر بودجه خرید شما محدود است پیشنهاد میکنیم که از سرویس های ۱۲ نفره چینی زرین ایران سری ایتالیااف یا سری رادیانس خرید بفرمایید. این دو سری از چینی زرین ایران بشکل گرد تولید شده و تمام سرویس های ۱۲ نفره سری ایتالیااف و رادیانس ۶ پلوخوری و ۶ پیش دستی اضافه و اشانتیون دارند. در نتیجه با خرید یک سرویس ۱۲ نفره کامل از این دو سری چینی زرین میتوانید آن را برای ۱۸ نفر استفاده کنید.

رنگ آمیزی و ست شدن با دیگر وسائل پذیرایی

طرح، نقش و رنگ اصلی هر سرویس باید تناسب کلی با وسائل پذیرایی داشته باشد. این تناسب خود را در زمان پذیرایی از مهمانان به خوبی نمایان میکند. برای داشتن یک پذیرایی عالی حتما لازم نیست که هر بار تغییرات کلی داشته باشید بلکه بهتر است از ابتدا با انتخاب متناسب وسائل، زمینه را برای داشتن یک پذیرایی با سلیقه فراهم کنید. گاه این تناسب با نزدیکی رنگ ها و گاه با تضاد و تفاوت آن ها به دست می آید.

پس حتما پیش از خرید از طراحی و چینش نهایی لوازم پذیرایی تان مطمئن شوید که مجبور به تغییر چند باره و هزینه مجدد نشوید. مدنظر داشته باشید که در ست کردن سرویس چینی، طرح و رنگ قاشق و چنگال، ظروف سوفله، صندلی و میز پذیرایی، پرده و… هر کدام به تناسب و اندازه خود اهمیت دارند. در تهیه کباب لقمه ای می توانید از این نوع ابزار استفاده کنید.

طرح و نقش همیشگی و ماندگار

بعضی از طرح های چینی بسیار عمر کوتاهی داشته و به سرعت و ظرف چند سال اصطلاحا از مد می افتند، در حالی که سرویس پذیرایی اغلب گرانتر از سرویس دم دستی بوده و امکان کمتری برای تعویض و تغییر فراهم می‌شود. از این جهات توصیه میکنیم که در هنگام خرید به میزان رضایت خود از طرح توجه بیشتری کنید که زمان طولانی تر بتوانید آن را در مهمانی ها استفاده کرده و پذیرایی با آن لذت ببرید.

پس در نظر داشته باشید که طرح ها و رنگ های مد سال که عمر کوتاهی دارند برای این نوع ظروف مناسب نیستند و بهتر است در زمان خرید از طرح های با اصالت، ساده یا پرکار، همیشگی، بدون تاریخ انقضا و همه پسند انتخاب بفرمایید.

قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی

تغییر سبک زندگی و مشغله های کاری اغلب زوجین لزوم توجه به زمان و حداکثر استفاده از آن را با اهمیت تر از پیش کرده. از این جهت و پس از پذیرایی های با تعداد نفرات زیاد اغلب برای شستشو از ماشین ظرفشویی استفاده می کنند.

توصیه میکنیم به این نکته و خرید سرویس چینی با کیفیت که قابل استفاده در ماشین های ظرفشویی باشد، توجه فراوانی کنید. این روند رو به افزایش و هر روز به تعداد کسانی که از ماشین ظرفشویی برای شستشوی روزانه یا هفتگی ظروف اقدام میکنند، افزوده می شود.

اگر از کسانی هستید که امروز ترجیح میدهید که ظرف هایتان را همچنان با دست بشویید، احتمالا به زودی تصمیم به تغییر در این روند گرفته و برای خرید یک دستگاه ماشین ظرفشویی اقدام میکنید. پس در هنگام خرید سرویس چینی به این قابلیت توجه ویژه داشته و با دقت آن را بررسی نمایید.

سرویس چینی مناسب برای جهیزیه

هر چند قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی برای راحتی در شستشو اهمیت مضاعف دارد اما باید توجه داشت که ظروفی با این قابلیت حتما از کیفیت بالاتری نسبت به بقیه ظروف چینی برخوردارند و این به تنهایی نشان از کیفیت بالاتر آن سرویس خواهد داشت.

اغلب سرویس های چینی موجود در بازار ایران فاقد این قابلیت هستند، بخصوص برای ظروف چینی خارجی که اغلب ساخت کشور چین و بدون اصالت بوده و هیچ پشتیبانی و گارانتی واقعی از آن وجود ندارد.

احتمالا با کمی جستجو در میان نزدیکان خود کسانی را پیدا کنید که این تجربه تلخ استفاده از ظروف چینی خارجی بدون کیفیت اما زیبا را داشته باشند. پس به این نکته توجه مضاعف کرده و از گارانتی و کیفیت ظروف چینی پیش از خرید اطمینان حاصل کنید.

تمامی ظروف چینی زرین ایران دارای قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی هستند پس با خیال آسوده از میان طرح های آن انتخاب بفرمایید.

وزن مناسب جهت استفاده مهمان

به آسانی و با در دست گرفتن ظروف چینی میتوان میزان سبکی یا سنگینی آن را سنجید، البته برای درک بهتر میتوانید میان برندهای مختلف مقایسه کنید. سبک‌ترین، سفیدترین، شفاف‌ترین و سخت‌ترین بدنه چینی برای چینی زرین ایران است. در زمان پذیرایی این ویژگی موجب خوشایند مهمان می شود و در نهایت میزبانی کاملی را به همراه خواهد داشت.


سرویس چینی مناسب
سرویس دم دستی چینی زرین ایران

سرویس چینی جهت استفاده روزانه و دم دستی

در واقع سرویس چینی مناسب استفاده روزانه و دم دستی باید چند ویژگی مهم داشته باشد:

  • پرهیز از هزینه گزاف برای خرید
  • رنگ آمیزی جذاب، شاد و متفاوت
  • قابلیت استفاده روزانه در ماشین ظرفشویی

پرهیز از هزینه گزاف برای خرید

اغلب سرویس های دم دستی که استفاده روزانه دارند بعد از مدتی شکسته، ناقص شده و حتی تکراری می شوند و احتیاج به تغییر و خرید مجدد دارند. پس توصیه میکنیم برای این ظروف هزینه زیاد و گزاف نکنید و به اندازه برای آنها هزینه صرف کنید. این نکته را مدنظر داشته باشید که پس از مدتی احتیاج به تعویض دارند.

چینی زرین طرح های متنوع و جذابی از این دست دارد که بسیار مناسب برای استفاده دم دستی و روزانه است. تمامی رنگ ها برای سلیقه های مختلف لحاظ شده و میتوانید با توجه به طرح، مدل مورد نظر خود را از میان این تنوع انتخاب کنید.

رنگ آمیزی جذاب، شاد و متفاوت

سرویس های چینی که استفاده روزمره دارند باید از تنوع و زیبایی رنگی برخوردار باشند. این تنوع و استفاده از رنگ های جذاب به شادابی روحی و لذت در هنگام صرف وعده غذایی کمک میکند.

قابلیت استفاده روزانه در ماشین ظرفشویی

قابلیت استفاده مدام و روزمره در ماشین ظرفشویی شاید مهمترین مشخصه برای انتخاب ظروف دم دستی باشد. در هنگام انتخاب این مهم را مدنظر داشته باشید که ظروف شما از کیفیت کافی برای استفاده مداوم در ماشین ظرفشویی بهره مند است. اغلب ظروف موجود در بازار این قابلیت را ندارند.

در میان سرویس های چینی زرین، برخی دارای مشخصه دکور داخل لعابی هستند.

در ظروف تزیین شده به روش IGD (دکور داخل لعابی)، که در ایران انحصاراً توسط شرکت چینی زرین ایران تولید و عرضه می شود، لعاب مانند لایه ای شفاف و محافظ روی طرح ها و نقوش را می پوشاند که موجب درخشش فوق العاده نقوش روی ظروف می شود و همچنین مقاومت آنها را در برابر شست و شو بسیار بالا می برد این ظروف با عبارت “Inglaze Decoration” در پشت آنها مشخص شده است. استفاده از مواد شوینده به هیچ وجه موجب آسیب دیدن نقوش آنها نخواهد شد و برای استفاده روزمره و شست و شوی مکرر در ماشین ظرفشویی کاملاً مناسبند. این ظروف با عبارت “Dishwasher Safe”در پشت آنها مشخص می شوند.


"<yoastmark

سرویس چینی مناسب جهیزیه

در خرید ظروف چینی به بازخورد و نظرات دیگران اهمیت دهید. بدانید اگر برندی سالها در بالاترین سطح مانده و نقل زبان همگان است حتما کیفیت درخوری دارند. زیرا سرویس چینی جزو اقلام مصرفی نیست و با یک بار خرید بارها و سالها از آن استفاده می شود. در طول زمان میزان کیفیت، ماندگاری طرح و رنگ قابل تشخیص است. چه بسا بسیاری ظروف چینی خارجی که در نگاه اول جلوه زیبایی دارند ولی بعد از گذشت مدتی بخاطر کیفیت پایین مواد استفاده شده تمام زیبایی خود را از دست داده و پر از عیب و ایراد می شوند.

چینی زرین ایران معتبرترین تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانجات این صنعت در جهان است و به همین سبب قادر بوده است محصولات خود را به بیش از ۲۰ کشور عمدتا اروپایی نظیر آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، سوئد، هلند، ترکیه، روسیه، کانادا، عربستان، امارات متحده عربی و هندوستان صادر نماید.

 هوم دیش، فروشگاه لوازم آشپزخانه یکی از بزرگترین عرضه‌کننده سرویس‌های چینی برندهای معروف، در ایران است. در این مقاله تمام قطعات ضروری سرویس چینی جهیزیه را معرفی کردیم تا هنگام خرید، دچار سردرگمی نشوید. اگر قصد خرید سرویس چینی برند، با مناسب‌ترین قیمت را دارید می‌توانید از فروشگاه هوم دیش به صورت حضوری یا غیر حضوری خرید کنید.

نتیجه‌گیری

امروزه اکثر خانم‌ها برای جهیزیه خود به دنبال سرویس چینی با کیفیت هستند. به همین منظور سعی کردیم تا در این مقاله شما را برای انتخاب و خرید سرویس چینی عروس راهنمایی کنیم. اگر شما هم قصد خرید سرویس چینی را دارید، بهتر است از نظر و بازخورد دیگران استفاده کنید. همچنین دقت کنید که هنگام خرید تنها به قیمت فکر نکنید و نوع برند را هم در نظر بگیرید. فروشگاه هوم دیش، با ارائه بهترین سرویس چینی برند‌های معتبر دنیا، بهترین گزینه برای خرید سرویس چینی عروس می‌باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا