انواع برندهای سرویس چینی ایرانی و ویژگی‌های آنها

آشنایی با برندهای ظروف چینی ایرانی

انواع برندهای سرویس چینی ایرانی و ویژگی‌های آنها

انواع برند چینی: در این مقاله با معرفی انواع برندهای سرویس چینی ایرانی و ویژگی‌های آن‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم. یکی از برندهای معروف و معتبر این صنعت برند زرین است. برند زرین ایران همواره برای جلب رضایت مشتری تلاش می‌کند و ازاین‌رو نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاه شدن از مزیت‌های ظروف چینی زرین ایران در ادامه متن با ما همراه شوید.

معرفی برندهای معروف ظروف چینی ایرانی

امروزه کیفیت ظروف چینی تولید ایران با زمان گذشته بسیار متفاوت است. از مهم‌ترین مزیت خرید ظروف چینی ایرانی می‌توان به قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن اشاره کرد. برخی از برندهای ایرانی باتوجه‌به قیمت مناسبی که دارند از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. در ادامه این بخش چند برند تولیدکننده سرویس چینی در ایران را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

معرفی سرویس چینی زرین ایران

چینی زرین یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده ظروف چینی در ایران است. این برند باکیفیت در سطح جهانی نیز فعالیت می‌کنند و محصولات خود را به ۲۰ کشور دیگر صادر می‌کند. چینی زرین ایران از نظر کیفیت یا نمونه‌های خارجی قابل قیاس است. شرکت زرین در حال حاضر به‌عنوان تنها برند ایرانی که از فناوری IGD (دکور درون لعابی) استفاده می‌کند شناخته می‌شود.

سرویس‌های چینی زرین ایران که با این فناوری دکور شده‌اند به یک‌لایه محافظ شفاف مجهزند. این لایه شفاف علاوه بر افزایش درخشش ظروف از آن در برابر شست‌وشو مکرر نیز محافظت می‌کند. به‌ویژه مدل‌های طلاکوب این برند بر اثر شست‌وشو مداوم از زرق‌وبرق آن‌ها کاسته نمی‌شود. درحالی‌که اغلب سرویس‌های چینی به‌مرورزمان درخشش و شفافیت خود را از دست می‌دهند.

از مزایای استفاده از فناوری IGD می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شست‌وشو سرویس چینی زرین ایران با مواد شوینده به نقش و طرح‌های آن آسیب نمی‌رساند.
  • نقش‌ونگار آن به علت استفاده مکرر از ماشین ظرف‌شویی از بین نمی‌رود.
  • از مدل‌های بدون طلا آن می‌توان درون مایکروفر استفاده کرد.
  • عبارت‌های زیر بر روی پشت ظروف چینی نشان‌دهنده استفاده از فناوری IGD است:

عبارات “Inglaze Decoration” و “Dishwasher safe” برای ظروفی که در نقش آن طلا به‌کاررفته است.

و عبارات “Inglaze Decoration” و “Microwave& Dishwasher Safe” بر روی ظروف چینی که در نقوش آن طلا به کار نرفته است.

ویژگی‌های برند سرویس چینی زرین

از ویژگی‌‌های ظروف چینی زرین ایران می‌توان به تنوع بالا محصولات آن اشاره کرد. محصولات این برند شامل ظروف چینی خانگی، ظروف چینی هتل و رستوران، ظروف کودک، ظروف مکمل، سرویس قاشق و چنگال و … اشاره کرد.

به‌طورکلی محصولات متنوع برند زرین هم از نظر نقش‌ونگار و هم از نظر فرم بدنه زیبایی و شکوه خاصی دارند. تنوع بالای طرح و نقش آن تمامی سلایق را پوشش می‌دهد. از طرف‌داران کلاسیک تا طرف‌داران طرح‌های مینیمال و ساده از مشتریان سرویس چینی زرین ایران هستند. سرویس‌های این برند شامل سرویس ۶ نفره زرین، سرویس ۱۲ نفره، سرویس ۱۸ نفره و سرویس ۲۴ نفره است.

از دیگر ویژگی‌های این برند قیمت مقرون‌به‌صرفه باتوجه‌به کیفیت بالای آن است. سرویس‌های چینی زرین به مدت یک سال خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین با قید سه شرط امکان تعویض کردن محصول خریداری شده را فراهم آورده است. این سه شرط به شرح زیر است:

  • درصورتی‌که ظروف پس از شست‌وشو دچار رنگ‌پریدگی شوند.
  • سرویس ارائه شده دارای عیب‌ونقص کیفی باشد.
  • قطعه‌ای از سرویس شکسته باشد.

سرویس چینی زرین درجه عالی و درجه یک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

به‌طورکلی دو مدل سرویس چینی زرین ایران با دو عنوان درجه یک و درجه عالی در بازار وجود دارد. در ساخت این دو نوع مواد اولیه یکسانی به‌کاررفته است. اما همان گونه که از نام آن پیدا است سرویس درجه عالی زرین از کیفیت بالاتری برخوردار است. باتوجه‌به کیفیت بالاتر آن نسبت به سرویس درجه یک قیمت آن نیز کمی بالاتر است. برند زرین بر روی بسته‌بندی ظروف درجه آن را مشخص کرده است و شما از این طریق می‌توانید از درجه آن مطلع شوید.

انواع برند چینی: عوامل مؤثر در قیمت سرویس چینی

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شد سرویس چینی ایرانی از لحاظ قیمت نسبت به ظروف وارداتی مناسب‌تر است. این به معنای کمتر بودن کیفیت آن نیست؛ چرا که با فناوری‌های جدید امروزی کیفیت محصولات داخلی قابل‌مقایسه با نمونه‌های خارجی است. حتی بسیاری از برندهای داخلی محصولات خود را به سایر کشورها صادر می‌کنند و در سطح جهانی موفق واقع شده‌اند. یکی از این برند‌های معتبر و موفق ایرانی برند چینی زرین ایران است. به‌طورکلی علاوه بر کیفیت موارد زیر بر روس قیمت ظروف چینی تأثیرگذار است:

  • طرح و نقش سرویس
  • تعداد پارچه‌های سرویس
  • مواد اولیه به‌کاررفته در تولید
  • هزینه تولید و نگهداری ظروف
  • نوسانات ارزی

علت تفاوت قیمت سرویس چینی زرین ایران درجه یک و درجه عالی

سرویس چینی زرین ایران درجه یک از قیمت مناسب‌تری برخوردار است اما در ساخت این دو نوع هیچ تفاوتی وجود ندارد. تنها فرق سرویس درجه یک و درجه عالی این است که کنترل کیفی در درجه عالی سختگیرانه‌تر است. در نتیجه تنها نظارت بهتری بر روی کنترل کیفی درجه عالی اعمال می‌شود تا کاملاً بی‌عیب باشند. این در حالی است که ظروف چینی درجه یک ممکن است دچار عیب‌وایراد شوند.

انواع برند چینی: سخن آخر

همان‌طور که در این مقاله خواندید سرویس چینی زرین ایران یکی از موفق‌ترین و معتبرترین برندها در صنعت تولید ظروف چینی دست. این برند با تولید محصولات متنوع چینی در تعداد پارچه‌های بسیار متنوع تمامی سلایق افراد را پوشش می‌دهد. به‌طورکلی برندهای داخلی از نظر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از محصولات وارداتی هستند. اما امروزه کیفیت آن‌ها نیز با استفاده از فناوری‌های جدید و پیشرفته بسیار افزایش‌یافته است. شما می‌توانید با خیال راحت سرویس‌های خود را از این برند خریداری کنید. چرا که محصولات آن دارای گارانتی یک‌ساله و خدمات پس از فروش است‌.

در پایان شما را دعوت می کنیم مقاله چگونه کیفیت ظروف چینی را تشخیص دهیم؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا