انواع بشقاب هتلی چینی زرین

با گونه های مختلف بشقاب های هتلی از برند چینی زرین اشنا شویم

انواع بشقاب هتلی چینی زرین

بشقاب هتلی چینی زرین یکی از انواع ظروف برای پذیرایی مهمانان در هتل است. این بشقاب‌ها که انواع مختلفی دارند، برای استفاده در هتل‌های گوناگون در سراسر کشور مناسب هستند. این ظروف از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب تولید می‌شوند و مورد توجه بسیاری از هتل‌داران قرار گرفته‌اند. ظروف چینی زرین در کشور ما جزو ظروف پر فروش برای هتل‌ها محسوب می‌شوند.برای اطلاعات بیشتر درباره انواع بشقاب‌های هتلی چینی زرین این مطلب را تا انتها بخوانید.

معرفی برند زرین

کارخانه تولید ظروف زرین حدودا شش دهه قبل تاسیس شده است. این کارخانه با هدف تولید ظروف چینی بسیار با کیفیت و مرغوب در ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این برند جزو بهترین برندهای تولید شده ایران است. چینی زرین علاوه بر فروش در کشور خودمان به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. صادرات این ظروف اهمیت بسیار زیادی برای کسب درآمد بیشتر کارخانه چینی زرین شده است. این کارخانه با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب، انواع ظروف چینی را در سری‌های متنوع تولید می‌کند. این ظروف در سطح کشور عرضه می‌شود و توسط شرکت‌های زیادی به فروش می‌رسند.

ظروف چینی زرین با توجه به کیفیتی که دارند با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسند. انواع این ظروف را می‌توان در مکان‌های پذیرایی مختلف مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و کافه‌ها استفاده کرد. برند زرین یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در ایران بوده که بسیاری از فروشندگان ظروف چینی با این برند آشنایی کامل دارد. این ظروف علاوه بر کیفیت بالا دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند.

ویژگی‌ های ظروف چینی زرین

ظروف چینی زرین دارای ویژگی‌های بسیار مطلوبی هستند که این ظروف را از دیگر ظروف مشابه متمایز کرده است. از ویژگی‌های مهم این ظروف می‌توان به رنگ سفید و براق آن‌ها اشاره کرد. این ظروف به مرور زمان و با شستشوی زیاد به هیچ عنوان دچار کدری و رنگ‌پریدگی نمی‌شوند. این ظروف را می‌توان به راحتی و مقدار کمی مایع ظرفشویی به طور کامل پاک کرد و پس از شستشو و خشک شدن هیچگونه لکه‌ای روی آنها باقی نمی‌ماند. از ویژگی‌های ظروف چینی زرین می‌توان به کیفیت و دوام بالای آن‌ها اشاره کرد.

برخی از ظروف چینی به دلیل استحکام کم و صخامت کمی که دارند به‌راحتی می‌شکنند. قالب‌های مورد استفاده برای ظروف چینی زرین از استاندارد کافی برخوردار هستند و این ظروف به طور صحیح تولید می‌شوند. این ظروف ضخامت خوبی داشته و در اثر ضربه و برخورد با اشیا دیگر به راحتی دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نمی‌شوند. این ظروف را می‌توانید در منزل خود نیز استفاده کنید.

برای افرادی که علاقه زیادی به ظروف چینی دارند خرید ظروف چینی زرین گزینه مناسبی است. بیشترین موارد استفاده از ظروف چینی زرین، در رستوران‌ها، هتل‌ها و کافه‌ها است. به دلیل تنوع بسیار بالا در تولید ظروف زرین این ظروف مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته‌اند. یکپارچگی و تولید متنوع و متناسب با ابعاد گوناگون باعث شده که در مکان‌های پذیرایی نظم بسیار خاصی در میزهای پذیرایی مشاهده شود.

انواع ظروف چینی زرین

ظروف چینی زرین تنوع بسیار بالایی دارند. از انواع این ظروف می‌توان به دیس هتلی زرین، پیاله هتلی زرین و ظروف پذیرایی چای مانند قندان، فنجان، قوری، نعلبکی و سینی اشاره کرد. بشقاب تخت هتلی زرین و بشقاب گود هتلی زرین و ظروف دیگری مانند نمکدان، دیس‌های مختلف برای سرو کباب و مرغ و… نیز در شرکت زرین تولید می‌شوند. شما هر نوع ظرفی را برای سرو غذاها تصور کنید، در شرکت زرین تولید می‌شوند. ابعاد ظروف هم باتوجه به موادی که باید داخل آن‌ها قرار گیرد متفاوت است.

از انواع ظروف زرین با توجه به نوع غذا و خوراکی که قرار است سرو شود، استفاده می‌کنند. بشقاب‌های گود برای مصرف برنج و بشقاب‌های تخت برای سرو میوه و شیرینی مناسب هستند. گود بودن بشقاب‌ها به دلیل جای‌گیری بهتر مواد غذایی درون بشقاب است. بشقاب‌های تخت هم برای موادی مصرف می‌شوند که فضای زیادی را نیاز نداشته باشند. تنوع در تولید بشقاب‌ها باعث شده که پذیرایی در هتل را به‌راحتی انجام شود.

بشقاب ‌های هتلی زرین در چه سایزی تولید می ‌شوند؟

سایز بشقاب‌ها با توجه به نوع استفاده متفاوت است. ‌بشقاب‌های برنج‌خوری بزرگتر و بشقاب‌های میوه و شیرینی‌خوری کوچک‌تر هستند. چینی زرین با استفاده از استانداردهای لازم ابعاد این بشقاب‌ها را مشخص کرده است. برای بشقاب‌های برنج‌خوری باید فضای کافی برای قراردادن مقدار مورد نیاز یک نفر فراهم باشد. ‌اگر اندازه بشقاب‌ها بسیار بزرگ یا کوچک باشند، نمی‌توان به درستی از مهمان پذیرایی کرد. سایز تولید بشقاب‌ها یکی از مهمترین مراحل تولید انواع بشقاب‌های زرین است. در هر هتل یا رستوران می‌توانید این بشقاب‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر می‌خواهید از جزئیات بیشتر بشقاب‌های زرین اطلاعاتی را به‌دست آورید به سایت هوم دیش مراجعه کنید.

قیمت بشقاب‌ های زرین

قیمت انواع ظروف سرو زرین مانند بشقاب‌های آن با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار به صرفه است. شما می‌توانید این ظروف را با قیمت بسیار مناسبی از طریق سایت ما خریداری کنید. ما انواع بشقاب‌های زرین را در سایت خود قرار داده‌ایم تا شما بتوانید آنها را به طور کامل مشاهده و خریداری کنید. جزئیات بیشتر این بشقاب‌ها با قیمت آن‌ها در سایت ما وجود دارد. ‌شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده و نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

قیمت بشقاب‌های زرین نسبت به بشقاب‌های مشابه در بازار به صرفه است. بشقاب‌های مشابه کیفیت خوبی نداشته و پس از شستشو لکه می‌شوند. باید دقت کافی در خریدتان داشته باشید تا بشقاب‌های تقلبی و مشابه را به شما نفروشند. برای اینکه از خرید تقلبی آسوده باشید هم‌اکنون به سایت ما مراجعه نمایید و این بشقاب‌ها را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

شیوه خرید انواع بشقاب‌ های زرین

خرید از طریق شرکت ما مزیت‌های بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید در هر مکانی که قرار دارید سفارشتان را به‌راحتی ثبت کنید. سایت ما انواع بشقاب‌ها را با اطلاعات کامل در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از اینکه شما انتخاب خودتان را انجام دهید و هزینه را پرداخت کنید محصول شما به ثبت می‌رسد. همکاران ما سفارش شما را با سرعت حاضر و ارسال می‌کنند. برای خرید غیرحضوری شما نیاز به امکانات زیادی ندارید و فقط یک گوشی همراه هم کافی است. شما می‌توانید بشقاب‌های زرین را با توجه به نیاز خودتان در تعداد مشخصی سفارش دهید.

با خرید غیر‌حضوری و آنلاین شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی بسیاری داشته باشید. شما می‌توانید بدون مراجعه به فروشگاه‌های حضوری در هر مکانی که قرار دارید خریدتان را انجام دهید. سفارش شما با قیمت مناسبی ثبت شده و به دست شما می‌رسد. اگر خرید شما بیشتر ۸۰۰ هزار تومان شود، هزینه ارسال از شما دریافت نمی‌شود. این یک مزیت مهم برای مشتریان ما محسوب می‌شود که سفارش خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل می‌گیرند.

آشنایی با انواع بشقاب هتلی چینی زرین

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید، شرکت زرین یکی از شرکت‌های مهم در تولید انواع ظروف چینی در کشور ما است. یکی از ظروف تولید شده توسط این شرکت انواع بشقاب‌هایی است که در مکان‌های مختلف مورد ‌استفاده قرار می‌گیرند. برای اینکه انواع این بشقاب‌ها را خریداری کنید، می‌توانید به سایت ما مراجعه نمایید. خرید از سایت هوم دیش برای شما صرفه بسیار زیادی دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس حاصل نمایید.‌همکاران ما اطلاعات کامل این ظروف را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهند. شما می‌توانید نظرات خود را در این صفحه با ما به اشتراک بگذارید. اگر قبلا از این ظروف خریداری کرده‌اید حتماً دیدگاهتان را در این صفحه ذکر کنید. در ادامه مقاله جدیدترین مدل های سرویس چینی زرین را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا