بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی

بهترین مارک های ظروف چینی را بشناسیم

بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی

آیا بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی را می‌شناسید؟ همان گونه که می‌دانید ظروف چینی، سال‌های بسیار زیادی است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین ظروف پذیرایی و سرو غذا شناخته شده‌اند. با وجود این که امروزه انواع مختلفی از این ظروف با جنس و طرح‌های مختلف در بازار مشاهده می‌کنیم، اما هیچ کدام نتوانسته‌اند جای ظروف چینی را بگیرند. خوشبختانه برندهای معتبری در داخل و خارج از کشورمان در زمینه تولید ظروف چینی به فعالیت مشغول هستند. با ما همراه باشید تا بهترین این برندها را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

بهترین مارک سرویس چینی ایرانی

معرفی بهترین مارک سرویس چینی را، با برندهای معتبر و قدرتمند ایرانی آغاز می‌کنیم. در کشور ما کارخانجات معتبری وجود دارند که با کمک بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، اقدام به تولید انواع سرویس چینی نموده‌اند. طرح‌ها و نقش‌های این ظروف دارای تنوع بسیار زیادی هستند. بنابراین تمامی مشتریان با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توانند یکی از آن‌ها را خریداری نمایند و از آن استفاده کنند. در ادامه مطلب، بهترین مارک سرویس چینی ایرانی را با همدیگر بررسی می‌نماییم.

سرویس چینی زرین

چینی زرین ایران یکی از قدیمی‌ترین و نام آشنا‌ترین سرویس‌های چینی است که در تمامی شهرها و روستاهای کشورمان شناخته شده می­باشد. حتی نام این برند در جهان و به خصوص خاورمیانه به عنوان یکی از کارخانجات مدرن تولید کننده سرویس چینی مطرح است. سرویس چینی زرین علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی ایران، به 30 کشور جهان (که بسیاری از آن‌ها را کشورهای اروپایی تشکیل می‌دهند) صادر می‌شوند.

تجربه نشان دهنده آن است که سرویس چینی زرین، به سبب دارا بودن مواد اولیه با کیفیت و لعاب قدرتمند، در شستشو مقاومت بالایی دارند. همچنین هیچ نوع آسیبی در ساختار آن‌ها به وجود نمی‌آید. شرکت زرین برای تولید محصولات خویش، از جدیدترین فناوری روز جهان که “دکور داخل لعابی” نام دارد استفاده می‌نماید. نقوشی که با بهره‌گیری از این روش روی ظروف چینی طراحی می‌شوند، با مواد غذایی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. از این رو سرویس چینی زرین، به عنوان سالم‌ترین و بهداشتی‌ترین ظروف غذاخوری چینی شناخته شده‌اند.

بهترین مارک سرویس چینی خارجی

با وجود این که در ایران، کارخانجات قدرتمندی همگام با دانش و تکنولوژی روز دنیا، اقدام به تولید ظروف چینی نموده‌اند. اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند سرویس چینی خود را از میان برندهای خارجی تهیه نماید. در این بخش نام برخی از بهترین برندهای سرویس چینی خارجی را به شما عزیزان معرفی نموده و توضیحات مختصری در مورد ویژگی‌های آن‌ها ارائه می‌نماییم.

سرویس چینی لنوکس (Lenox)

کمپانی لنوکس از سال 1889 در کشور آمریکا و در زمینه تولید انواع ظروف چینی پذیرایی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر یکی از برندهای قدرتمند جهان در زمینه تولید این ظروف به شمار می‌رود. خوشبختانه در بازار کشورمان نیز می‌توان نمونه‌های اصل و با‌کیفیت این ظروف را با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع مشاهده کرد.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد سرویس چینی لنوکس، دارا بودن قطر، ضخامت و وزن کاملاً استاندارد است. شما روی سطح این ظروف، هیچ اثری از لکه یا خال‌های ریز مشاهده نخواهید کرد. در واقع سطح تمامی ظروف چینی لنوکس کاملاً یک دست و هماهنگ است و جذابیت بی‌نظیری دارند.

سرویس چینی رزنتال

کمپانی رزنتال از سال 1886 در کشور آلمان تاسیس شد. البته این کمپانی در زمینه تولید سایر لوازم آشپزخانه مانند کارد و چنگال نیز به فعالیت مشغول است. اما اکثر افراد آن را با سرویس زیبای چینی با طرح‌ها و نقش‌های منحصر به فرد می‌شناسند. طراحی خاص و ساختار قدرتمند ظروف چینی رزنتال، همان چیزی است که توجه بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده است. گفتنی است سرویس چینی رزنتال را می‌توان برای مدت زمان طولانی استفاده کرد و نگران از بین رفتن لعاب، رنگ و نقوش آن نبود.

سخن پایانی: بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی

ما ایرانیان به مهربانی و میهمان نوازی معروف هستیم و در هنگام پذیرایی از مهمانان خویش، همواره سعی می‌کنیم از بهترین ظروف برای سرو غذا استفاده کنیم. بدون شک انواع ظروف چینی، در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا می­نمایند. به سبب استقامت و زیبایی ظروف چینی، بسیاری از افراد برای مصارف شخصی و روزانه خویش نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین برندهای این محصولات را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. یکی از بهترین مراکزی که می‌توانید از طریق آن، نمونه‌های اصیل و با کیفیت این ظروف را تهیه نمایید، فروشگاه و سایت اینترنتی هوم دیش است. این مجموعه فروشگاهی سال‌هاست در زمینه فروش انواع ظروف چینی به فعالیت مشغول بوده و با ارائه نمونه‌های زیبا، با کیفیت و مدرن این محصولات، رضایت خاطر مشتریان خویش را به دست آورده است. در ادامه مقاله کدام سرویس چینی برای جهیزیه مناسب است؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا