قاشق و چنگال یونیک بخریم یا ناب استیل؟

در خرید نوع قاشق چنگال تردید دارید؟ این مقاله را بخوانید

قاشق و چنگال یونیک بخریم یا ناب استیل؟

قاشق و چنگال یونیک بخریم یا ناب استیل؟ یکی از ضروری‌ترین لوازمی که در هر منزل باید وجود داشته باشد قاشق و چنگال است. در کشور ما قاشق و چنگال توسط کارخانه­ های گوناگونی تولید می‌شود که از مواد اولیه متفاوتی برای تولید آنها استفاده می‌کنند. هرچه مواد اولیه برای تولید قاشق و چنگال و سرویس‌های آن‌ها مرغوب‌تر باشد کیفیت کالای تولید شده نیز بیشتر است. اینکه بخواهید از بین چندین برند یکی از آنها را انتخاب کنید و خریدتان را انجام دهید، کار دشواری است. ما در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی را درباره دو برند مختلف توضیح دهیم تا شما بتوانید شناخت بهتری نسبت به قاشق و چنگال داشته باشید. برند یونیک و ناب استیل دو برند از برند‌های معروف در کشور هستند، که با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند و در هنگام خرید بهتر است برنده ناب استیل را انتخاب کنید.

خرید قاشق و چنگال به صورت حضوری و غیر‌حضوری امکان‌پذیر است و اگر شما برند مشخصی را مد‌نظر داشته باشید، می‌توانید به راحتی از طریق شرکت‌های غیر حضوری خرید خودتان را انجام دهید. هرچه کیفیت قاشق و چنگال خریداری شده توسط شما بالاتر باشد می‌توانید از آن مدت بیشتری استفاده کنید. قاشق و چنگال باکیفیت چندین سال به شکل اولیه خود باقی می‌ماند و از کیفیت آن کاسته نمی‌شود.

تفاوت برند ناب استیل و یونیک

یکی از برندهای باکیفیت و مرغوبی که در کشور وجود دارد ناب استیل می‌باشد. این برند با استفاده از بهترین مواد اولیه قاشق و چنگال‌های متنوعی را تولید می‌کند. انواع سرویس‌ها توسط این شرکت با طرح‌های بروز و زیبایی تولید می‌شوند و از مدل‌های مختلفی برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. هر چه مدل‌ها متنوع­تر باشند باعث می‌شود که مشتریان بیشتری را جلب کند و فروش بیشتری پیدا می‌کند.

سرویس قاشق چنگال ناب استیل شامل تعداد بالایی قاشق و چنگال است. برای مثال قاشق‌های غذاخوری، سوپ خوری، مرباخوری، چای خوری و… در این سرویس وجود دارد. همچنین وجود کفگیر و ملاقه و قاشق‌هایی با سایزهای مختلف و چنگال‌های کوچک و بزرگ هم در این سرویس قرار داده­اند.

 تنوع در طرح‌ها زیاد است تا هر شخصی باتوجه به سلیقه‌ای که دارد بتواند خرید مطلوبی داشته باشد. مدل‌های زیبایی که با جزییات زیاد در ساخت این سرویس‌ها استفاده می‌شود باعث شده شرکت‌های زیادی با این برند رقابت کنند. برند یونیک است تحت لیسانس کشور انگلیس بوده و در چین تولید می شود. این برند با توجه به این که خارجی است احتمال این که تقلبی آن در بازار به فروش برسد بسیار زیاد است. تفاوت­هایی که میان این دو برند وجود دارد از بیشتر از لحاظ تنوع در رنگ و طرح است.

از دیگر تفاوت­هایی که می­توانیم برای این دو برند بیان کنیم مربوط به قیمت هر کدام از ان­ها است. قیمت محصولات یونیک با توجه به خارجی بودن، بسیار بالا است. این در حالی می­باشد که برند ناب استیل با بهترین کیفیت در حال تولید است و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه قابل خریداری است. خرید از محصولات داخلی موجب حمایت از کالای ملی است و باعث رونق بازار و تولیدات خواهد شد.

نکات مهم در هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال باید به آن توجه کنید، مقاومت آن‌ها است. وزن قاشق و چنگال باید نسبتاً بالا باشد و قاشق‌های سبک کیفیت خوبی ندارند. مقاومت در برابر فشار و خم شدن از دیگر مواردی است که باید در زمان خرید به آن دقت شود. از نکات دیگر در هنگام خرید می‌توان به رنگ قاشق و چنگال‌ها و همچنین سطح صاف و صیقلی آنها توجه کرد. هرچه سطح این لوازم صاف‌تر باشد یعنی کیفیت بیشتری دارند و از قالب‌های بهتری برای تولید آن‌ها استفاده می­شود. اگر از نیکل و کروم و مواد مرغوب برای تولید سرویس قاشق و چنگال استفاده شود کیفیت بالاتری پیدا می‌کنند. برند ناب استیل از همین مواد اولیه استفاده می‌کند و به همین دلیل است که این برند بازار فروش خوبی دارد.

قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که اگر سرویس کامل قاشق و چنگال را خریداری کنید صرفه بهتری دارد. برخی از افراد جزییات سرویس‌ها را به صورت تکی خریداری می‌کنند که این از نظر پرداخت هزینه به صرفه نیست. بهتر است شما یکباره هزینه­ای را بپردازید و سرویس کامل قاشق و چنگال ناب استیل را خریداری کنید.

ویژگی‌ های بی نظیر سرویس قاشق و چنگال ناب استیل

به صورت متداول سرویس­های قاق و چنگال ناب استیل کیفیت خوبی دارند و در طرح‌های طلایی آن از طلای ۲۴ عیار استفاده می­شود. سطح این سرویس بسیار صاف و صیقلی است و از پولیش آینه‌ای برای تولید آن‌ها استفاده خواهد شد. علاوه بر اینکه قاشق‌ و چنگال‌های این سرویس اندازه استانداردی دارند، کاردها هم تیغه‌های برنده‌ای خواهند داشت. این سرویس‌ها با ویژگی‌های بسیار مطلوب تولید می‌شوند و برای رضایت مشتریان هر روز از بهترین ویژگی‌ها برای تولیدشان استفاده می‌شود‌.

آزمایش‌های کنترل کیفی برای تولید این سرویس‌ها هر چند وقت یکبار انجام می‌شود. این آزمایش‌ها صحت و سلامتی این لوازم را مشخص می‌کنند. برند یونیک این گونه نیست و نسبت به برند ناب استیل این کیفیت را ندارد. به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم بین این دو برند از ناب استیل استفاده کنید.

در طرح فلورانس ناب استیل یک لایه pvd روی سطح قاشق و چنگال را پوشانده است که کیفیت آن را دو چندان خواهد کرد. این برند تمامی لوازم خود را با تضمین ۲۵ ساله به فروش می‌رساند که یک تضمین بی­نظیر است. یعنی تا ۲۵ سال پس از استفاده از این سرویس هیچ مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید.

چرا قاشق چنگال ناب استیل بخریم؟

با تمام توضیحاتی که ارائه کردیم باز برای برخی از افراد این سوال پیش می‌آید که چرا برند ناب استیل را انتخاب کنیم؟  باید بگوییم که شما با خرید این برند می‌توانید یکی از برندهای معروفی را خریداری کنید که حتی درون هتل‌های بسیار معروف نیز از آن استفاده می‌کنند.

 ناب استیل یکی از برندهایی است که در معروف‌ترین مکان‌ها نیز قابل مشاهده است. حتی افراد وسواسی این برند را انتخاب می‌کنند. وقتی می‌توانید به راحتی جنسی را بخرید که کیفیت خوبی دارد پس تعلل نکنید.

اگر می خواهید سرویسی را بخرید که شما را چندین سال از خرید انواع قاشق و چنگال بی‌نیاز کند، ناب استیل انتخاب خوبی است. شما این سرویس را می‌توانید از طریق شرکت ما خریداری کنید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

تردید دارم قاشق و چنگال یونیک بخریم یا ناب استیل

برای خرید برند ناب استیل می‌توانید با مراجعه به سایت هوم دیش قیمت انواع سرویس‌ها را مشاهده کنید و با توجه به نیازی که دارید خریدتان را انجام دهید. سایت ما یکی از فروشگاه­هایی است که انواع این سرویس‌ها را باکیفیت بالا و تضمین قیمت به فروش می‌رساند.

برای خرید کافی است هزینه سرویس را پرداخت کنید تا همکاران ما در زمان کوتاهی آن را به آدرس شما ارسال کنند. سایت فروشگاهی هوم دیش با حذف واسطه‌ها این کالا را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید به راحتی هزینه کمتری را پرداخت کنید و بدون مراجعه به مراکز خرید حضوری خریدی امن و آسان را تجربه کنید. انواع سرویس‌ها با جزییات کامل درون سایت قرار دارند. شما می­توانید با مراجعه به بخش محصولات تصاویر واضح هر محصول را هم مشاهده کنید. جزئیات طرح و مدل هر سرویس، تعداد و اقلام هر کدام از سرویس­ها در بخش اطلاعات هر کالا وجود دارد.

تنوع در سرویس‌ها کمک خوبی است تا بتوانید با استفاده از سلیقه شخصی­تان خرید خود را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های هوم دیش تماس حاصل نمایید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه مقاله سرویس قاشق چنگال چه مارکی خوبه؟ را نیز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا