محبوب ترین برند سرویس غذا خوری چه برندهایی هستند؟

شناخت محبوب ترین برند برای سرویس غذاخوری

محبوب ترین برند سرویس غذا خوری چه برندهایی هستند؟

محبوب ترین برند سرویس غذا خوری: همه ما به خصوص خانم‌ها دوست داریم وقتی محصولی را می‌خریم، بهترین و باکیفیت‌ترین مدل آن را با بهترین قیمت برای خود تهیه کنیم. حال زمانی که اسم سرویس غذاخوری جهیزیه در میان باشد، حساسیت خانم‌ها نسبت به سایر محصولات چندین برابر خواهد شد. با توجه به این موضوع که در بازار تنوع این ظروف بسیار زیاد شده است، شاید انتخاب یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات در عین حال که قیمت مناسبی هم داشته باشد، کار دشواری باشد. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب به شما یک راهنمای خرید جامع ازمحبوب‌ترین سرویس غذاخوری را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

محبوب ترین برند سرویس غذا خوری چینی ایرانی

در ایران برندهای بسیار محبوبی شروع به تولید ظروف چینی کرده‌اند که کیفیت، طرح و قیمت بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. یکی از این برندها، چینی زرین است که کارخانجات آن در ایران با هدف تولید ظروف چینی با کیفیت و سالم حدود ۶۰ سال قبل شروع به کار کرده‌اند. امروزه محصولات این برند توانسته توجهات زیادی از مردم دنیا را به خود جلب کند. تا این حد که ظروف چینی این کارخانه به کشورهایی همچون آلمان، انگلستان، سوئد، هلند، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و … صادر می‌شود. به همین دلیل سرویس چینی زرین را می‌توان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ایرانی دانست.

این برند علاوه بر کسب موفقیت روز افزون در تولید بهترین و با کیفیت‌ترین ظروف، توانسته در زمینه کار آفرینی هم تاثیر زیادی بگذارد. به این صورت که بیشتر از ۱۴۰۰ نفر در تشکیلات این کارخانه مشغول به کار هستند و همیشه و همه جا از آن به عنوان یک شرکت پیشرو و مبتکر در صنعت یاد می‌شود.

دلایل انتخاب مارک چینی زرین

طی یک سری تحقیقات و آمار گیری از مشتریانی که سرویس غذا خوری مارک چینی زرین را انتخاب کردند، وقتی دلیل انتخاب این برند از آن‌ها پرسیده شد، پاسخ جالبی دادند. آن‌ها معتقد بودند که محصولات این برند از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و هر خانمی با هر سلیقه‌ای می‌تواند حداقل چند انتخاب داشته باشد. علاوه بر آن، این سرویس غذاخوری چینی از کیفیت بالایی برخوردار است و در بین رتبه­ بندی سایر برندهای محبوب و معروف، جایگاه پررنگی دارد. موارد زیر از دلایل مهم انتخاب برند چینی زرین است:

گارانتی

بسیاری از مشتریان مایل هستند وقتی محصولی را خریداری می­کنند، از گارانتی چندین ماهه برخوردار باشد. سرویس چینی زرین یکی از این برندها است که برای رضایتمندی مشتری روی محصولات خود گارانتی و ضمانت نامه قرار داده است. با این کار شما می‌توانید به مدت یک سال از پشتیبانی و خدمات پس از فروش این برند بهره ببرید. البته گارانتی این محصولات با قید سه شرط اصلی قابل استفاده است:

  • اگر پس از شستشو ظرف شما دچار رنگ پریدگی شود.
  • در صورتی که نظر کیفی دارای عیب و ایراد باشد.
  • داخل کارتن سرویس، قطعه شکسته شده داشته باشد.

طرح و نقش سرویس غذا خوری

محبوب‌ترین برندهای ظروف چینی معمولا از لحاظ کیفیت، تنوع رنگ، جنس بدنه، تعداد پارچه و نفرات، تنوع طرح و … باهم تفاوت‌هایی دارند که در زمان خرید باید به تمام این نکات توجه کرد.  امروزه در بازار، ظروف‌ چینی بسیاری وجود دارند که در قالب‌های متنوعی همچون مستطیلی، دایره‌ای یا حتی دفرمه ارائه می‌شوند. طرح‌هایی هم که برای این محصولات به کار می‌برند، ممکن است تک رنگ بدون شکل، گل­دار، حاشیه رنگ طلا و نقره و سایر طرح ­های مدرن یا قدیمی باشد. این که عروس خانم‌ها کدام یک از این طرح‌ها را برای خود انتخاب کنند معمولا بستگی به تم رنگی و سبک و چیدمان خانه و سایر وسایل آشپزخانه دارد. برند چینی زرین توانسته با تولیدات بسیار خود طرح‌های عامه پسند زیادی را به مشتریان خود ارائه دهد.

تعداد پارچه و نفرات ظروف چینی

تعداد پارچه و تعداد نفرات ظروف چینی موضوعی است که بعضی از خانم‌ها در هنگام خرید ممکن است گمراه و دچار تردید شوند. معمولا سرویس‌های غذاخوری همچون برند چینی زرین، سرویس‌های ۶ نفره، ۱۲ نفره و ۱۸ نفره را تولید می‌کند. شما می‌توانید برحسب تعداد مهمانان و جمعیت خانواده خود هر تعداد از این سرویس‌ها را خریداری کنید.

نکات مهم در خرید سرویس غذاخوری چینی

در این بخش از مطلب نکاتی را که لازم است در هنگام خرید محصولات چینی رعایت کنید را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • سعی کنید ظروف انتخابی شما به گونه‌ای باشد که زیبایی خاصی به میز غذا یا سفره رنگین منزلتان دهد و طرح، رنگ و شکل جذابی داشته باشد.
  • حتما به نوع و کیفیت محصول توجه کنید. برخی از خانم‌ها برای مهمانان خود سرویس غذاخوری چینی را انتخاب می‌کنند و برای ظروف دم دستی از کیفیت‌های معمولی‌تر استفاده می‌نمایند.
  • در بازار بعضی از ظرف‌های تک وجود دارند که شما می‌توانید در آینده برای خود قسمت‌های دیگر سرویس را اضافه کنید. بنابراین می‌توانید بشقاب‌های تک را سفارش دهید تا به تعداد آن‌ها اضافه شود. حتی می‌توانید برنج خوری، خورشت خوری، ظرف میوه و سایر ظروف دیگر سرویس خود را هم تکمیل نمایید.
  • اگر در هنگام خرید سرویس برای انتخاب رنگ دچار سردرگمی شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ سفید یا حاشیه طلا استفاده کنید. این رنگ در بین افراد بسیار محبوب و در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است. همچنین با تمام رنگ‌های سرویس پارچ و لیوان و سایر ظروف، ست خواهد شد.
  • قیمت، یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن دقت کنید. معمولا قیمت سرویس غذاخوری به متریال، کیفیت ساخت، طرح و ظاهر، تعداد پارچه و نوع برند بستگی دارد. یکی از مزیت‌های برند چینی زرین این است که با توجه به همه بودجه‌ها ظروف بسیار شیک و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می­دهد.

محبوب ترین برند سرویس غذا خوری

ما در این مطلب برای شما از محبوب‌ترین برند سرویس غذاخوری چینی صحبت کردیم و یک راهنمای خرید کامل از خرید این ظروف ارائه دادیم. اگر شما هم به دنبال خرید سرویس غذاخوری برای خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بخش محصولات سایت هوم دیش بزنید و تمام سرویس ­های غذاخوری را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه مقاله نکته ­هایی که در انتخاب سرویس غذاخوری باید رعایت کنیم را نیز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا