سرویس چینی ۱۲ نفره از چه برندی خرید کنیم؟

بیایید با برندهای مختلف چینی 12 نفره آشنا شویم

سرویس چینی ۱۲ نفره از چه برندی خرید کنیم؟

آیا تابه‌حال به ویژگی‌های یک چینی ۱۲ نفره ایدئال توجه کرده‌اید؟ سرویس چینی ۱۲ نفره از چه برندی خرید کنیم؟ یک سرویس ۱۲ نفره باید سالم، زیبا، مقاوم و بادوام باشد و نیاز‌های خریدار را برطرف کند. جنس چینی یک جنس رایج در ساخت سرویس‌های غذاخوری است، برای خرید یک‌دست چینی ایدئال باید یک برند معروف و تضمین شده را انتخاب کنید. سرویس ۱۲ نفره چینی زرین می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها و عالی‌ترین خرید‌های شما برای آشپزخانه‌تان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند زرین و انواع محصولات آن، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله که درباره چینی ۱۲ نفره است با ما همراه باشید.

یک سرویس ۱۲ نفره از چه محصولاتی تشکیل شده است؟

سرویس‌های چینی معمولاً از بخش‌های اصلی مانند بشقاب غذاخوری، پیش‌دستی، بشقاب خورش‌خوری و … تشکیل شده‌اند. هر چه یک سرویس چینی کامل‌تر باشد، اجزای آن دقیق‌تر هستند. سرویس‌های چینی می‌توانند دارای اجزای فرعی مانند شکرریز، ماگ و … باشند که باید بسته به نیازتان این سرویس‌ها را انتخاب کنید. سرویس ۱۲ نفره چینی زرین مدل‌های مختلفی دار که هرکدام اجزای فرعی خاصی دارند.

برای انتخاب بهترین چینی ۱۲ نفره، باید به محصولات موجود در سرویس، رنگ و طرح آن، جنس و … توجه کنید. در ادامه به دو محصول کاربردی یک سرویس ۱۲ نفره زرین اشاره خواهیم کرد.

بشقاب غذاخوری در سرویس زرین

بهتر است بدانید بشقاب غذاخوری یکی از اجزای اصلی سرویس چینی است. بشقاب غذاخوری می‌تواند به شکل روزمره یا برای مهمان‌ها استفاده شود. در بشقاب غذاخوری می‌توان انواع سوپ، غذای برنجی و غیربرنجی و … را سرو کرد. البته بهتر است برای سوپ یا سالاد بشقاب مخصوص آن‌ها استفاده شود. سرویس ۱۲  نفره چینی دارای ۱۲ عدد بشقاب غذاخوری است. چینی ۱۲ نفره را از برند زرین خریداری کنید تا ظروفی بادوام و باکیفیت داشته باشید.

بشقاب میوه‌خوری در سرویس زرین

بشقاب‌های میوه‌خوری نسبت به غذاخوری کوچک‌تر هستند و استفاده‌های دم‌دستی بیشتری دارند‌. این نوع بشقاب‌های سرویس چینی زرین ۱۲ نفره را می‌توانید به شکل روزمره استفاده کنید. به‌عنوان میوه‌خوری، می‌توانید هنگامی که مهمان دارید بشقاب‌های میوه‌خوری را برای مهمان‌ها بگذارید و به آن‌ها میوه، شیرینی و آجیل تعارف کنید. برای اینکه کامل‌ترین ظروف را برای ۱۲ نفر خریداری کنید، دقت کنید که سرویس ۱۲ نفره شما حتماً میوه‌خوری داشته باشد.

یک سرویس ۱۲ نفره باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

سرویس چینی ۱۲ نفره: برای انتخاب یک سرویس باکیفیت، باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

گارانتی داشته باشد:

داشتن گارانتی تضمین می‌کند که سرویس ۱۲ نفره دارای کیفیت کافی و عمر طولانی است‌. در واقع گارانتی نشان‌دهنده اصالت آن برند است و تضمینی بر کیفیت عالی آن است. برند زرین برای تمام محصولات خود گارانتی ۱۲  ماهه در نظر گرفته است. سرویس چینی ۱۲ نفره مارک زرین را می‌توانید با گارانتی ۱۲ ماهه خریداری کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید. این گارانتی در واقع گارانتی سلامت فیزیکی کالا و اصالت محصول است.

طراحی آن اصیل و شیک باشد:

سرویس چینی علاوه بر کاربردی بودن، یک اثر هنری است که می‌توان خانه را با آن زیبا کرد. مهم است که سرویس در عین مقاوم بودن، ظریف و زیبا باشد و ظرافت‌های هنری در آن به کار برود. برای مثال، سرویس چینی ۱۲ نفره زرین مدل سفید نئوکلاسیک طراحی به سبک هنر اروپایی دارد. ین سرویس مناسب کسانی است که علاقه‌مند به هنر دوره رنسانس هستند و می‌خواهند در خانه خود از طراحی‌های اروپایی نیز استفاده کنند.

طراحی سرویس‌های چینی می‌تواند تلفیقی از هنر ایرانی و اروپایی نیز باشد. برای مثال، بعضی از مدل‌های سرویس ۱۲ نفره چینی زرین دارای فنجان‌ونعلبکی است. فنجان‌ونعلبکی از ظروف قدیمی ایرانی هستند که زرین با طراحی اروپایی آنان را ساخته است. بسته به سلیقه‌تان می‌توانید در میان مدل‌های متنوع چینی زرین ۱۲ نفره یک سرویس هنری را انتخاب کنید.

چینی ۱۲ نفره باید بادوام باشد:

مهم‌ترین مسئله در خرید سرویس ۱۲ نفره چینی زرین، توجه کردن به دوان آن است. زرین ظروفی را تولید می‌کند که به‌راحتی دچار خط‌وخش نمی‌شوند، البته به شرطی که مراقبت‌های لازم را از آن‌ها داشته باشید. یک سرویس بادوام می‌تواند در دماهای بالا یا پایین به‌خوبی عمل کند و دچار ترک یا کاهش کیفیت نشود. به‌خاطر داشته باشید که تمام ظروف چینی امکان شکستن دارند، پس باید آن‌ها را از دسترس کودکان دور نگه دارید و بااحتیاط با آنان برخورد کنید.

سرویس چینی ۱۲ نفره زرین، در عین ظرافت دارای بهترین کیفیت و دوام است. می‌توانید ظروف آن را داخل ماشین ظرف‌شویی قرار دهید بدون اینکه آسیب ببینند. می‌توانید سال‌های طولانی از سرویس‌های چینی زرین استفاده کنید بدون اینکه دچار مشکل شوید. زیبایی و طراحی هنرمندانه این سرویس‌ها در طول زمان کمتر نمی‌شود و سرویس ۱۲ نفره چینی زرین مانند روز اول نو باقی می‌ماند.

سرویس چینی ۱۲ نفره باید دارای امکانات فراوانی باشد:

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، سرویس‌ها می‌توانند ظروف فرعی متفاوتی داشته باشند. برای مثال یک سرویس می‌تواند شکرریز، ماگ یا فنجان داشته باشد. اگر شخصی هستید که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها قهوه سرو می‌کنید، سرویس شما باید دارای امکانات فنجان قهوه‌خوری، شکرریز و … باشد. اگر دوست دارید همراه دوستان خود بنشینید و در ماگ شکلات داغ میل کنید، چینی ۱۲ نفره دارای ماگ را خریداری کنید. برندی که از آن خریداری می‌کنید باید در محصولاتش تنوع کافی را داشته باشد تا بتوانید آنچه مناسب سلیقه خانه‌داری شما است را خریداری نمایید.

سرویس چینی ۱۲ نفره از چه برندی و چگونه خرید کنیم؟

اصالت کالا یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که ما به آن توجه می‌کنیم. همیشه از برندی خریداری کنید که ضمانت داشته باشد و معروف باشد. کالای اصیل را می‌توانید در برند زرین پیدا کنید، سرویس چینی زرین ۱۲  نفره را با ضمانت اصالت خریداری نمایید. برند‌های تقلبی چینی ۱۲ نفره ظرافت و زیبایی کافی را ندارند و به‌زودی دچار خرابی می‌شوند. روی کالاهای تقلبی انواع خط‌وخش‌های ناشی از شستشو و استفاده می‌افتد و باعث می‌شود محصول درخشندگی و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. همچنین این کالا‌ها زودتر دچار ترک و لب‌پریدگی می‌شوند.

برای اینکه مطمئن باشید کالای اصیلی خریداری می‌کنید، از فروشگاه ما بازدید کنید. اگر در خرید ظروف چینی حرفه‌ای باشید، می‌توانید به‌راحتی کالای اصل و تقلبی را تشخیص دهید. اگر نیاز به کمک دارید، می‌توانید از افراد حرفه‌ای‌تر کمک بگیرید.

چینی ۱۲ نفره باید برای خانواده ایرانی کاربردی باشد:

البته این در مورد همه خریداران صدق نمی‌کند، اما از آن جایی که اکثر خریداران دوست دارند فرهنگ ایرانی در خانه آن‌ها حفظ شود باید به این نکته توجه کنند‌. در بسیاری از مدل‌های سرویس ۱۲ نفره چینی زرین، فنجان‌ونعلبکی برای چای‌خوری وجود دارد. چای یکی از ملزومات خانه هر ایرانی است. پس اگر قصد دارید به مهمان‌های خود در بهترین ظروف چای بدهید، سرویس‌های دارای فنجان چای‌خوری را انتخاب کنید.

خانواده‌های ایرانی معمولاً دوست دارند مهمانی‌های مجلل ترتیب دهند، پس باید چینی ۱۲ نفره را طوری انتخاب کنید که مناسب سرو شام و ناهار باشد. برای مثال بعضی از سرویس‌های ۱۲ نفره زرین کاسه‌های سرو سوپ و سوپ‌خوری‌های در دار دارند. این برای کسانی مناسب است که سوپ یکی از غذاهای اصلی سرو شده در مهمانی‌های آنان است.

ظروف حجم کافی داشته باشند:

سرویس‌های چینی معمولاً دارای ظروف با اندازه استاندارد هستند، اما اگر می‌خواهید که اندازه ظروف مطابق سلیقه‌تان باشد حتماً قبل از خریداری اندازه‌ها را چک کنید. ظروف سرویس چینی باید بتوانند مقداری که شما مدنظر دارید را در خود جا دهند و درعین‌حال خیلی بزرگ نباشند تا جلوی دست‌وپای مهمانان را بگیرند. اگر مهمانی‌های بزرگی ترتیب می‌دهید، ظروف سرو غذاها باید بزرگ‌تر از حد معمول باشند. قبل از خرید حتماً میزان غذا و نوشیدنی که در طرف جا می‌شود را تخمین بزنید.

سرویس چینی ۱۲ نفره از چه برندی خرید کنیم و چرا؟

برای خرید سرویس چینی به فروشگاه هوم دیش مراجعه کنید. ما بهترین و کامل‌ترین مجموعه‌های ظروف چینی را در فروشگاهمان گردآوری کرده‌ایم. کافی است همین حالا به وب‌سایت ما مراجعه کنید تا تنوع محصولات را در چینی زرین ۱۲ نفره ببینید. انواع طرح‌ها و رنگ‌های شیک و مد روز در میان محصولات ما به چشم می‌خورد. ما لوکس‌ترین و شیک‌ترین سرویس ۱۲ نفره چینی را با مناسب‌ترین قیمت به شما می‌فروشیم. به مناسبت‌های مخالف می‌توانید تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را ری محصولات ما مشاهده کنید.

چینی ۱۲ نفره برند زرین دارای گارانتی و تنوع بالا محصولات و مدل‌ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید تا شما را در خرید سرویس راهنمای کنیم. کافی است آنچه که می‌خواهید را به ما بگویید تا بهترین سرویس را به شما معرفی کنیم. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا سرویس ۱۲ نفره چینی زرین را انتخاب کنید. سرویس ارسال ما برای خرید‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان رایگان است، این فرصت را برای خرید سرویس از دست ندهید.

شما می توانید مقاله چیدمان میز ناهار را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا