راهنمای خرید سرویس چینی

اگر برای خرید سرویس چینی اطلاعات جامع میخواهید بخوانید

راهنمای خرید سرویس چینی

سرویس چینی زرین، یکی از مهم‌ترین اقلامی است که خانم‌ها ایرانی هنگام تهیه جهیزیه به آن فکر می‌کنند. وجود سرویس‌های چینی در خانه‌های ایرانی اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب و خرید سرویس چینی زرین غذاخوری پینک رز مینیاتوری، یا هر مدل دیگر باید از راهنمای خرید سرویس چینی کمک بگیرید و با نکات مهم خرید آشنا شوید. سرویس‌های غذا خوری چینی با توجه به جنس، تعداد قطعات و برندی که دارند از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. اگر قصد خرید سرویس چینی زرین غذاخوری ساکورا صورتی یا دیگر طرح‌های این برند برای منزل یا جهیزیه را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

راهنمای خرید سرویس چینی و نکات مربوطه

سرویس چینی زرین غذاخوری سفید که برای پذیرایی از مهمانان استفاده می‌شود باید علاوه بر کامل بودن، از زیبایی خاصی برخوردار باشد. بدون شک سرویس چینی زرین با طراحی منحصر به فردی که دارد بهترین گزینه برای یک پذیرایی شیک و مجلسی خواهد بود. ظروف چینی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به همین دلیل ممکن است هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. برای خرید سرویس چینی زرین غذاخوری زرین، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید؛ در ادامه به معرفی تک تک این نکات خواهیم پرداخت.

طراحی و شکل ظروف چینی

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید سرویس چینی زرین کامل فلورانس هم باید به آن دقت کنید، طرح و شکل آن است. تولید‌کنندگان ظروف غذا خوری و چای خوری چینی، تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای طراحی محصولات خود، از ‌ایده‌ها جذاب استفاده نمایند. خوشبختانه در بازار انواع مختلفی از سرویس چینی زرین ارائه شده است که هر کدام از طرح و رنگبندی جذابی برخوردار هستند.

طراحی ظروف چینی باید طوری باشد که علاوه بر جلوه زیبایی که به میز میزبان می‌دهد، اشتها مهمان را نیز افزایش دهد. اگر دوست دارید که مهمانان از غذا‌های شما استقبال شدید کنند، توصیه می‌کنیم سرویس چینی با رنگ‌های ملایم را انتخاب کنید.

سرویس چینی زرین غذاخوری مون بلان طوسی کواترو، طرفداران زیادی بین مشتریان دارد. ظروف چینی با نقوش نقره‌ای و طلایی روی پس زمینه سفید رنگ، بسیار جذاب هستند و مناسب مراسم‌ها و دورهمی‌های شما خواهند بود.

اگر قصد خرید سرویس چینی دم دستی دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ ظروف گرد یا بیضی بدون طرح و نقش بروید. از آنجایی که ظروف دم دستی به کرات شستشو داده می‌شوند، ممکن است به مرور زمان نقش‌های خود را از دست بدهند. در ضمن گرد بودن ظروف سرویس چینی امکان لب پر شدن را کاهش داده و باعث می‌شود که شستشو ظروف آسان‌تر انجام شود.

استاندارد و سلامت مواد اولیه در خرید سرویس چینی

رعایت استاندارد و سلامت مواد اولیه ظروف چینی، از نکات مهم دیگری است که باید به آن دقت کنید. معمولاً از سرویس چینی زرین غذاخوری بیدگل برای سرو غذا‌های داغ استفاده می‌شود. اگر مواد اولیه این ظروف استاندارد نباشد، ممکن است پس از داغ کردن ظرف، واکنش‌های شیمیایی رخ دهد که برای سلامتی بدن مضر ‌باشد. هنگام خرید سرویس چینی زرین به لعاب کاری و نوع لعاب به کار رفته در آن‌ها دقت کنید.

تعداد پارچه سرویس چینی زرین غذاخوری میبد سرمه ای

نکته دیگری که هنگام خرید سرویس چینی باید به آن دقت نمایید، تعداد قطعات سرویس مورد نظر شما است. طبیعتا هرچه تعداد اعضای خانواده بیشتر باشد تعداد اجزای سرویس چینی نیز باید بیشتر باشد. اگر قصد خرید سرویس چینی با قیمت مناسب را دارید، توصیه می‌کنیم قبل از خرید تعداد پارچه‌های سرویس چینی را در نظر بگیرید. برای مثال برای خانواده‌های ۲-۶ نفره پیشنهاد می‌کنیم سرویس چینی ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۳۰ پارچه را تهیه کنند.

برای پذیرایی از مهمانی و مراسم‌های بزرگتر بهتر است سرویس چینی زرین غذاخوری والنسیا زرد ۹۰ پارچه به بالا را انتخاب نمایید. با خرید یک دست سرویس چینی زرین می‌توانید مهمانان خود را با ظروف جذاب و لوکس خود شگفت‌زده کنید. با این کار می‌توانید تمام ظروف خود را یک دست کنید و از پرداخت هزینه اضافی بی‌نیاز شوید.

یک سرویس چینی کامل شامل قطعات مختلفی است که عبارتند از:

  • بشقاب‌های پلوخوری‌
  • خورش‌خوری
  • پیش‌دستی
  • دیس
  • نمک‌پاش
  • و…

علاوه بر این موارد سرویس‌های صبحانه خوری و آجیل خوری نیز وجود دارد؛ در صورت تمایل می‌توانید یکی از آن‌ها را نیز خریداری کنید.

کیفیت هنگام خرید سرویس چینی

اما کیفیت سرویس چینی زرین غذاخوری مونت کارلو پلاتینی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید قبل از خرید به آن دقت کنید. همانطور که می‌دانید جابجایی ظروف چینی سنگین بسیار دشوار است. سرویس چینی با کیفیت، باید از مواد اولیه استاندارد تهیه شود و از وزن بسیار کمی برخوردار باشد. گاهی اوقات لازم است که ظروف چینی خود را در مایکروویو یا فر اجاق قرار دهید؛ به همین دلیل لازم است که ظرف شما در برابر حرارت بالا مقاومت کند و دچار ترک نشود.

قابلیت شست ‌و شو با ماشین ظرفشویی

با توجه به اینکه امروزه اکثر خانم‌های ایرانی شاغل هستند ترجیح می‌دهند ظروف خود را با ماشین‌های ظرفشویی شستشو دهند. ماشین ظرفشویی برای اینکه بتواند لکه‌های ظروف را از بین ببرد، از آب داغ استفاده می‌کند. اگر ظرفی که انتخاب می‌کنید تقلبی یا بی‌کیفیت باشد، ممکن است به مرور زمان زیبایی خود را از دست بدهد. با انتخاب سرویس چینی می‌توانید ظروف خود را با خیالی راحت به ماشین ظرفشویی بسپارید.

ویژگی‌ های سرویس چینی با کیفیت

برای بسیاری از مشتریان هنگام خرید سرویس‌های چینی این سؤال پیش می‌آید که یک سرویس چینی از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟ مهم‌ترین ویژگی سرویس چینی زرین کامل سفید نئوکلاسیک کیفیت بالای آن است. ظروف سرویس چینی باید به قدری با کیفیت باشند که بر اثر ضربه احتمالی دچار ترک یا شکستگی نشوند. وزن کم و مقاومت بالا، یکی دیگر از ویژگی‌های سرویس چینی است. هنگام خرید سرویس چینی توصیه می‌کنیم علاوه بر وزن آن به مقاومت آن نیز دقت داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های سرویس چینی زرین غذاخوری گل پامچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی و نقوش با ثبات
  • امکان شستشو در ماشین ظرفشویی
  • مقاومت در برابر حرارت بالا
  • ماندگاری بالا و ضد خش و خط خوردگی
  • و…

خرید بهترین برند سرویس چینی

هنگام خرید سرویس چینی باید به برند و نام تجاری آن دقت کنید. در حال حاضر سرویس‌های چینی با برند‌های مختلفی در بازار قابل دسترس هستند. به عنوان راهنمای خرید سرویس چینی به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید با انواع برند‌ها ایرانی و خارجی آشنا شوید. سرویس چینی زرین به دلیل ارائه ظروف با کیفیت، یکی از بهترین برند‌های ایرانی به حساب می‌آید. به عنوان مثال سرویس چینی زرین غذاخوری گرانادا مطابق استاندارد‌های جهانی تولید شده و کاملاً بهداشتی هستند.

بهترین مارک سرویس چینی کدام است؟

برترین مارک سرویس چینی در ایران کدام است؟ اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند که برای خرید ظروف چینی خود برند معتبر و قابل اعتماد را انتخاب کنند. یک برند معتبر از خدمات پس از فروش و سابقه بسیار بالا برخوردار است. سرویس چینی زرین یکی از بهترین برند‌ها ایرانی است که علاوه بر تنوع، قیمت مناسبی دارد. برای خرید سرویس چینی زرین غذاخوری وگاس اوریت می‌توانید به فروشگاه هوم دیش مراجعه کنید و بهترین طرح آن را انتخاب نمایید.

قیمت سرویس چینی با کیفیت

نرخ سرویس چینی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از خرید به آن دقت کنید. اغلب خانم‌های ایرانی هنگام تهیه جهیزیه، به دنبال سرویسی هستند که علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی برخوردار باشد. به طور کلی قیمت سرویس چینی زرین، به تعداد قطعات، جنس و کیفیت آن بستگی دارد. سرویس چینی زرین علیرغم کیفیت بسیار خوبی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

خرید سرویس چینی

فروشگاه هوم دیش یکی از بهترین و بزرگ­ترین فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه است که به مشتریان خود امکان خرید اینترنتی و حضوری را می‌دهد. ‌اگر قصد خرید سرویس چینی زرین را دارید، می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و سرویس مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. به علاوه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید. در ادامه مقاله آشنایی با قیمت سرویس غذا خوری چینی و نکات نگهداری از آن را نیز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا