ظروف سرو مناسب برای جهیزیه چیست؟

انتخاب برای خرید ظروف جهیزیه سخته؟ این مقاله را بخوانید

ظروف سرو مناسب برای جهیزیه چیست؟

ظروف سرو مناسب برای جهیزیه: برای هر تازه عروسی این نکته بسیار مهم است که بهترین جهیزیه را داشته باشد. اینکه فقط بخواهیم یک جهیزیه را بدون شناخت تکمیل کنیم کافی نیست و باید از ظروف مرغوب استفاده کنیم. جهیزیه می‌تواند کمک بزرگی از طرف خانواده برای جوان‌ها باشد تا چندین سال بی­نیاز به خرید باشند. پس خانواده‌ها باید دقت لازم را برای خرید ظروف آشپزخانه داشته باشند. از میان ظروف آشپزخانه ظروف سرو و پذیرایی اهمیت بیشتری دارند زیرا در مقابل مهمان قرار می‌گیرند.

انتخاب ظروف سرو مناسب برای جهیزیه کار نسبتاً دشواری است، به همین دلیل باید برند باکیفیتی را انتخاب کرد. شرکت‌های زیادی هستند که انواع ظروف پذیرایی را تولید می‌کنند. هر ظرف پذیرایی را نمی‌توان برای جهیزیه مناسب دانست و باید حتماً کیفیت و جلوه زیبایی داشته باشد. علاوه بر اینکه باید ظروف پذیرایی متنوع و زیبا باشند، باید پس از شستشو هم دچار لکه نشوند. تک استیل یکی از برندهای معروفی است که در کشور ظروف پذیرایی را تولید می‌کند.

این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طرح‌های متنوع، ظروف بسیار زیبایی روانه بازار کرده است. این ظروف با توجه به کیفیتی که دارند با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. در این مقاله می‌خواهیم نکاتی درباره این برند و ظروف پذیرایی آن به شما ارائه کنیم. شما می‌توانید برای جهیزیه این ظروف را خریداری کنید و کیفیت آن‌ها کاملا تضمینی است.

آشنایی با برند تک استیل

تنوع خوبی که برند تک استیل در چند سال اخیر میان محصولات خود رواج داده است، باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. اینکه یک شرکت بتواند تمامی نیاز یک منزل را برای پذیرایی برطرف کند، نکته بسیار مهمی است. برند تک استیل این کار را انجام داده و هیچ ظرفی را برای تولید از قلم نینداخته است.

شرکت تک استیل حدودا بیست سال است که تجربه تولید ظروف سرو غذا را دارد. این شرکت از اولین شرکت‌های تولید کننده ظروف در ایران است. از سال ۱۳۸۵رشد بهتری پیدا کرد و ظروف را با تکنیک‌های بهتری تولید می‌کرد. ظروف تک استیل ظاهر بسیار زیبایی دارند که باعث جلب توجه مشتریان شده است.

انواع ظروف سرو مناسب برای جهیزیه

از انواع ظروف سرو که باید در جهاز وجود داشته باشد می‌توان به ظرف سرو تک استیل در سایزهای متفاوت، سوفله تک استیل، سالادخوری، ظروف سوپ خوری و… اشاره کرد. ظروف سرو تک استیل به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می‌رسند و فروشگاه‌های زیادی این لوازم را عرضه می­کنند. تنوع بالا، طرح‌های مختلف و حتی اندازه استاندارد، از مهمترین ویژگی‌های این ظروف است.

 تک استیل جایگاه خوبی در تولید ظروف سرو غذا دارد و ظروف نگهدارنده نوشیدنی‌های گرم هم یکی دیگر از محصولات این شرکت است. سالادخوری‌های تک استیل بسیار شیک هستند و ظروف هم به صورت پایه­دار و هم بدون پایه تولید می‌شوند. قیمت این ظروف با توجه به سایز و نوع ظرف مختلف است. برخی ظروف جزییات بیشتری دارند و قیمت آن‌ها نیز بیشتر می‌باشد. هر چه ظروف ساده‌تر و سایز کوچکی داشته باشند، قیمت کمتری دارند. ظروف پذیرایی که دارای دسته‌ها و پایه‌های شیکی هستند و ابعاد بزرگی دارند با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. فراموش نکنید گرچه قیمت این ظروف کمی ممکن است از دید برخی بالا باشد، اما کیفیت آن‌ها به حدی است که شما را از خرید دوباره بی­نیاز می‌کنند.

ویژگی محصولات تک استیل

تمامی این ظروف از جنس استینلس هستند و دستگیره‌ها و پایه‌ها از پلیمر ABS تولید می‌شوند. روکش این ظروف نیکل و یا کروم است. دستگیر‌ه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و تا پنج سال به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین ضمانت ظروف سرو تک استیل بیست سال است و نشان می‌دهد که این شرکت تا چه حد از ظروف خود مطمئن است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کاربردهای مختلف آن‌ها نیز اشاره کرد. برای مثال ظروف سرو بلوری برای پختن غذا درون فر هم مناسب می­باشند و می‌توانید آن‌ها را در دمای ۳۰ درجه قرار دهید و به عنوان آرام پز استفاده کنید. اما گرمای بیشتر موجب شکستن آن‌ها می‌شود. این ظروف تغییر رنگ نمی‌دهند و می‌توانید با استفاده از مواد شوینده به راحتی آن‌ها را تمیز کند. از ویژگی‌های دیگر این ظروف می‌توان به سطح صاف و صیقلی آن‌ها اشاره کرد که باعث جلوه بیشتر غذا می‌شوند.

سوفله خوری تک استیل

یکی از ظروفی که امروزه طرفداران بسیار زیادی به خودش جلب کرده، سوفله‌خوری است. سوفله‌خوری برای هر منزل و زن خانه‌داری نیاز است؛ بنابراین این ظرف را حتما تهیه کنید. کاربرد سوفله‌خوری بسیار بالا می‌باشد و می­توانید علاوه بر سرو غذا از آن برای گرم نگه داشتن غذای خود استفاده کنید. این ظرف با داشتن یک وارمر حرارتی می‌تواند تا مدت زیادی غذای شما را گرم نگه دارد. وارمر یک شمع کوچک است که با حرارت شعله خود می‌تواند غذا را تا مدت خوبی گرم نگه دارد. این وارمر‌ها هیچ آسیبی به ظروف سوفله‌خوری وارد نمی‌کنند. انواع مدل‌های سوفله‌خوری برای سوپ، خورشت و غذاهای دیگر هم استفاده می‌شود.

 برای این ظروف یک پایه متوسط در نظر می­گیرند تا قرارگیری آن روی هر سطحی به راحتی انجام شود. همچنین درون ظروف سوفله‌خوری یک لایه مقاوم به کارگیری کرده­اند تا از ایجاد خط و خش در کف ظرف جلوگیری گردد. ظروف سوفله‌خوری با جزئیات و طراحی بسیار زیبایی تولید می­شود و درب‌های آن‌ها برای تازه ماندن غذا کاربرد مهمی دارند. اگر نمی‌خواهید از اجاق گاز برای گرم نگهداری غذای خود استفاده کنید، می‌توانید این ظروف را خریداری کنید. ظروف سوفله‌خوری یکی از بهترین ظروف برای نگهداری طولانی ‌مدت غذا به صورت تازه و سالم است. گاهی اوقات پیش می‌آید که شما غذای خود را آماده می‌کنید، اما  در همان لحظه نمی‌خواهید میل کنید که این ظروف برایتان کاربردی می‌شوند.

چگونه ظروف تک استیل را خریداری کنیم؟

برای خریدن ظروف تک استیل می­توانید از طریق سایت ما اقدام کنید. فروشگاه آنلاین هوم دیش یکی از شرکت‌هایی است که در چند سال اخیر تجربه زیادی در زمینه فروش لوازم منزل به صورت غیر‌حضوری پیدا کرده است. در فروشگاه هوم دیش انواع ظروف تک استیل با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید این ظروف را به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت ما سفارش دهید. پس از اینکه شما محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید و سفارشتان ثبت شد، همکاران ما اقدامات ثانویه را انجام می‌دهند.

 ابتدا شرکت ما از صحت و سلامت جنس مورد نظر شما اطمینان پیدا می­کنند و سپس آن را در بسته‌بندی مخصوص به آدرس شما ارسال می‌کنند. شما می‌توانید در هر محلی که زندگی می‌کنید آدرس خود را در زمان سفارش ثبت کنید. حتی گاهی اوقات برخی از افراد می‌خواهند سفارش خود را در محل کار تحویل بگیرند.

سایت ما یکی از بهترین سایت‌هایی است که دارای تنوع محصولات زیادی می‌باشد و شما می‌توانید از میان محصولات بی نظیری که در آن قرار دارد، اطلاعات کامل درباره هر محصول را مطالعه کنید. علاوه بر اینکه تصویر هر محصول در سایت قرار دارد، قیمت و جزئیات آن نیز قابل مشاهده می‌باشد.

محصولات تک استیل به صورت تضمیی در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما می‌توانید یک سبد خرید از سایت ما داشته باشید. امیدواریم با اطلاعاتی که در بالا به شما ارائه کردیم، بتوانید شناخت بهتری درباره برند تک استیل داشته باشید. اگر پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نکرده‌اید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را درباره نحوه خرید و دیگر موضوعات در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه می توانید مقاله کدام سرویس چینی برای جهیزیه مناسب است؟ را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا