جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین

آشنا شویم با جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین در این مقاله

جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین

جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین: سرویس چینی زرین نقشی اساسی در زیباسازی میز و سفره‌های مردم ایران دارد. نقش و نگار و جذابیت این ظروف سبب می‌شود تا غذا بیش از پیش خوش‌طعم به نظر برسد. آیا قصد خرید جهیزیه دارید یا برای مهمانی‌ها به دنبال یک سرویس چینی زیبا می‌گردید؟ در ادامه این مطلب شما را با جدیدترین مدل‌ های سرویس چینی زرین، آشنا خواهیم کرد و سایتی معتبر برای خرید این محصولات به شما پیشنهاد دهیم.

آشنایی با جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین

سرویس چینی زرین یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایت هوم دیش به شمار می‌رود. از آنجا که چینی زرین، برندی باکیفیت و شناخته شده است، می‌توانید بدون نگرانی به خرید محصولات آن بپردازید. در ادامه شما را با برخی از بروزترین محصولات این برند آشنا می‌کنیم.

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری سفید رادیانس (28 پارچه)

برای ساخت سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری سفید رادیانس (28 پارچه) از FDC استفاده می‌کنند. این ماده سفیدترین، شفاف‌ترین و مقاوم‌ترین جنس چینی به شمار می‌رود و محصولات تولیدی از آن کیفیت بالایی دارند. اگر به دنبال سرویسی می‌گردید که در عین ظرافت و سادگی، زیبایی چشمگیری داشته باشد، ما به شما  سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری سفید رادیانس را پیشنهاد می‌کنیم.

در کناره‌های ظروف سرویس چینی زرین، طرحی برجسته و نرم وجود دارد که به زیبایی این محصول می‌افزاید. سرویس چینی زرین غذاخوری سفید رادیانس از 6 پلوخوری، 6 خورش‌خوری، 6 پیش‌دستی، 6 پیاله، 2 دیس و 2 نمکدان تشکیل شده است. از دیگر امتیازات این سرویس می‌توان به قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و استفاده از مایکروویو اشاره کرد.

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری فلورانس (28 پارچه)

ترکیب دو رنگ آبی و سفید، همیشه آثاری آرامش‌بخش و جذاب را رقم می‌زنند. استفاده از این دو رنگ در سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری فلورانس (28 پارچه) سبب شده تا زیبایی این سرویس با طرحی آرامش‌بخش همراه باشد. در ساخت این سرویس از FDC استفاده شده تا کیفیت و دوام این سرویس برای مشتریان تضمین شود. سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری فلورانس از 6 سالادخوری کوچک، 2 دیس، 6 بشقاب غذاخوری، 6 بشقاب خورش‌خوری، 6 بشقاب میوه‌خوری و 2 نمک پاش، تشکیل خواهد شد.

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری وگاس اوریت (27 پارچه)

در سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری وگاس اوریت (27 پارچه) از طرحی هندسی و کلاسیک بهره گرفته‌اند تا مشتریان سخت‌پسند را راضی کند. خطوط موازی و جذاب این ظروف، زیبایی سفره شما را دوچندان خواهد کرد. با استفاده از جنس FDC و سری کواترو در ساخت این سرویس، دوام و کیفیت آن‌ تضمین می‌شود. از دیگر امتیازات سرویس چینی زرین غذاخوری وگاس اوریت، می‌توان به قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و استفاده در مایکرویو اشاره کرد. این سرویس 27 پارچه از 6 پلوخوری، 6 خورش‌خوری، 6 پیش‌دستی، 6 پیاله، 1 دیس و 2 نمکدان، تشکیل شده است.

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری والنسیا ارغوانی (28 پارچه)

طراحان برند چینی زرین از طرح گل و رنگ‌های خاکستری و صورتی برای طراحی سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری والنسیا ارغوانی استفاده کرده‌اند؛ ظرافت و زیبایی این سرویس سبب شده تا بسیاری از افراد به خرید آن علاقه‌مند باشند. در ساخت سرویس چینی زرین غذاخوری والینسیا ارغوانی از FDC استفاده می‌شود که دوام و کارایی این محصول را تضمین می‌کند. این محصول از 6 سالادخوری کوچک، 2 دیس، 6 بشقاب غذاخوری، 6 بشقاب خورش‌خوری، 6 بشقاب میوه‌خوری و 2 نمک پاش، تشکیل شده است.

مدل های سرویس چینی زرین

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری گرانادا (28 پارچه)

زیبایی و ظرافت سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری گرانادا این توانایی را دارد که خیلی زود خود را در قلب هر بیننده‌ای جا کند. استفاده از نقش و نگار گل‌های رنگی در کنار پس‌زمینه سفید این ظروف، طرحی جذاب و دلنشین را به وجود خواهد آورد. این محصول مناسب خانواده‌های 6 نفره هست و می‌توان از آن در مهمانی‌های کم جمعیت استفاده کرد. ماده FDC به کار رفته در این محصولات، دوام و کارایی آن‌ها را تضمین می‌کند. ما سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری گرانادا را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طرح‌های ساده و ظریف، علاقه دارند. این سرویس چینی از 6 سالادخوری کوچک، 2 دیس، 6 بشقاب غذاخوری، 6 بشقاب خورش‌خوری، 6 بشقاب میوه‌خوری و 2 نمک پاش، تشکیل می‌شود.

سرویس چینی زرین 12 نفره کامل سفید رادیانس (102 پارچه)

سرویس چینی زرین 12 نفره کامل سفید رادیانس، ظاهری جذاب و در عین حال ساده دارد. نقوش برجسته و ظریف این سرویس سبب می‌شود تا بتوان از آن برای استفاده روزانه و مهمانی‌ها استفاده کرد. در ساخت سرویس چینی زرین کامل سفید رادیانس از FDC استفاده می‌شود تا مشتریان از دوام و کیفیت آن مطمئن باشند. از دیگر امتیازهای این سرویس می‌توان به شستشو در ماشین ظرفشویی و استفاده در مایکروویو اشاره کرد.

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری سلنا صورتی (27 پارچه)

اگر به دنبال سرویس چینی با طراحی ساده و دلنشین می‌گردید، سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری سلنا صورتی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. FDC به کار رفته در این سرویس یکی از بهترین مواد اولیه موجود برای ساخت ظروف چینی است. از سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری سلنا صورتی می‌توان در مایکروویو و ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری گل پامچال (27 پارچه)

گل‌های پامچال قرمز رنگ، بسیار خود را در پس‌زمینه سفید سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری گل پامچال نشان می‌دهند. زیبایی این محصول سبب می‌شود تا بتوان از آن برای مصرف روزانه و مهمانی‌ها استفاده کرد. بشقاب‌های چهار گوش سرویس چینی زرین گل پامچال، طرحی مدرن دارند و مناسب افراد لوکس‌پسند هستند. برند چینی زرین از ماده FDC برای ساخت سرویس‌های خود استفاده می‌کند تا مشتریانش از کیفیت و دوام آن مطمئن باشند. این سرویس از 6 بشقاب غذاخوری، 6 بشقاب خورش‌خوری، 6 بشقاب میوه‌خوری، 6 سالادخوری کوچک، 1 دیس و 2 نمک پاش، تشکیل خواهد شد.

جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین کدامند؟

سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری فلورانس (27 پارچه)

اگر به دنبال طرحی مدرن و جذاب می‌گردید، ما به شما سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری فلورانس را پیشنهاد می‌کنیم. گل‌های آبی رنگ و بشقاب‌های چهار گوش این سرویس سبب شده تا خیلی زود خود را در قلب مشتریانش جا کند. برند چینی زرین از FDC به عنوان ماده اولیه سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری فلورانس استفاده می‌کند. خوشبختانه می‌توان این محصول را در ماشین ظرفشویی و مایکروویو قرار داد. این سرویس از 6 بشقاب غذاخوری، 6 بشقاب خورش‌خوری، 6 بشقاب میوه‌خوری، 6 سالادخوری کوچک، 1 دیس و 2 نمک پاش، شکل می‌گیرد.

مدل سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری والنسیا زرد (27 پارچه)

بشقاب‌های چهار گوش سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری والنسیا زرد از طراحی مدرن و جذاب بهره‌مند هستند. این سرویس مناسب کسانی است که می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند و از یک سرویس برای مهمانی و مصارف روزانه استفاده کنند. برند چینی زرین برای طراحی سرویس جدیدش سنگ تمام گذاشت و از FDC به عنوان ماده اولیه اصلی استفاده کرده است. سرویس چینی زرین 6 نفره غذاخوری والنسیا زرد از 6 بشقاب غذاخوری، 6 بشقاب خورش‌خوری، 6 بشقاب میوه‌خوری، 6 سالادخوری کوچک، 1 دیس و 2 نمک پاش، دارد.

سرویس چینی زرین 12 نفره کامل سفید نئوکلاسیک (103 پارچه)

طراحی مدرن و زیبای سرویس چینی زرین 12 نفره کامل سفید نئوکلاسیک سبب خواهد شد تا افراد لوکس‌پسند در یک نگاه عاشق این سرویس شوند. این سرویس طرح برجسته‌ای نرم و جذاب دارد. از سرویس چینی زرین 12 نفره کامل سفید نئوکلاسیک می‌توان در مهمانی‌ها و مصارف روزانه استفاده کرد. از دیگر امتیازات این سرویس می‌توان به قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و استفاده در مایکروویو اشاره کرد. برند چینی زرین از FDC به عنوان پایه و ماده اصلی سرویس‌های چینی‌اش استفاده می‌کند.

چرا سرویس چینی زرین را از سایت هوم دیش بخریم؟

برند چینی زرین از برندهای با سابقه و قدیمی ایران است. بسیاری از افراد سالیان درازی است که از محصولات این برند استفاده می‌کنند. با خرید محصولات چینی زرین از سایت هوم دیش، می‌توانید از 12 ماه گارانتی بهره‌مند شوید. سرویس‌های چینی زرین از ماده FDC، به عنوان پایه و ماده اولیه اصلی خود استفاده می‌کنند تا مشتریانشان از کیفیت آن‌ها مطمئن باشند. محصولات این برند، امتیازاتی نظیر قابلیت استفاده از مایکروویو و توانایی شستشو در ماشین ظرفشویی دارند. علاوه بر این با خرید سرویس چینی زرین از سایت هوم دیش، امکاناتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، تحویل اکسپرس، پرداخت در محل تهران، 7 روز ضمانت تعویض کالا و ضمانت اصل بودن کالا بهره‌مند شوید.

آشنایی با زیباترین و جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین

در این مطلب سعی شد تا اطلاعاتی در رابطه با جدیدترین مدل‌های سرویس چینی زرین، در اختیار شما قرار بگیرد. برای دیدن مدل‌های متنوع دیگر، می‌توانید سری به سایت هوم دیش بزنید و از محصولات فوق‌العاده آن، دیدن کنید. مقاله چینی سنگین خوبه یا سبک را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا