آموزش طرز تهیه اسنک مرغ

تهیه اسنک مرغ به چه صورت است؟

آموزش طرز تهیه اسنک مرغ

طرز تهیه:
آموزش طرز تهیه اسنک مرغ: برای تهیه اسنک مرغ خوشمزه ابتدا فیله های مرغ را تمیز می شوییم و در صافی قرار می دهیم تا آب اضافه آن ها خارج شود و بعد روی تخته آشپزخانه فیله ها را به اندازه تقریبا دو بند انگشت طول آن و با قطرهای نازک برش می زنیم و کنار می گذاریم.
فلفل دلمه ای را نیز می شوییم و داخل آن ها را خالی می کنیم و نگینی خرد می کنیم و در بشقابی می ریزیم. سپس قارچ ها را با دستمالی نمدار تمیز کرده و سریع آبکش می کنیم و حلقه حلقه برش می زنیم و در بشقابی می ریزیم و کنار می گذاریم.
پیاز را پوست می گیریم و آبکش می کنیم و درشت خورد می کنیم و فیله هایی که برش دادیم را در کاسه ای بزرگ می ریزیم و پیازی که خورد کردیم را به آن اضافه می کنیم، نمک و فلفل روی فیله ها می پاشیم و خوب زیر و رو می کنیم تا فیله ها کاملا با مواد طعم دار شوند.
۱۵ دقیقه صبر می کنیم تا فیله ها استراحت کنند. پس از طعم دار شدن فیله ها،در تابه ای کمی روغن می ریزیم. روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود و فیله هایی که خرد کردیم را در تابه ی ریزیم و مداوم تفت می دهیم تا به رنگ طلایی در بیاید.

تهیه اسنک مرغ

و کمی آبدار باشد و در آخر پخت کمی نمک روی آن ها می پاشیم و از روی حرارت تابه را بر می داریم. آن وقت درب ساندویج ساز را باز می کنیم و کف و روی آن را با قلم مو آشپزخانه چرب می کنیم و نان تست را روی آن می گذاریم.
و کمی از مرغ هایی که طلایی شدند و فلفل دلمه ای و قارچ روی آن می چینیم و در آخر روی تمام مواد پنیر پیتزا می ریزیم و یک نان تست دیگر روی مواد می گذاریم و درب ساندویج ساز را می بندیم. خود ساندویج سازها تایمر مشخصی دارند که ابتدا چراغ قرمز است.
و زمان آماده شدن اسنک چراغ سبز می شود تا شما متوجه شوید اسنک شما باید از ساندویج ساز در آورده شود ولی اگر بخواهیم زمان بدهیم ۳ الی ۵ دقیقه آماده می شود. اسنک آماده شده را از ساندویج ساز بیرون می آوریم و با سس کچاب یا سس خردل نوش جان کنید. شما ناگت مرغ هممی توانید درست کنید.

اسنک مرغ

مواد لازم برای ۴ نفر:
پیاز ۱ عدد
قارچ ۴۰۰ گرم
فیله مرغ ۸ عدد
فلفل دلمه ۲ عدد
نان تست ۱۲ عدد
پنیر پیتزا به اندازه کافی
نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی

آموزش طرز تهیه اسنک مرغ
تهیه اسنک مرغ

پیشنهاد میکنیم اسنک مرغ را در ظروف چینی زرین ایران سرو و بدین وسیله پذیرایی لوکس و جذابی داشته و مهمانی زیبایی رقم بزنید.
سرویس پیشنهادی ما برای سرو این غذا: سرویس چینی زرین ۱۲ نفره کامل وایت رز (۱۰۸ پارچه)

منبع: پارسی دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا