ویژگی‌ های سری هتلی ۴۹ چینی زرین

در مورد سری هتلی 49 چه می دانید؟ این مقاله را بخوانید

ویژگی‌ های سری هتلی ۴۹ چینی زرین

ویژگی‌ های سری هتلی ۴۹ چینی زرین: سری هتلی ۴۹ چینی زرین شامل ظروف پذیرایی بسیار متنوعی می‌شود که در هر مکان پذیرایی نیاز است. این ظروف ضروری باید در هتل، رستوران‌ها و کافه‌ها وجود داشته باشند. ظروف زرین به دلیل کیفیت بالایی که دارند مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته‌اند. برای اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های ظروف هتلی زرین سری ۴۹ این متن را تا انتها بخوانید.

چه ظروفی برای پذیرایی در هتل و رستوران مناسب هستند؟

استفاده از ظروف مختلف برای پذیرایی در هتل‌ها و رستوران‌ها جذابیت خاصی ندارد. زمانی که از یک نوع ظرف در تمامی مکان‌های پذیرایی به صورت یکنواخت استفاده شود، فضای این محیط‌ها جذاب‌تر می‌شود. امروزه بیشتر از ظروف چینی برای پذیرایی در این مکان‌ها استفاده می‌گردد‌، ظروف چینی با استفاده از مواد اولیه متفاوتی تولید می‌شوند. ‌اگر این ظروف با کیفیت بالا تولید شوند، می‌توانند طول عمر بیشتری داشته باشند. ظروف مناسب برای هتل‌ها باید به راحتی تمیز و شسته شوند. برخی از ظروف چینی پس از شستشو رنگ کدری پیدا می‌کنند‌.

ظروف پذیرایی نباید دچار لکه شوند و هیچ رنگی روی آن‌ها باقی بماند. کیفیت مواد اولیه روی ظاهر این ظروف تاثیر زیادی دارد. زمانی که ظروف چینی به یکدیگر برخورد می‌کنند، اگر دوام بالایی داشته باشند، دچار ترک‌خوردگی نمی‌شوند. برخی از ظروف چینی به دلیل ضخامت کم و کیفیت بسیار پایینی که دارند به‌راحتی خواهند شکست یا لب آن‌ها می‌پرد؛ بنابراین باید از ظروف چینی بسیار باکیفیت برای هتل‌ها استفاده کرد. یکی از بهترین گزینه‌ها انتخاب ظروف هتلی زرین است.

ویژگی ‌های ظروف هتلی زرین

از ویژگی‌های ظروف چینی هتلی زرین می‌توان به کیفیت بالای آن‌ها اشاره کرد. این ظروف به رنگ سفید براق تولید می‌شوند و ظاهر زیبایی دارند. ‌مقاومت بالای این ظروف و ضخامت کافی آن‌ها و همچنین قالب ساخت این ظروف باعث می‌شود که طرفداران زیادی پیدا کنند. ظروف هتلی زرین با استانداردهای لازم تولید شده‌اند و فضای کافی برای قرارگیری محتویات داخل خودشان را دارند. از ویژگی‌های دیگر این ظروف می‌توان به قابلیت طیف وسیع آن‌ها اشاره کرد. شما هر ظرفی را که فکرش را بکنید، در این طیف وسیع وجود دارد. این طیف وسیع باعث خواهد شد که میزهای پذیرایی به صورت یکپارچه با ظروف یکسانی در اختیار مراجعه‌کنندگان باشند. این یکپارچگی باعث نظم بیشتر و زیبایی هرچه بیشتر مکان‌های پذیرایی است.

چرا ظروف هتلی زرین ۴۹ را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که در تولید سری ۴۹ زرین، ظروف بسیار متنوعی وجود دارد، گزینه مناسبی برای خرید است. این سری از ظروف هتلی زرین دارای انواع ظروف کوچک و بزرگ با ظاهر سفید و براقی هستند. این سری از تولیدات ظروف زرین را می‌توانید در بسیاری از رستوران‌ها مشاهده نمایید. ظروف زرین هتلی ۴۹ برای مکان‌هایی که تنوع زیادی در سرو غذا دارند هم مناسب است.

این ظروف را می‌توانید برای پذیرایی در کافه‌ها نیز استفاده نمایید. استفاده از این ظروف برای سرو فست‌فود هم مناسب است. با توجه به تنوع غذایی که در محل کار شما وجود دارد می‌توانید انواع سری هتلی ۴۹ زرین را با ابعاد مختلف خریداری کنید. همین تنوع باعث می‌شود که مشتریان زیادی به سمت خرید این ظروف سوق پیدا کنند و اشتیاق زیادی برای پیدا کردن ظرف مناسب خود داشته باشند. طیف وسیع ظروف ۴۹ زرین باعث خواهد شد که هر نوع خوراکی و غذایی را بتوان با این ظروف در اختیار مشتریان قرار دهید.

ویژگی‌ های سری هتلی ۴۹ چینی زرین را نام ببرید

قیمت ظروف زرین سری ۴۹

قیمت چینی زرین نسبت به کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مناسب و به صرفه است. اگر شما  چینی زرین را به صورت تکی بخرید باید قیمت بیشتری نسبت به خرید سرویسی بپردازید. اگر مکان پذیرایی شما به صورتی است که تنوع غذایی بسیار بالایی دارید، حتما این ظروف را به صورت سرویسی و در تعداد بالا خریداری نمایید. در برخی مکان‌های فروش داخل کشور این ظروف را با قیمت بالایی به فروش می‌رسانند. این به دلیل وجود واسطه‌ها در پروسه خرید و فروش است.

اگر می‌خواهید ظروف زرین را با قیمتی بسیار مناسب و مستقیم خریداری کنید به سایت هوم دیش مراجعه نمایید‌. انواع ظروف هتلی زرین را با تنوع بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسانیم. این ظروف به صورت تقلبی هم در بازار به فروش می‌رسند. برای اینکه از دست افراد کلاهبردار رهایی داشته باشید، بهتر است یک سایت معتبر را برای خرید انتخاب نمایید. ما انواع ظروف زرین را با ضمانت قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

چه ظروفی در سری ۴۹ زرین وجود دارند؟

ظروف هتلی زرین سری ۴۹ یکی از کامل‌ترین ظروف تولیدی توسط این شرکت است. انواع دیس‌ها برای سرو مرغ و کباب، برنج‌خوری‌ها و بشقاب‌های کوچک، نعلبکی، نمکدان، فنجان،  پیاله، دیس بیضی، سینی، قندان، قوری، انواع بشقاب تخت و گود و… در این سری وجود دارند. سری ۴۹ زرین به دلیل کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و به‌صرفه است. این ظروف را می‌توانید در سایت هوم‌دیش مراجعه و خریداری نمایید. داخل سایت اطلاعات کامل درباره قیمت و جزئیات محصول ذکر شده و تصاویر آن‌ها نیز موجود است.

ظروفی که در سری ۴۹ زرین وجود دارند همگی در قالب‌های استانداردی تولید شده‌اند. این ظروف را می‌توان برای استفاده در منزل هم بخرید. اگر می‌خواهید این ظروف چینی را در منزل خود استفاده کنید، انتخاب برند زرین گزینه خوبی است. این برند بهترین متریال را برای تولید ظروف خود استفاده کرده است. تمامی ظروفی که در سری ۴۹ وجود دارند در تعداد مشخصی هستند. برای اینکه از تعداد هر یک از این ظروف مطلع شود می‌توانید با شماره‌های سایت تماس بگیرید‌.

روش خرید ظروف ۴۹ زرین

برای خرید هر کالایی می‌توانید روش‌های متفاوتی را امتحان کنید. روش حضوری که باید با مراجعه به مراکز فروش حضوری صورت گیرد، وقت زیادی از شما می‌گیرد‌. در روش خرید حضوری شما باید هزینه‌های بیشتری برای رفت‌وآمد بپردازید و شاید مکان معتبری برای خرید پیدا نکنید. این باعث می‌شود که شما جنس تقلبی را بخرید یا جنس اصلی با قیمت بالایی به شما فروخته شود. اگر می‌خواهید چینی زرین سری ۴۹ را با خیالی آسوده بخرید خرید غیرحضوری را انتخاب کنید. خرید انلاین از طریق سایت ما به راحتی امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید انواع ظروف را با تصاویر و اطلاعات کامل مشاهده و خریداری نمایید. اگر از ما این ظروف را خریداری کنید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اید. پس از انتخاب و ثبت سفارشتان باید چند روز منتظر بمانید تا بسته به دست شما برسد.‌ نگران شکستنی بودن ظروف هم نباشید؛ زیرا این ظروف در بسته‌بندی‌های بسیار با کیفیت و بادقت بالا به دست شما می‌رسند و هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بینند. خرید این ظروف از هوم دیش با سرعت بسیار بالایی انجام می‌گیرد. یکی از مزیت‌های خرید غیرحضوری امکان تحویل گرفتن کالا در هر مکانی است. شما در زمان ثبت سفارش می‌تواند هر آدرسی را برای تحویل گرفتن ظروف مشخص نمایید.

ویژگی‌ های مهم سری هتلی ۴۹ چینی زرین

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید، سری ۴۹ زرین یکی از سری‌های پرفروش و بسیار باکیفیت است. این سری دارای ظروف بسیار زیبایی بوده و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. برای خرید این سری می‌توانید به سایت هوم‌ دیش مراجعه نمایید. ما تمامی ظروف را با تضمین جنس و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم. اگر انتقاد با پیشنهادی دارید، می‌توانید در این صفحه با ما به اشتراک بگذارید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این مطلب تماس حاصل نمایید. در ادامه مقاله انواع بشقاب هتلی چینی زرین را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا