آموزش طرز تهیه سالاد کاردینال فرانسوی

با هم غذای لاکچری و خوشمزه بپزیم

آموزش طرز تهیه سالاد کاردینال فرانسوی

طرز تهیه:
آموزش طرز تهیه سالاد کاردینال فرانسوی: برای تهیه سالاد کاردینال خوشمزه ابتدا سیب زمینی ها را در قابلمه ای قرار می دهیم و روی آن ها آب می گیریم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا آبپز شوند. سپس سیب زمینی ها را در ابکش قرار می دهیم تا خنک شوند.
و پوست آن ها را می گیریم و روی تخته آشپزخانه سیب زمینی ها را خلالی یا ورقه ورقه ای خرد می کنیم و در کاسه ای بزرگ می ریزیم. مغز کرفس را تمیز می شوییم و باریک باریک و بلند خرد می کنیم و به سیب زمینی می افزاییم.
در مرحله بعدی سس مایونز را در کاسه ای می ریزیم و مقداری آب لیمو ترش، سرکه، نمک و فلفل سیاه به آن اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا مواد سس یکدست شوند سپس به مواد سالاد اضافه می کنیم.
برای ادامه برنج پخته شده و گردوی خرد شده را نیز به مواد می افزاییم و با هم مخلوط می کنیم و روی آن سلفون می کشیم و در یخچال سالاد را قرار می دهیم و زمان سرو در ظرف مورد نظر سالاد را می ریزیم و با ژامبون و مغز گردو تزیین می کنیم. در این سایت می توانید طرز تهیه باقالی پلو با مرغ را نیز آموزش ببینید.

سالاد کاردینال فرانسوی

مواد لازم برای ۶ نفر:
مغز کرفس ۲ عدد
سس مایونز ۱ پیمانه
سیب زمینی ۵۰۰ گرم
مغز گردو ۳ قاشق سوپخوری
نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی
برنج پخته شده ۳ قاشق غذاخوری
سرکه و آب لیمو ترش به اندازه کافی

آموزش طرز تهیه سالاد کاردینال فرانسوی
تهیه سالاد کاردینال فرانسوی

پیشنهاد میکنیم سالاد کاردینال را در ظروف چینی زرین ایران سرو و بدین وسیله پذیرایی لوکس و جذابی داشته و مهمانی زیبایی رقم بزنید.
سرویس پیشنهادی ما برای سرو این غذا: سرویس چینی زرین ۱۲ نفره کامل سیلورلاینر (۱۰۲ پارچه)

منبع: پارسی دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا